God morgon3 augusti
*Idag ska jag försöka ta mig till vårdcentralen. Bra dag för sådant då det regnar. Hoppas ni har bättre väder än jag..trist sommar!
Ha det så bra!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon.
Inte så god morgon för mig. Har en kanin som blev dålig hastigt igår kväll, och han kommer inte överleva detta :(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Usch så trist Frida.. det är nackdelen med att ha djur.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#2 Ja det är ju det :( ett marsvin dog hastigt för ca 1 månad sedan och avlivat 1 kanin & 1 marsvin iår pga ålder :(
Godmorgon!
Här har solen letat sig fram ur molnen och bättre ska det bli!
Trist när djuren är sjuka och går bort Frida!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

God förmiddag!
#3 Så tråkigt Frida, man saknar dom små.
Här har det regnat och Tor har farit fram och fört oväsen, nu tittar solen fram, då får jag en fin promenad lite senare.
Ha en fin dag allesammans
God middag
#1 Det finns roligare ställen än vårdcentraler, det bästa är att man får läsa tidningar man normalt annars inte läser :-)
#3 Ledsamt när de små liven blir dåliga 
#5 Promenaden redan avklarad, så härligt i skogen när det regnat på natten och solen tittar fram.
Tillönskar alla en skön sommardag ! Hälsn. /Hans
Godeftermiddag! Jag har städat och haft besök av sambons barnbarn. Jag har fått något bra och något roligt gjort idag 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Gokväll! Tråkigt med kaninen Frida Jag har varit och SSK-röntgat höfter och knän på min hund idag. Sen har hela dagen gått för honom att kvickna till :-S Annars målat och tittat på simhopp från os Nu snart middag!
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Vi har avlivat kaninen nu :( Fanns ingenting att göra
#10 Tråkigt 
God kväll.. rättare sagt god natt!
Varit i Stockholm idag och träffat kompis, man måste ju vara social ibland så.. 
Gick och turistade lite, hon kan stan bättre än mig så hon agerade guide.
Blev en promenad genom bland annat Gamla stans trängsta gränd. Var varmt idag också, då var det skönt att gå in och fika på svalt kafé. Sen upp i stadhustornet. Kul!
Självklart blev det glass också, men sen var fötterna trötta. Jag hade lyckats få blåsa trots att jag använde mina bekvämaste dojjor
Hade min kassiga lillkamera med mig, men korten duger att leka med iaf
Kompisen har iphone och den verkar ge bättre bilder, dessutom hade hon en rolig panorama-app. Häftigt
Har som ni kanske märkt haft en kanondag, synd att inte alla ni andra haft det
#11 Saknar honom :(
#13 ja det blir så tomt!