God Dagens 25/7.
God morgon Eller god morr… Grannarna bygger, så VARJE DAG på semestern väcks jag 06.30 av byggljud. Jag börjar bli förbannad, fast jag vet att det inte är nåt att göra åt Vi har iaf 20 gr i skuggan. Ser ut att bli en shortsdag tillslut… Men orsa kompani lovar inget bestämt :-)
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Godmorgon chik och Pius och alla andra som vaknar.
Idag är jag ledig och det är redan varmt och soligt.
Tråkigt med oväsen på morgonen Pius.
/Maria
God morgon på er alla! Skönt att vakna upp å veta man är ledig! Planen för dagen är att röja i lägenheten, har lite grejer som ska upp på vinden. Vädret är som vanligt här grått, regn kommer det säkert. Har satt på mina ljuslampor, de är guld värda. Nu väntar en kopp kaffe så jag vaknar! Önskar er alla en skön onsdag! Kram
God morron!
Redan 15 grader ute. Gött.
Ska jobba ikväll så skönt om det är varmt nu på dagen så man hinner fixa lite hehe :) Gett alla marsvinen, Viola plus katterna mat. Ska strax ge hunden med. Kaninerna ute får vänta en stund till :P
Bild tagen för 2 somrar sedan nere på listerlandet där jag kommer ifrån :)
Finns inget härligare än att tillbringar sommar där ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

God morgon på er!
Härligt att vakna till solens strålar, 19 grader och lite blåsigt
Nu är det jobbdags. Ha en riktigt fin dag allihopa!!
God morgon !
Allihopa som redan skrivit och ni som droppar in under dagen.
Här lyser solen och det är varmt.
Första joggingturen avklarad idag, två om dan ska de va på semestern.
#1 "Men Orsa kompani lovar ingenting bestämt"
(Googlade uttrycket, jag aldrig hört förut och så har jag lärt mig nåt nytt idag också ;)
Ha en bra dag vad ni än ämnar att göra …
Hälsn. /Hans
#7 Jag försöker alltid lova mig själv att jag ska gå upp lite tidigare på mornarna men det går inte att genomföra
. Där går Orsa kompani bet
.
Ett gammalt uttryck, vad jag vet
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon vänner
Underbart väder. Inatt fick jag ha ett lakan på mig, Gick inte att sova för här var lite för varmt inne.
Idag ska jag till vikingamarknad tror jag att de är, Finns en vikingamarknad i Fotevik i skåne.
Ha en underbar skön solig onsdag
# 10 Spännande med vikingamarknad..
du lovar väl att berätta mer!! 
God eftermiddag 
Här är 28 i skuggan just nu, hemskt tycker jag. Tio grader över min trivseltemperatur. Kroppen är som nylackad hela tiden även om jag sitter helt stilla.
Visst är det trevligt med sommarväder, men jag gillar inte sån här värme.
Sisa jag lägger in fotona i en ny tråd
De är varmt ute varmare inomhus,, 
# 13 Tack Stina..ser jag fram emot! 
God kväll!
Idag har vi cyklat 4 mil på asfalterad banvall. Väldigt lättcyklat och inga bilar
Tyvärr gick en växelvajer sönder så vi körde på en växel nästan hela tiden. Gick att cykla riktigt fort men det blev lite väl hög kadens för mig.
Efter cykling blev det bangolf. Jag vann med ett slag. Konstigt, maken brukar alltid vinna men denna sommaren har jag kunnat ge honom lite motstånd och dessutom vunnit några gånger. Kanske maken är ur form?
Ha det gott
Härligt foto fotokrafs. Jösses cykla 4 mil de är inte dåligt de,, 
Hälsningar från Ert härligt Trosa! Trots att solen la av vid 13-tiden. Mysigt här!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#7 ha ha, det är ett bra uttryck tycker jag. Roligt att få vara med och folkbilda (även om det är google som står för bildandet) ;-)
- Tillräckligt bra är perfekt! -