Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 397 ggr
[peter54]
0

God Morgon 22 mars

God morgon Glad

Nu ska jag åka till staden på hemligt uppdrag och så får vi se vid lunchtid hur det förlöpte.

Flört

Ha en bra och varm vårdag alla

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Ska till jobbcoach idag med. Suck.
Och iväg på annat. Det är min dag det :=D

Ha det gott! :=D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

aggeelin
0

Godmorgon! Här skiner solen Glad och det ser ut att bli en fin dag.

#0 Lycka till med det hemliga! #1 Och med att bli coachad!

Nu ska jag till jobbet och förhoppningsvis få en massa gjort!

Ha enfin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
0

God morgon Peter, Frida och alla ni andra.

Det ska bli spännande få veta vad ditt hemliga uppdrag bestod i(om vi nu får veta det)?

#1 En liten spark i baken <Frida!

Grått och trist är det därute, men varmt är det i varje fall.

En bra dag ska ni ha!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

God Morgon.Alla här i burken. Gråväder har jag..

Peter" HemliguppdragFörvånadNu blev jag nyfiken..

Ni får alla ha en bra dag där ute.

Lena.P är jag i verkliga livet.

flisan708
0

Hej och god morgon på Er!!!

Njuter av mina lediga dagar, ska bli runt 13 grader idag och solen skiner. Glad Min plan för dagen är att greja lite här hemma, kanske blir det ett träningspass till kvällen. Kroppen känns lite halvdan än, blev nog lite kall igår men det går nog över tills senare.

Igår fick bilen sig en tvätt och lite dammsugning så ni är "Nisse" fin igen. Känns skönt!!!! Nästa vända blir väl att byta däck, men minns inte riktigt när det är. Börjat med väskan som min bästa vän ska få när hon fyller år nästa vecka, blir i hennes favoritfärg klarröd.

Önskar er alla en härlig torsdag!!!

Kram

Toyan
0

God morgon.

Låter spännande med hemligt uppdrag Peter.

Här är det nu 8 plus, solsken och blåser lite.

Jobbar em idag så jag fick sova lite längre men nu är det dags att sätta fart.

Ha en fin dag där uti landetGlad

Anders 50
0

Gomorron!

#0 Vet inte varför jag fick en tanke på Fantomen, när han lämnar djungeln och ger sig in till stan som en vanlig man…när jag läste det du skrev! SkrattandeSkrattande

Men du ska säkert inte in och märka någon med en dödskallering som han brukade när han lämnade djungeln.  Skrattande

Själv ska jag iväg och hjälpa brorsan med att installera ett virusprogram på deras dator.

Mulet och disigt är det här idag, och stararna slåss om holkarna!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

KaiPon
0

God morgon.

Missade ett paket från FedEx i morse (sov), och inte förrens senare insåg jag vilket datum det var och att det var min SuG DVD (med release datum idag Tungan ute). Så jag hoppas på att dom kommer tillbaka idag, för jag vill verkligen ha den. Jag ringde kundtjänsten (nervöst som tusan, men jag klarade det), fick prata med en jättetrevlig tjej som hade en seg dator och fick höra att den borde levereras igen under dagen i alla fall. Skrattande

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[peter54]
0

#7 haha, jag hade inte trikåer och ansiktsmask, bara en hink och en håv med mig.

Förra året när hela familjen var på Botaniska Trädgården i Uppsala och gick in i tropikhuset där de har en stor gjuten damm med Victorianäckros, såg jag att där finns guppy, den vilda ursprungsformen.

På akvariebutikerna har de guppy som är sönderavlad i hundratals generationer, så jag blev nyfiken på om det skulle gå att få köpa några guppy från Botaniska. Jag mailade chefen för BT och frågade och han skickade mig vidare till kvinnan som är bas på tropikhuset.

Hon sa att det skulle gå bra att få ta några fiskar om jag bara hade utrustningen med mig och idag åkte jag alltså dit och fångade ett 20-tal guppy, så senare när barnen kommer hem avslöjas hemligheten med mitt uppdrag.

Glad

zabelle
0

Gomidda!

Våren har kommit till Malmö!
Solen skiner, 15 grader varmt, fullt med folk på uteserveringarna Cool

Det får gärna hålla i sig till morgon när jag är ledigTungan ute

Zabelle   

Hans K.
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God kväll

# 7 Gillade Fantomen, just det där när han lämnade djungeln och åkte in till Morristown.
"Det finns dagar då Fantomen åker in till staden som en vanlig man, detta är en sådan dag"

Kan inte låta bli och kasta upp en bild från i morse fast ni säker sett min soluppgång 100 ggr, gillar ju "sånt" …men nu har jag lånat en proffskamera med superobjektiv, ska ut i helgen och fota "vatten" till hemsida.
Nu ska jag softa och göra ingenting…skönt ! Hälsn. /Hans

Fridaaaa
0

#3 Hehe kan alltid behövas ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.