Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 388 ggr
Maria
0

Godmorgon 10 juli

Godmorgon alla och hoppas ni får en fin dag.

/Maria

flisan708
0

God morgon!!!!

Å regnet det bara öser ner………… Finns det inte en sång som går så?!

Vilket trökväder vi har nu….. men men… så är det. Sista veckan på semestern har jag. Hur har ni det?

Idag ska jag vara barnvakt åt en bebis på en månad, en liten stund då hans mamma ska till doktorn. Känns pirrigt och nervöst, är inte så van vid så små barn. Var hem till min väninna igår och det var riktigt synd om henne och hennes familj, såg helt slut ut. Även katten såg helt slut ut. Den lille bebisen har kolik. Insåg hur viktigt det lilla är i dessa jobbiga stunder, fixade kaffe åt henne, hon kunde få gå och duscha i lugn och ro, fixade lunch. Själv kunde jag få sitta och titta på denna lilla söta bebis som tillslut somnade i min famn. Man smälter.

Önskar Er alla en skön tisdag!!!!

Kram

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morron på er:)

#1 Roligt att vara lite barnvakt :)

Idag ska vi till en vän till mig. Min mamma & syster med ska dit :)
Ska bli roligt! :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[mossquinnan]
0

Önskar er alla en fin sommardagKyss

aggeelin
0

Godmorgon!

Här har det regnat under kväll och natt och det trist vädret fortsätter idag. Jag hade tänkt plantera borsnejlikor under äppleträden idag. Det är nog inte riktigt väder för det. Få se vad jag hittar på. Jag misstänker att jag kommer att läsa istället.

Ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Toyan
0

God förmiddag på er!

Gosig katt Frida, vacker bild mossquinnanGlad

Här öste regnet ner sent igår kväll och Tor var ute och for i sin vagn, hiskligt liv han för denSkrattande

Ha en riktigt fin dag alla Lk:are!!

AnnL
0

Gad middag!

Inte varit inne sen jag var på Jägers och i skogen nästan 14 dagar.

Jägers gick med vinst. Skogen var skön fast det kunde varit lite bättre väder.

Ha en bra dag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

stina63
0

Goeftermiddag vänner

Igår blev jag av med min mobil, Min nya mobil, jösses som jag letade hade mej, Orolig blev jag. Men GunillaF såg var den var, Där var den också.  Tack igen GUnilla för hjälpen,

Ann så trevligt att du har fått vinst,

Underbara bilder ni har lagt in här

Ha en skön tisdag vänner

Kyss

Hans K.
0

God kväll allihopa!

Kul att se att ni är "ute" även mitt i semestrar o allt
Dags för allsångskväll på TV :-)

Kön utanför Skansen var "asa-lång" (18.37)

Ha en skön kväll… önskar /Hans

[mossquinnan]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Men guud så skönt Stina att goa Gunilla kunde finna den till dig :-)))

Hans,får jag åka med nån kväll på din båge ? *S* skojjade bara *fniss*

Vill bara larva mig i dag..e så sur på mig själv..blir nog aldrig mogen..men d skiiter jag ärligt i…önskar en forts fin kväll..nu ska jag ut och dansa för grannarna..Cool

stina63
0

Gokvälls istugan

Jag har inte varit på skansen ännu, Men jag får nog ta mig dit en dag kolla läget där.

Ja moss det är så skönt att få tillbaka sin mobil,

Funderar lite på vad man kan göra dessa dagar när det bara regnar ute, Kanske städa ut lite rensa hemma, Måla om om man vill de, GÅ på museum de är skoj kolla. Händer inte varje dag man går dit,Glad

pius314
0

#1 jag trodde först att du skulle vara barnvakt i en månad åt en liten bäbis. Vart alldeles nervös.

Men det var ju bäbisen som var en månad, ha ha…

Hoppas det gick bra!

• Tillräckligt bra är perfekt! -
flisan708
0

#11 Det gick faktiskt jättebra. Han sov mest. Men eftersom jag inte är småbarnsvan så var det väldigt pirrigt och nervöst innan. Visserligen har jag jobbat som au-pair en gång i tiden men då var minsta 1,5 år.

Maria
0

#12 Haha, jag hade varit skitnervös rent ut sagtTungan ute Jag och småbarn är ingen bra kombination. Jag tycker det är lättare med lite större barn.

/Maria

flisan708
0

#13 Jag håller med dig!!! Min väninna ringde och kollade att det gick bra. Sen hade jag mobilen bredvid mig hela tiden. Eftersom jag är som jag är hade jag pluggat på om småbarn med kolik sen läst igenom en snabbrepition i första hjälpen för små barn. När jag berättade det för min väninna fick hon sig ett gott skratt. Men man måste förbereda sig så gott det går.

Maria
0

#14 Bra att ha manualen till handsSkrattande

/Maria

flisan708
0

#15 Kan tipsa om att röda korset har en app med första hjälpen som är jättebra och gratis. Bra att ha med sig.