Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 1480 ggr
Cristine
2

11 Juni God morgon

*Trist vardag för många, spännande ny dag för nyfikna som mej, men denna måndag känns lite tomt då jag har haft 2 kära vänner här i 2 dagar.

Vi har kännt varandra i flera år  men det var första gången vi sågs irl.

Så roligt det var!

Ha en härlig dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

fotokrafs
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon! Var ett tag oroliga att jag skulle behöva göra en GM-trådTungan uteSkrattande

Gick och la mig redan 20:30 igår, i och för sig tog det nog någon timme innan jag helt somnade. Var härligt trött igår, så sängen lockade. Förhoppningsbis är man extra pigg hela dagen idag! Tar en kopp kaffe nu sen blir det vardagssyssla.

Ha det underbart!

Cristine
1

Fin och rolig bild fotokrafs!Skrattande

Den skulle passa i Livskvalitet för dej

Maria
2

Godmorgon.

Vilken rolig bildGlad

Sitter på jobbet och ska om en timme ha möte med mina chefer angående mina arbetsuppgifter. Jag är lite nervös faktiskt.

/Maria

[peter54]
1

God morgon Glad

Idag är det sista skoldagen före sommarlovet för våra barn. Ludvig har skolavslutning ikväll och Lovisa i morgon förmiddag. Idag är också sista dagen före sommarlovet som jag åker till dialysen 08.15. Från och med onsdag ska jag åka 06.30 för att hinna få 7 timmars behandling när personalen slutar 15.30.

Cristine
1

#3 Håller tummarna för dig!Glad

Fridaaaa
1

God morgon!
Ska äta frukost nu, sedan till dem som har hand om vikariaten och lära mig nytt datorsystem :) Sedan till hem till föräldrarna sedan hem till pojkvännen igen:P
Även ringa ortopedmottagningen så jag vet ang min sjukskrivning.

Ha en toppenmåndag!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

aggeelin
1

Godmorgon! idag har vi satt fart här och snyggat till lite, det blev inte av igår. Tänk ibland går det fort att få saker gjorda.

Nu måste resten av frukosten in och sen är det jobb!

Ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

pius314
1

Halloj alla!

Har haft en helvetesmorgon… försöker tänka att det är en "fas"…

Men nu ska jag ruska av mig det och se framåt. Mot ett föredrag och gruppövning som jag ska hålla idag… och som jag inte har förberett helt klart :-D

Det blir säkert kanon (när det är avklarat)

Lycka till humlan och alla andra som behöver en lycka till-spark i rumpan!

• Tillräckligt bra är perfekt! -
AnnL
1

God morgon!

# 3 Hoppas det går bra Humlan. Glad

Här är det ännu en molnig dag. Nu vill jag ha lite värme och sol.

Inget på programmet idag. Bara ta det lugnt.

Ha en bra dag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

flisan708
2

Hej på Er!!!

Tänk nu har jag semester i hela fem veckor. Ikväll bär det av till Arlanda och flyget till Samos går kl 0645. Jobbat sista helgen på jobbet, tur den var skapligt lugn. Förkylningen är kvar men bättre, men det struntar jag nu i för jag har SEMESTER!!!!

Nybryggt kaffe, trögt i skallen. Måste försöka vakna till liv så jag kan slutföra packningen. Sen måste jag bege mig till affären och handla lite lätt att äta och lite snack. Vill ha något med mig då jag ska sitta vaken på arlanda i natt.  Tänk snart börjar min egna första charter resa, något som jag tänkt göra i flera år. Ska bli intressant och se hur jag kommer att uppleva detta och får se vad jag hittar på att göra där. Beställde en reseguide men den hinner jag inte få, men jag hoppas jag hittar en därnere istället. Får leta upp in turistinformation därnere.

När jag kommer åt en dator så skriver jag här och berättar.

Önskar nu alla en skön måndag!!!

Många stora kramar till Er alla!!!

zabelle
2

#10 Ha en riktigt skön resa och njut!! Du kommer säkert att träffa massor av kul människor och få nya intryck.
Ska bli kul att höra hur du haft det och se bilder så klart Skrattande

Den 7/7 är det min tur, fast resan går till Spanien Cool

Zabelle   

Maria
3

#10 Jag blir riktigt avundsjuk Greklandsälskare som jag är. Längtar efter att få se bilder. Ha en trevlig resa.

Mötet på jobbet gick bra. Min närmsta chef är psykiatriker och professor i neuropsykiatri så han kan det här med hjärnanFlört Jag börjar ju så lätt att gråta men han förstår att det är en del av diagnosen. Jag känner ju att jag vill prestera då det är hans forskarpengar som betalar min lön.

Det är alltid skönt att få prata i alla fall och jag är stolt över mig själv att jag äntligen vågar säga "nej, det här klarar jag inte"

/Maria

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Efter middag i burken. Cristin känner med dig..Så Tomt..Men nu har du o tänka till baka på..

Vilken Rolig Mås eller Trut..ja,Fågen.

Peter..Det blir tidigt för dig,,O nu när barna har sommar lov,,,,,,,,

Bumbleboo..Bra att du känner att det gick bra med mötet..Tummen upp för dig…O så att du kan säga Nej""

Flisan****Lycka till på din tripp..

O ni Övriga..En härlig kväll till er…

Om dessa blommor blir Lingon så blir det bra mycket..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[mossquinnan]
0

Smyger in och önskar er alla en forts fin kväll *vink*

Här en bild på min äldsta dotter Frida när vi hämtar hem våran lilla *loppa* Theo..han e bara 10 v på denna bild..och i aug fyller han 6 årKyss

flisan708
0

#11 Ha så härligt i Spanien. Var ska ni då?

#12 Visst är grekland underbart?! Är också en greklandsälskare, därför är jag glad att resan bär dit. Lovar att lägga upp bilder, gör det när jag kommer hem.

#13 Tack!!!

Mitt respirr har smygit sig på mig nu, var en sväng till affären och köpte lite smått och gott. När jag tryckte på spåkulan på facebook idag dök detta upp idag "Från och med nu kommer du sällan att ha tråkigt. Många spännande händelser kommer att inträffa där du går fram." Måste säga att det känns spännande och det är upp till mig hur allt blir. Min bror ska köra mig till tågstationen, det är jag glad för. Regnet är inte långt borta nu.

Ha nu en fortsatt bra kväll och hoppas Sverige vinner matchen i fotboll ikväll.

Kram på ER!!!

fotokrafs
0

#14 Sicken sötis.

#15 Kul med spåkulan. Ha en härlig semester nu Flisan! Skrattande
Oj, är det fotboll ikväll Förvånad kanske skall ta en koll och se hur det går/gått..
Hoppas bra för Sverige

Hans K.
0

God kväll !

Kul bild med svanen :)

Lycka till på din resa Flisan :)

Vilken o-stor vovve "mossis" :)

Nu fotbollskväll :)

Hälsn. /Hans

[mossquinnan]
0

Tack fotokrafs hihi gillar d "nicket" och tack Hans!! Haha o stor var verkligen d rätta namnet "s"

stina63
0

Gokvälls vänner

Härligt välkommande foto fotokrafsGlad.

Jag har hållt på lite i trädgården ogräset växer lite fort nu,, sen så köpte jag en ny rosenbuske. Men kom på att jag köper en till i morgon, Blir lite bättre med två stycken

Ha en underbar skön måndagskväll,