Godmorgon 21 April
Hej och god morgon på Er!!!!
Uppe med tuppen är jag denna lördag morgon!!! Snöar gör det, inte så kul men……. det är väl typiskt aprilväder så……….
Planen idag är att hänga med en kompis och se när hon syr medeltidskläder sen blir det soft.
I min stad så är det marknad under helgen, undrar hur många som kommer gå dit idag när det är fullt snöoväder.
Önskar Er alla en skön Lördag!!!!
Kram
Godmorgon Flisan och alla andra som droppar in.
Solen skiner och fåglarna kvittrar. Det ser ut att bli en fin lördag.
/Maria
Godmorgon!
Lika här som hos bumbleboo! 
Ha en fin lördag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
god morgon, här är det gråmulet men uppehåll iaf.
forsythian har börjat slå ut… då är det vår fast det är kallt ute
ha en fin lördag
- Tillräckligt bra är perfekt! -
God morgon på er. Solen håller på att bryta igenom molnen och det ser ut att bli en skön dag 
Vänlighet och omtanke, gör livet roligare 
Flisen o alla En fin dag till er.
Molnigt med ingen snö.
Ser ut o bli en fin dag.
Så Tjing på er alla.

Lena.P är jag i verkliga livet.
Morron på er!
Strålande väder ute = jag är på glatt humör! :)
Sommarjobb = check! (om jag trivs och det går bra) :P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Godmorgon Lk
Känner mej som om jag har blivet överkörd, Så ont i kroppen och så trött. Men jag blir piggare för solen skinner de ser skönt ut ute.
Så ska vi iväg till mamma och pappa som firar guldbröllop idag.
Ha en skön lördag
God förmiddag 
Här är mulet och vått. Det snöade fram till 07 ungefär, så det ligger snö överallt. Vi är på väg till stora huvudstaden för att fira min systers man som fyller 50.
Ha en bra lördag alla 
God förmiddag! Hmmm i morse var det bara att plocka fram vinterkängorna igen.
Godmorgon! Så morgontidiga ni är, så här på lördagen! Här har vi nyss ätit upp vår frukost så nu ska jag sätta igång med diverse uppdrag.
Just nu ser jag två svanpar som promenerar runt och viftqr med vingarna! Härligt att ha naturen så nära - här sätter nog snövädret snart igång - vill hellre ha riktig vår nu. Men som jag tidigare sagt så kanske nederbördetn behövs. Jag tror att det är torrt.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

God förmiddag.
Mulet här men inen snö, hoppas den åller sig borta.
#7 Hoppas du hunnit pigga på dig lite stina. Grattis till föräldrarna, dom får en symbolisk medalj från mig.
#8 Ha det så trevligt på festen Peter och familjen.
En fin lördag önskar jag er alla
god för middag.. äntligen börjar man komma på fötter igen efter lite yrselattacker med sängliggande å ilamående..
men nu må rman rätt okej.. å har internet igen åxå efter en tid utan,.
God förmiddag! Jag har fått byta ut datorn den andra strejkade och ska få vila. Det började med att igår ville den inta alls samma som mej utan muspilen valde själv ut olika program. När jag försökte röra på,den så gick den åt ett annat håll ändet jag tänkt mig. Men idag är den samarbetsvillig och datorn har blivit super, den började med att hälsa mig välkommen med musik som jag lade in på annan sajt. Efter att den gått till fotboll och jag talat om att det inte var dit jag skulle, så kom jag in på rätt och sedan hoppade den alldeles av sig själv till LK. Jag trodde den skulle skriva åt mig också men se det ville den inte.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Gokväll på Er.
Här skiner solen så fint just nu. Potatisen och grönsakerna puttrar på spisen. Lammrostbiffskivor i ugnen. och en kall öl bredvid mig på köksbordet. Måste nog säga att jag kopplar av.
Ja, du Christine, datorer lever ibland sitt eget liv.
.
Flisan. Medeltidskläder låter kul. Här hemma har de sytt sådana för nått år sen.
Ja du Peter, pratat nyss med ett av mina barn som bor i Uppsala. Var inte alls förtjust i snön som kom igår.Vill ha vår nu.
Hoppas Ni allesamman får en fin kväll. Kram på Er
Var rädda om varandra
Gokväll!
Här har det åskat som s…n i kväll! Jä…r vad det small!! Och regnade!!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#14 Det var faktiskt jättekul att prova att sy medeltidskläder. Sydde en tunika igår. Hjälpte min väninna att sy hennes mans tunika. Tror inte det är helt min grej att hålla på med medeltidsgrejer men jag gillar att pyssla och sy så jag hjälper gärna till att sy och så.