Godmorgon 18 april
Godmorgon alla. Jobbig natt. Svårt att sova och då brukar det ofta vara lika bra att gå upp.
Ha en skön dag alla.
/Maria
God morgon!!!
Vaknade vid 06, undrar nästan varje dag varför jag ska behöva vakna så tidigt när jag är ledig. Fast idag så börjar jag jobba igen, har två nätter framför mig. Men det är lagomt för mer orkar jag inte med nu, tänk att all trötthet kommer så efter en. Igår var jag till frissan och nu är jag blondin igen, haft halvblont/ mörkt ett tag. Men det kändes så rätt och fräscht så jag är glad.
Ute är det -4 grader men solen skiner. Efter morgonkaffet ska jag ta och gå med lite kartonger vid återvinningsstationen här i närheten. Tänk att man drar på sånt fast det ligger alldeles i närheten.
Nu vill jag önska Er alla en skön Onsdag!!!!
Godmorgon! pÅ er som vaknat tidigt och till er som kommer in senare. Tänk att vakna så tidigt! Jag får släpa mig ur sängen, på morgonen är jag verkligen trött. Som jag sagt tidigare så har jag ingen erfarenhet av hur det känns att vakna och vara pigg - är det verkligen sant att det går att göra det?
Här är det mulet, hoppas på lite sol sen.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God Morgon 
Nästan 10 minusgrader kl 06.00, nu är det på nollan. Det har snöat och marken är vit, men solen skiner.
Gomorron!
Fortfarande kall natt, -4. Men gräsmattan blir grönare och grönare trots kylan.
Snart dags för klipparen!
Ha en bra onsdag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God morgon
Oj vad kallt ni har, 10 - hade vi knappt i vintras ens. Här håller det sig på 4 + på morgonen och ca 7-10+ på dagarna.
Visst längtar man efter värmen nu.
#2 Fattar inte heller hur folk kan vakna av sig själv på morgonen och dessutom vara pigga… har aldrig hänt mig. Jag ställer klockan varje dag, även om jag är ledig, annars sover jag halva dagen.
Hunden vill ju ut senast 07:00 
Zabelle
En liten historia att pigga upp oss med:
Fröken skriver på svarta tavlan i småskolan: protestant
- Vet ni barn vad en protestant är.?
- Kalle, jo det är väl en tant med löständer..
Zabelle
#8 Smart! Hi hi hi…
Min dator stänger ner så fort jag vill skicka ett inlägg så ja
g hoppas nu att fjärde gången är min turgång!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag känner med dej Humlan, så tråkigt att din huvudvärk aldrig tar slut..fy fasen!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Önskar er en bra fortsättning på dagen.

God kväll.
Fy så jobbigt att du inte blir av med värken Humlan. Kram
Här var det disigt och frost i morse, solen kom senare men nu har det mulnat på, visst är det aprilväder.
Ha en trevlig kväll.
#5 Ja, hur bär de sig åt? Jag ställer också alltid klockan när jag är ledig. Och det är skönt för då vet jag oockså - dvs - när jag är ledig vet jag att jag får sova så länge inte klockan ringer, jag kan koppla av!!
Men hur bär de sig åt för att vara pigga när de vaknar? Jag är som kvar i sömnen. Är sen pigg hela dagen och ofta pigg även när det är sängdags.
#5 Mellan ca 20-40 års ålder tillhörde jag denna pigga skara. Men efter 40….då gick rullgardinen ner på många områden…
Fast att vakna av sig själv har jag inga problem med, tänk om man kunde sova ända tills man egentligen skulle stiga upp….då kanske man vore pigg då också??
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#15 Så söt
/Maria
Gokvälls på er
Tänk de är mitten av april sådna tradig väder. ingen värme ännu, Men den kommer , De måste den göra.
På lördag ska jag till mina föräldrar dom firar guldbröllop varit gifta i 50 år. Vi ska fira mamma och pappa på lördag.
Men de är bara lillördagskväll Två arbetsdagar till,
Ha en skön onsdag
#16 Hehe ja det tycker jag md. Perfekt nu när det börjar bli vår hihi :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#14 Jag är alltid trött när jag än väcker mig
, jag tror inte att jag kan vara pigg när jag vaknar. Jag menar, det har ju aldrig hänt hitintills. Min mamma var likadan, kvällspigg och morgontrött och det förändrades inte med ålder. Om jag ville min mamma något visste jag att det var ok att ringa vid 23-tiden på kvällen.
God dagens Mitt i natten..
Lena.P är jag i verkliga livet.