Godmorgon söndag 24 juni
Godmorgon alla sjusovare
Här är ett konstigt väder. Nu skinner solen men alldeles nyss kom ett riktigt sommarregn.
/Maria
God morgon.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Hej och god morgon på Er!!!!
Grått ute, ser nästan ut att kunna bli regn när som helst, men väderprognosen visar inget regn. Får se ut det blir i verkligheten.
Här i Borlänge rustas det för Peace and Love festivalen, vilket innebär avstängda gator ect. Ska bli kul att gå. På tisdag börjar föreläsningarna och onsdag ser ut att bli en dunderdag med massa bra band. I morgon får man hämta festivalarmbandet. Gud vad jag längtar.
Idag ska jag äntligen få träffa lille Edward, en väninnas bebis för första gången. Ska bli så kul!!!!
Önskar ER alla en skön Söndag!!!
Kram
Morron på er
Hoppas ni har haft trevlig midsommar! :)
Vädret är halvdant här idag.
Jag tingade en liten sötnos hos min mamma igår, jag är lite galen ja ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon vänner
Sicken regn idag, jösses vaknade av regnet ville bara dra kudden över huvudet,
Men vad hjälper de, Kanske bättre som Gene kylly i Im singin in the rain
Ska iväg till mina föräldrar idag,, Ses senare vänner
Bumbleboo o ni alla en fin dag.
Det känns som vi har lika väder som Bumbleboo Sol o regn.Rena tropiken.Ja ni får hade det fint nu med det ni tar er för..
Tjing…
Lena.P är jag i verkliga livet.
God eftermiddag!
Jo, jag har verkligen varit en sjusovare idag. Gick visserligen upp vid 07.00, kollade ut genom fönstret, sen en sväng in på SMHIs hemsida för att se vad de trodde och sen ner i varma sköna sängen igen. Hade smått planerat att åka in och upptäcka stan… om vädret hade varit fint. Skall erkänna att jag mer eller mindre varit i sängen tills nu. Piggnade till först nu när solen skiner.
Blir inget Stockholm idag, mer än att jag sitter och tittar på Stockholmsbilder från tidigare i veckan. Tycker det är kul att fundera ut vad man ser på bilderna… Bifogar siluettbild och vilka byggnader jag ganska säkert tror mig se. Tror mig dessutom se Nordic Light Hotel och Adolf Fredriks skola… rätta mig om jag har fel!
God afton 
Väderprognosen sa soligt på midsommarafton, men regn lördag och söndag. Igår lördag var det visserligen lite grått, men inget regn och idag såg det lovande ut ända fram till halv två på eftermiddagen. Då kom en störtskur som varade i 10 minuter. Därefter har det varit fint.
Imorgon ska jag läggas in efter dialysen. Jag har känt av hjärtat lite emellanåt och vill kolla så att det inte har blivit fler kranskärlsförträngningar. Därför ska det göras en ny kranskärlsröntgen på tisdag. Jobbigt ingrepp, men nödvändigt. Jag hoppas vara hemma igen tisdag kväll.
Åh, Peter då gäller det att hålla alla tummarna för dig.
Hoppas röntgen går bra och framförallt att resultatet blir bra.
/Maria
Peter*'Jobbigt..Lycka till.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Hej på er alla midsommarfirare! Nu är jag åter från stugan i skogen. Det är som vanligt konstigt att komma hem - huset känns så stort efter att ha varit i den lilla stugan.
Ha en fin kväll!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God kväll!
Ätit middag precis Choritzo-korv och kanelbulle :) Nu fotboll…
#6 Häftig Stockholm "Skyline" Tror du har rätt i alla torn ;-)
#7 De kan inte vara kul, skönt när det är över! Håller tummarna att det inte blir så obehagligt….och att du får de svar du vill ha.
Ha en skön kväll alla. Hälsn. /Hans
Lycka till Peter!
- Tillräckligt bra är perfekt! -
#7 Hoppas allt går bra 
#11 Såg slutet av matchen (it-eng)..spännande med straffar