Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 1613 ggr
pius314
1

god morgon 11/7

Ingen tråd?

God morgon alla glada

Tänk vilken tur att jag köpte ny regnkappa i våras. Den har jag nästan haft användning för varje dag :-)

tänk positivt

Ha en bra dag alla!

• Tillräckligt bra är perfekt! -
Maria
0

Godmorgon Pius och alla andra.

Min son är också glad för regnet då han har skaffat en ny regnjackaSkrattande

Idag ska vi till Varberg och hälsa på min mans syster och svåger.

/Maria

flisan708
0

Hej och god morgon!!!

Tvättstuga står på menyn för min del idag. Har mina sista dagar nu på semestern tränat på att säga nej till saker. I början av min semester tänkte jag: - Jag hinner!!! Nu inser jag att jag inte skulle skjutit på saker så nu måste jag få det gjort så nu tackar jag nej till grejer för att hinna. Tror dock inte jag är ensam med detta beskymmer.

#0 En regäl regnkappa kan man inte vara utan. Jag minns när jag köpte min röda regnkappa. Köpte den på ICA Maxi en vinter för 49 kr, det var 25 grader kallt ute. Men de hade utförsäljning, regnkappan hade kostat 499 så jag slog till. När jag stod i kön stod det en gammal dam bakom mig som frågar: - Ska du verkligen köpa en regnkappa mitt i vintern? Ett av mina bättre köp faktiskt för den har jag haft massa använding av.

Ha nu alla en bra dag!!!

Kram

stina63
0

Godmorgon vänner

Snart var denna vecka slut,, Pust räknar ner till semsetern nu jag kommer jobba mycket dom sista dagarna,, typiskt man ska lägga sitt schema så,

Ja de var billigt flisan, Man får passa på när dom säljer ut vare sig de är vinter eller sommar, Bra klipp

Jag ska jobba kväll, Så har en skön onsdag vännerGlad

pius314
0

jag gjorde också klippet. en ärtgrön regnkappa som är liksom i gummi… låter ju inte så snyggt men jag älskar den. Halva priset i nån fancy boutique…

ÄLSKAR den!

flisan708
0

#4 Den låter cool!!!! Glad

aggeelin
0

Godmorgon!

Felet med mig är att jag tycker om värme och sol. Det räcker med sådäår 20-22 plus men när det som nu är 13-14 grader och blåst så tappar jag sugen.

jag ska plantera smultronplantor  under päronträdet och borstnejlikor på annan plats men jag har ingen lust att vara ute. Får försöka ta mig i kragen, är det någon som har ett tipt?

Nu åter tilll frukosten.

Ha en fiin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

stina63
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag älskar sommar och sol Gillar inte alls vinter och blåst agge. Men vi försöker så gott det går ändå,

Du ska få en sol av mig så du kan ha den med dig när du är ute AggeKyss

pius314
0

#6 inte mer än den (klena) tröst att det rotar sig mycket bättre i det här vädret, och att du inte behöver stödvattna så infernaliskt när det är nyplanterat. Skynda dig att plantera nu, vem vet i morgon kanske det är sol, då passar det bättre att slappa i en solstol :-)

Fridaaaa
0

God morgon.

Mår grymt illa och huvudvärk :(
Sovit mycket med och gränsen på feber. Suck :(

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

aggeelin
0

#8 tack för det tipset!

Annars är det så tråkigt att se långtidsrapporten för det är inte bättre väder i sikte inom tolv dagar.

Hur ska jag lära mig att tycka om sånt här? Jag som älskar värme. Det blir till att (träna först) basta varje dag så jag får lite värme.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
0

Jaha och så föll mitt inlägg bort igen och det händer alltid när jag gör långa sådana. Nu är jag tillbaka från min ofrivilliga semester. Inte nog med attTele 2 strulade till det så jag får det 2 månader för sent utan det nya bolaget har ännu inte skickat modemet. Sedan har jag fått köpt en ny del till datorn för att den skulla funka.Rynkar på näsan

Men nu går den som den ska trots att den går med bara stiftet.Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Bybo
0

Plingeling!

Vaknade tidigt (inte nu :) faktiskt så är det lite sol, och nyss kom de "stackars barnen hem efter  några tältande dygn på en ö i spöregn heheh…FAST, de hae kul :))

#2 Regnkappa…jag har en lååång svart gammal militärkappa (kanoners) som jag ärvde av far min

[Pappsing]
0

Visst är lite tråkigt när man loggar in och ser att det inte finns någon ny tråd att skriva i.

Regnkappa…jag har nog aldrig ägt en sådan faktiskt.
Med risk att jag låter riktigt efter, men är en såndär som man bara drar över huvudet, så täcker det överkroppen?

Hans K.
0

God kväll "här inne" ! :-)

Här utanför lyser solen ikväll, och Sthlm har nog inte blivit drabbade så mycket i år av regnet, så här behövs inga regnkappor direkt. Några rejäla skurar undantaget, men inte alls som i Småland och Dalarna.
Har dammsugit, swiffrat och såpaskurat hela lägenheten här ikväll, så nu måste jag ligga på sängen, tills det torkar, så jag passar på att skriva en rad. Den här krabaten jag fångade på bild igår behöver nog inte våttorka sina golv ;-) Ha en skön kväll! Hälsn. /Hans

Bybo
0

Naaa…vilken söting. ifs…vi har också varit förskonade från mycket regn ( Upplandskusten 13 mil ifrån sthlm)

Toyan
0

God kväll!

#9 Usch då Frida..låter inte kul, krya på dig.

Fin är hon din voffsingGlad

Här regnade kraftigt igår kväll och åskade, har varit lågt i tak idag men inget regn, nu tittar solen fram en stund.

#11 Trist att du har så mycket strul med datorn Cristine, hoppas det ska funka nu då.

#14 En sån söting du hittade Hans.

Ha en skön kväll allihopa!

Fridaaaa
0

#17 Tack ska du ha :)
Mår bättre nu :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.