God morgon 28 maj
Tack detsamma :D
You can't make a rainbow without a little rain
Godmorgon! Mindre varmt idag och sambon läser i tidningen att det ska bli sex grader varmt på dagen på fredag - det måste vara endera en felläsning eller ett feltryck?
Nu måste frukosten skottas ner!
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#2 Här nere i Blekinge ska det bli 14 grader enligt klart.se på fredag men det lär ändras efter hand ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Godmorgon. här blåser i det så in i norden och iskalla vindar.
Ha en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hej på er!!!
Ser inte ut att vara lika varmt och gött som i helgen idag, 16 grader och molnligt. Men nu har jag bara 7 nätter kvar till semestern. Haft en skaplig helg på jobbet. Denna vecka måste jag vara effektiv då jag kör långvecka på jobbet nästa vecka innan resan. Normalt sett är jag en sista minuten packare men denna gång måste jag ändra det. Ska försöka klura ut vad jag ska ha i taxfreen, men ett kul nöje.
Nu måste jag ha kaffe så jag vaknar till.
Önskar er alla en fortsatt skön måndag.
Kram
Fryser, nio grader ute. Nu tar jag på vantarna när jag cyklar iväg!!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#7 Oj! Vi har 24+ :)
You can't make a rainbow without a little rain

God eftermiddag.
Här blev det rejäl temperaturskillnad, har kommit lite regn och det behövs ju.
En härlig tid för alla dina fina djur nu Frida. Skönt att slippa medicinen, lycka till i morgon.
Ha en fin kväll allihopa
Godkvälls istugan,
Underbar dag solen skiner de är så härliggt ännu, De ska bli fortsatt sol enligt min egen huvudkalenderr
Jag har bestämt att det kan komma sådant blött på natten, Men inte på dagen, På dagen ska solen skina de ska vara skönt härligt.
Så skönt frida att slippa medicinen.
Ha en skön Måndag
#9 Tack :) Ja våren & sommaren är bästa tiden :) Dock varmt för djuren men man får göra det bästa av det :)
Stygnen tas bort imorgon, jippie :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God kväll!
I helgen var jag och älsklingen ner till min mamma lite kort. Härliga bilutflykter med bland annat en sväng till Omberg. Bild från Bokskogens naturreservat.
Skall bli skoj när det blir semester och vi får komma ut på vägarna igen 
finns så mycket vackert att se
I dag har det varit rätt kyligt, men det har varit en rätt hyfsat
att sitta inne och slappa också.
Fortsatt God kväll bra!