Regn och åter regn
Det regnar mycket och läser att det ska åska också., Vissa ställen har det regnat mycket så det är översvämningar,
Hur är det hos er?
Här i malmö är det väldigt torrt även om det har regnat mycket, SÅ är jorden torr. Det har varit och är kvavt ute,. De lurar mej lite för jag tar lite för mycket på mig. Sen när jag går ut så får jag ta av mig kläder.
Regn, regn, regn och regn. Och det har nog blivit lite översvämningar också här i Falun. Men inte så mycket som man skulle kunna tro (och i mitt fall hoppas på) med tanke på att hela stan klassas som ett riskområde på den fronten. Själv har jag inget emot regnet, det är lika gott som något annat väder, så länge det inte är kallt. Lite synd bara att en inte kan grilla.
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Ja de är synd att inte kunna grilla, Många affärer får inte sålt så mycket nu när det är dåligt väder,
Får hoppas solen tittar fram lite mera än vad den har gjort
Regn regn regn. Kan ni någon regndans?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nä agge men jag har Oh vilken härlig dag
Hmmm, tror du att den fungera? Och jag hade ju fel, vi måste dansa en soldans, förstås!!!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vi ska tänka sol sol sol härliga sol Jag tror på sommaren
,
Vi har haft ett ganska dåligt äder hela sommaren…blåst, sol och regn om vart annat. Vi brukar ha tur här hos oss vid Upplandskusten, så vi har inte haft det så illa som på andra ställen.
I Lördags var det varmt! På kvällen var jag på ett öltält vid sjön/havet..nice å dimmigt på kvälla
Ja bybo de är ingen direkt fin sommar vi har haft, Känns inte som sommar ännu, Undrar när det ska komma
Det ser inte ut som det blir någon i år..har ätit ute 3 gånger på hela sommaren. Inte roligt när man har suttit inne hela vintern.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag tycker det är riktigt mysigt med sommarregn.
Om det inte blir för mycket det är klart.
Men, just när det har varit ett par dagar med sol och värme.
Då blir det så härlig lukt, när regner landar på den varma marken.
Tycker det är helt underbart.
Nu har det inte varit så mycket regn här, men det har kommit en del regn idag.
Jag gick ner till sjön och badade med hunden i spöregn häromdan. Det var rätt mysigt. Men idag har det, hör och häpna, inte regnat! Första gången på säkert flera veckor.
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Ne, dumt att blöta ner honom när han för en gångs skull inte blir dygnblöt av att gå utanför dörren. 
//Lamina
Ja, våta hundar luktar illa. Och långhåriga hundar, som min, blir aldrig torra och blöter ner överallt. Dessutom börjar han fälla om han bli tillräckligt blöt. Hundjäkeln fäller konstant som det är just nu. -.-
//Lamina
Här har det faktiskt varit fint väder den senaste veckan, dock lite grått igår och idag men annars så. Var väl en dag som det regnade på dagen (förra veckan någon gång) annars har det hållt sig på kvällar och nätterna. I Söndags var det dock ett riktigt åskoväder på kvällen/natten.