God Dagens 2/7.
Måndag i dag o solen lyser här.i min del av landet,,,

Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon chik.
Här är molnigt idag.
Inga planer alls. Min man är redan på tippen med grejor och sedan ska han och min bror dit igen med släpkärra och mer skräp.
De håller ju på att flytta och jösses vad grejor ett hem innehåller
/Maria
Bumbleboo God dagens vad du var sen i dag…
Ja man har banne mig mer än man tror..
Så då har ni o göra hela dagen..
Här är det sollll..
Godmorgon! Här är det mulet och det ser ut som en månad jag inte vill nämna vid namn såhär under sommaren. Nu har jag bara två arbetssdagar kvar innan semestern och det ska bli så skönt med semester! Jag kan säga att motivationsnivån till att jobba idag inte är så hög
.
Visst är det väl så att din riktigt varma och sköna sommaren kommer på onsdag?
Nu dags för jobbet.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Gode morgon!
Inte sovit något i natt,jo 1 timme och det betyder att när jag försöker skriva ett inlägg kan jag nicka till och radera det jag skrivit så jag får börja om igen och det är ganska enerverande. Jag tänkte skriva att solen lyser från en blå himmel men det var innan jag började skriva..nu är det molnigt!
Önskarer en ljuvlig sommardag
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#4 Haha, vilken bild
/Maria
Ja, vilka miner..så talande!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
agge**Klart att sommaren börjar på Onsdag..
Cristine gå o lägg dig..Du vilar ju hjärnan även om du inte sover..
Din bild är ju klock ren….Hiiiiiii………….

Hej på Er!!!
Jag tog en regäl sovmorgon idag, vaknade 11. Minns inte att jag sovit så länge när jag haft semester förut. Brukar vara uppe tidigt då. Men det var skönt. Dagens plan är att åka och tvätta bilen och tanka. Igår kom jag och en väninna på att vi ska åka till Ikea i Valbo (Gävle). På onsdag fyller min systerson 18 år, brorsan och jag ska köpa han ett verkstadsskåp och en pall med hjul som matchar det hela. Han ska bli bilmekaniker så vi tänkte köpa något han har nytta av. Detta ska vi fixa på onsdag förmiddag. Tänk att liten har blivit så stor.
Nu måste jag försöka ta och komma igång. Tänk att jag kunde sova så länge.
Önskar er alla en fortsatt skön måndag!!!!
Kram
Flisan ja tiden går fort..
O sova så länge!!Du behövde det..God Morgon på sig..
God eftermiddag 
Hemma igen efter en lång dag på dialysen. När jag gick upp 05.00 i morse regnade det, men vid sextiden sken solen. Det har blåst nånting fruktansvärt hela dagen, så det går inte att sitta ute trots solskenet.
Gokvälls på er
Ledig i morgon jippi,, Men nu är jag så trött efter jobb. Förstår inte varför, FÖr skulle jag jobbat så hade jag inte varit så här trött. Men nu har jag gått rätt långt också efter jobb, Var i stan kolla läget lite,
Sen har hissen gått sönder på jobb, Ja de var sönder hela helgen och även varannan dag förra veckan, Dom har varit där kollat men nu väntar dom på reservdelar till hissen.,
SÅ de har varit att man har fått gått upp ex antal trappor sen ner igen.
Ha en skön dag
God kväll! Idag har varit lugnt… Har lyxat mig och köpt löpartights!
Igår var vi ute och cyklade några mil. Glömde att smörja in mig, irriterande, så röda armar och nos fick jag. Jag har stor respekt för solen och brukar hålla mig i skuggan, men när man cyklar har man inte alltid så mycket till val. Tog en sväng bland annat förbi där Hans var igår (kollade Gotland Runt-starten)
.
Fast det som eggar mig mer
är piratskeppet vid Söder Mälarstrand. Verkar som de lämnat skeppet och bosatt sig i stan.. har sett flaggor på håll. Skönt också att de verkar vara på gott humör.. Jolly!
God Kväll Peter, Stina,Frida o Foto.K.
Stina vad härligt o få vara ledig..
Foto..Inte roligt o bränna sig..
Ja fin kväll till er…
Gokvälls chikan
Hehe jo inte mycket skryta med,, Men jag är ledig, ska om vädret tillåter de rensa i trädgården,,
Så roligt att vara ledig! Jag är snart ledig jag också!! Och ska hålla på i trädgården.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Ska jobba tre veckor till, Jobbar ända till söndag den 23 juli, Sen har jag semester,, Då kommer jag njuta varje ledig minut,
Ja de är skönt Agge vara ledig mitt i veckan, 
God morgon :-)
lite sen morgon idag ha ha
jag får göra ett nytt försök i morgon
god natt
- Tillräckligt bra är perfekt! -