Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 353 ggr
[Sisa]
0

Godmorgon Påskdagen

och Godmorgon alla Ni!

Helgen fortsätter, lite kallt ute fastän klart och soligt..och det är en stillsam och tyst morgon.  Verkar som Ni ännu sover, men då Ni vaknar och då Ni sen tittar in här..är jag glad att kunna önska Er

En fin Påskdag!

Fridaaaa
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morron!

Uppe med tuppen idag. Får gäster vid 11 tiden, så vill hinna plocka iordning lite till plus lämna hunden i hundgården hos svärmor (hunden gillar inte främmande och speciellt inte när det kommer 4 främmande på samma gång).

Ska även försöka hinna baka något snabbt, blir nog kolakakor, går snabbt! :)
Fick ju reda på igår kväll att dem skulle komma hit hehe :)

Och ikväll ska jag till mina föräldrar och äta påskmiddag :)

Ha en fortsatt trevlig dag!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
1

Godmorgon allaGlad

I dag lyser solen så fint och det är några plusgrader. Det känns som en överaskning då jag hade väntat mig rena skitvädret.

/Maria

Anders 50
1

Gomorron!

Hoppas alla kommit hem välbehållna från Blåkulla! Flört

Snön är så gott som borta, men det är grå-vitt av frost i gräset. - 9 inatt.

Stararna verkar ha bestämt sig för vilka holkar de ska ha och nu ligger nog honan och värper. Nötväckan var snabb att förminska hålet på en starholk så den har också fixat sitt bo.

Solen skiner!

Ha en bra Påskdag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

chik
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Dagens i burken på er alla.

H.Halland har sol o lagom kalt..Ser ut o bli en solig dag…

Så fin dag till er alla..

Ida Rottis..Stackan som tvingas umgås med dessa småNissar..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Björnidet
1

Morgon!? vad f*n försovit mej hmm, varför har inte tuppen galat på morgonen, vad gjorde han i går kväll måntro. Ut till hönshuset för att se om tuppen lever, jajamensan men han är bakis och galandet så hest att det inte hörs, puh va skönt, bara baksmälla.Tuppen och hönorna hade visst fest i går kväll så då får han skylla sig själv för "är huvut dumt får kroppen lida"

Kallt? JA en 10-12 minus, men strålande solsken och tuppen vill inte gå ut just nu.

God fortsättning på er.

Hans K.
0

God morgon !

Sol här i Sthlm :-)

Frukosten avklarad, snart biltur och ut o fota lite
Önskar alla en skön söndag!
Hälsn. /Hans

stina63
0

God morgon

Härligt väder ute, solen skiner ser så skönt ut, Ska ut på promenad så fort jag har fått på mig kläder och vaknat till lite

Ha en skön påskdagKyss

aggeelin
0

Godmorgon! Här är som tidigare i veckan sol och kallt. Igår var jag ute med cykeln en sväng och frös! Tyst

Idag kommer alla barnen med respektive på påsklunch så nu ska jag snart sätta fart. Eller, egentligen ska jag göra färdigt. Igår marinerade jag kyckling i massor idag ska jag göra en gul och vacker bulgursallad med mycket grönsaker i. Sen blir det tårta och kaffe. Tårtan har jag fuskat ihop - skurit drömrulltårta och ställt bitarna som en tårta,sen grädde och jordgubbar på det - -snyggt och gott.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Toyan
0

God förmiddag.

Solsken och blå himmel, tackar för detGlad

Idag får jag besök så det får bli en snabbrepa med snabeldraken och göra en kaka.

Ha en riktigt fin dag allihopa.

Cristine
0

God dag på er!

Jag har suttit och arbetat, nu har jag lagt in Woozys slott på hemsidan och plockat bort den hoppande haren..jag såg aldrig att den hoppade eftersom jag mest är på baksidan.

Har utökat sidan så det går att lägga in 700 foton till och massor av videos så ni som har någon fin eller rolig..fram med den.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Symfoni
0

God middag

Soligt och skönt vårväder. Kandes lite ljumt i luften, när jag tog en förmiddagspromenad Glad

Ha en trevlig dag

Vänlighet och omtanke, gör livet roligare Flört

[mossquinnan]
0

Önskar er alla en fin forts på påsken :-)))

[peter54]
0

God afton Glad

Vi har haft besök hela påskhelgen, så det har inte funnits mycket tid för surfning. Här har varit omväxlande soligt och mulet, till och med en liten snöby har kommit, men ack så kallt i vindarna, skitkallt helt enkelt.

zabelle
0

God kväll

Konstrundan avklarad. Kul och titta även om jag inte köpt något.
Idag har vi haft alla väder… snö, regn, minusgrader, 14 + och sol på "slutet" av dagen.
Ett duvpar har byggt bo på grannens markis, inte poppis alls Tyst Nu vågar de inte ta bort boet, då anfaller duvorna. Fortsättning följer.

3.dje lediga dagen på rad, kan vänja mig vid att vara ledig!! En dag kvar att njuta.

Ha en go kväll allihop

Zabelle   

chik
0

Så här kan man med göra..""Rent.Rent

Lena.P är jag i verkliga livet.

zabelle
1

#15 Har dom sövt katten??? Så snällt står inte någon av mina katter…..

Zabelle   

KaiPon
1

God kväll på er!

Dagen har spenderats med att försöka få tag på The Crow 2 City of ANgels, vilket verkar vara helt omöjligt. Skrikandes

Annars har inte mycket hänt, köpt The Crow, så man hoppas på att jag får den till veckan.

Handlat gjorde jag idag också.

Måt lite halvkasst idag dock, men jag överlever. Sov inte mycket i natt och det kan spela in haha.

God natt på er alla.

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Cristine
1

God natt KaiPon!

Stackars katt..

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.