God Morgon 4 augusti
God morgon. Åh wow vilken fuschia! En liten utflykt till havet blir det idag (om vädetprognosen håller i sig) Ha en fin dag allihop!
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Godmorgon alla.
Det är mulet i Göteborg och bara 15 grader.
Jag var uppe två gånger i natt och då var det bara 13 grader.
Jag önskar att det kunde bli lite varmare.
/Maria
Morron
Trött och inte alls på gott humör idag 
Tom i huvet
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

God morgon!
En sån vacker fuchsia JereMina.
Här har vi solsken och blåst idag, behövs så det torkar upp efter allt regnandet.
Tror jag ska ge mig ut på sightseeing i min egen lilla stad idag, det finns alltid nåt nytt att upptäcka
#3 Hoppas humöret blir bätre framåt dagen Frida.
Ha det gott allihopa!
Godmorgon! Här är det 17 grader ute och mulet. Jag längtar också efter värme. Imorgon eftermidag åker vi till Rodhos en vecka. Det ska bli skönt med värme, men den svenska värmen behövs också.
Idag ska jag packa så att jag har koll på det jag ska ha med mig. Några maskiner tvätt måste jag också köra innan jag kan packa. Och, det första jag ska göra är att köpa en ny resväska. En lätt med hjul och många bra fack i och den är roligt blommig!!
Lätt att känna igen.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God middag
Jag funderade att gå och kolla på bilar i Hågelby, men var lite för dyrt för mig. Sen tänkte jag att jag kanske skulle dra til Botkyrkabacken och se på motorcyklar som kör upp för backen, men var visst inträde där mé. Så jag vet inte riktigt vad jag skall göra..
Sitta på balkongen och lösa korsord är ju i och för sig både mys och billigt 
Ha en skön dag!
Ha en härlig resa Agge
Stina, Mmm.. hallon
#9 Hågelby mellan Tumba och Alby menar du? Jösses, det är mina gamla hemtrakter, jag bodde i Salem i flera omgångar i många år, 1968-1981, 1984-1985, 1991-1994.
#7 Åh, Rhodos som är så vackert. (Jag har varit i Lindos) Jag känner extra med dig nu när jag själv bokat en resa.
/Maria
#10 Jupps! 
Årets trädgårdsöverraskning fick vi idag när jag tog in första färdiga gurkan från vårt miniväxthus. Den var taggig, små riktigt vassa taggar så att det gjorde ont att ta i gurkan, men taggarna var ganska lätta att stryka av med en trasa.
Gurkan liknar en blandning av vanlig slanggurka och Västeråsgurka, men den har storlek som en slanggurka och fröna vi sått kommer ur en påse märkt "slanggurka". Smaken var dock som de gurkor vi fått tidigare år.
#11 Det ska bli roligt att se Rhodos. Vi har varit på många öar och alla är olika fast lika 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#14 Håller med dig. Vi har också varit på många öar men varje ö har sin lilla personlighet.
/Maria
Ha en skön semester vecka Agge,, Ta gärna med dig lite värme till oss när du flyger hem
Härligt peter med egen skörd av grönsaker,, 
Hej vänner,
för ett ögonblick stannar livet upp..jag miste min allra bästa barndoms vän så tragiskt igår. Fast egentligen stannar inte livet upp..solen skiner och människor skrattar. Jag är ju med i livet, fast på ett annorlunda sätt.
Jag är lycklig idag, att hon var en del av mitt liv igår. Kvar finns bara minnen..och tystnad. Tänk att tystnad kan låta så mycket 
#17 Nej vad tragiskt :(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#17 sorgligt.
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Jag är med dej i tankarna!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#17 Vad ledsamt.
/Maria
Tack alla Ni..så fint med vänner nu.
#17 Så trist.. 
Fint du skrivit
Tack fotokrafs.
# 25 Tack Hans..det värmer
Sisa kram å varma tankar till dig "l"
Tack MossQ..och kram tillbaka.