God dagens.Måndag..
God morgon! Sitter med min nya leksak, en surfplatta som jag fick med isället för ny mobil när jag förlängde mobilabonnemanget igår. En oväntad å rolig överraskning. Kan inte ringa på den som d går på en del andra. Aggelin - nu vill jag ha tips om var jag hittar e- böcker. Idag väntar regn, regn å regn! Gör inget, ska jobba till natten. Igår var d dock övervägande sol! Önskar Er alla en härlig måndag!
#1 Min surfplatta är inne på reparation och jag har nästan abstinens
Jag har lånat böcker på "vanliga biblioteket" Jag tror jag sökte på kommunens bibliotek. De har massor men man får max låna 3 böcker på en 7-dagarsperiod och du får behålla dem i 30 dagar tror jag det är.
Grattis till plattan
/Maria
Glömde att säga Godmorgon chik och flisan och alla andra som snart vaknar.
/Maria
God dagens flickor..Nu pratar ni Teknik..ja, ja har la en platta om några år
Men en fin dag till er..
Attans Bumbleboo att den har gått sönder..Men desto roligare när den kommer hem…Plattan alltså*
Lena.P är jag i verkliga livet.
#2 Det ska jag kolla upp. Finns d även veckotidningar typ amelia att ladda ner? Vet du vad?! Ingen tar illa upp.
God morgon. En grå dag här. Hm surfplatta var jag inne på att köpa förut men insåg att jag klarar mig lika bra med mobilen ett tag till, fast som jag gillar teknik så hade jag nog kunnat roa mig med en sådan ändå. Dock har jag gett min fru en e-bokläsare då hon ville testa på dessa böcker.
Morron
Denna helgen har gått för snabbt :(
Hoppas vädret blir så bra som klart.se har utspått, brukar stämma här i regel :)
Ska tvätta mer tvätt, behöver få undan lite, så man slipper tänka på det sen.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Godmorgon! Här skulle det emligt prognosen regna hela dagen men än har det bara kommit några droppar. Regnet är, enligt prognos, framskjutet med flera timmar. Få se hur det blir.
Få se vad dagen ska ägnas åt, kanske blir det bokläsning.
#1 Det finns e-böcker att köpa från t ex Adlibris och Bokus. Sen, precis som #2 säger så finns de också att låna från biblioteket. Det är praktiskt att slippa hålla i boken - bara lägga plattan på bordet och med en lätt touch vända blad - samtidigt kan jag använda händerna till att äta eller något annat.
Nu ska jag dricka upp resten av kaffet.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God dagens
Det blev ingen cykeltur igår,
blev rolig vandring i Gålö naturreservat istället
Gillar när det är kuperat,
nästan så det blev lite bergsklättring ibland
Clownsminket är dit ritat i efterhand,
ville vara lite anonym 
Idag skall/borde jag till affär och köpa något att ha på mig
till en begravning senare i veckan
annar blir det nog en slapp dag.
#1 Kul med platta. Har dock ingen själv och säger som chik..
kanske om några år. vem vet kanske även skaffat smartphone då
Ha en skön dag!

God middag på er!
Fina liljor chik. Tar nog nåt' år innan det finns en surfplatta här med du
En gråmulen väldigt blåsig dag här, får se hur det utvecklas.
Var håller våran Cristine hus idag då? Hoppas allt är väl.
En fin början på nya veckan önskar jag er allihopa
Goefter middag vänner
Vet ni vad,, Nu har jag semester, Så underbart fint väder är det också, Ja de blåser lite här i malmö., men solen skiner och jag med den,
Ha en underbar fin måndag
God kväll!
Molning och några enstaka droppar idag.
#11 Önskar dig en skön semester Tina !
Jag för dagbok så jag vet vad jag gjort när semestern är slut :) Fast jag vet att man inte ska göra så mycket på semestern ;)
Vet inte om det blir någon surfplatta för mig, tacka vet jag tidningar och böcker som luktar trycksvärta och papper och som prasslar när man byter sida
Bilden från igår, Stockholms inlopp sett från Katarinahissen.
Ha en skön kväll ! /H
Hej på kvällen!
Nej..någon platta har inte jag heller, räcker så bra ändå!
Önskar Dej en härlig semester, Stina!
Svårt har jag haft att komma in här idag, så jag fick roa mej på egen hand!
Ha en fin kväll!
Fin bild Hans..
Jag tänker inte planera något alls utan ta dagen som den kommer. Nu känner jag mig väldigt trött i ögonen, Antar att de är efter helgens jobb, Men lite småutflykter blir de, kanske resa till stockholm, Men de är inte säkert ännu om de blir av,
Tog foto igår hem till mamma, De såg lite konstigt ut för de är lite skillnad på himlen under molnet. Ena sidan lite mörk andra är det ljust
#10*Hallå* Vink vink Toyan här är jag. Har fått nytt bredband och har installerat lite nytt på datorn, har haft min bror ocg fru som matgäster.
5kg räkor på 4 och 2 kilo strömming..inte dåligt va?
Men så är man alldeles utslagen.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.