*GOd dagens 21/3.
-God dagens på er alla.
En fin dag hoppas jag att ni får..
Tjing på er.

Lena.P är jag i verkliga livet.
Goddagen själv och på er andra också. Verkar bli en solig dag
Var rädda om varandra

Go'morron på er alla!
Solsken både inne och ute önskar jag er denna onsdag
Signemo**Sol hos dig med?? så Härligt.
Toyan*'Glad i dag.. Låter bra "Sol inne o sol ute.Känns bra så här mitt i veckan.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Morron
Nu är solen framme! Härligt! :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God morgon 
Solen skiner, det är 6 plusgrader och snön som kommit de två senaste dagarna har smält bort. Idag ska jag till dialysen som vanligt, men i morgon bitti ska jag ut på ett ovanligt uppdrag, åker kl 07.

Gomorron!
Sol och plusgrader! Och besök väntas! Kan inte bli bättre! 
Ha det bra ni också! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Tjoho dagen räddad! Får hoppa in & jobba ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Godmorgon! Här skiner solen och det ser ut att bli en fin vårdag! Nu ska jag sitta hemma och jobba en stund och sen till jobbet, ikväll ska jag till sonen en stund.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon
hmm!
Skratta..ja det kan man åt min jädrans otur, lyset gick i badrummet så när jag klädde på mig kom allt avig, detta uppmärksammades och jag tänkte att jag gör det senare, det kommer iaf ingen hit den här tiden, så jag tar och skriver i G.morgontråden först.
Just när jag är på väg knackar det på dörren och jag ser en man komma in, en taxichaufför som kört upp och ner flera gånger och inte hittat ett husnummer(inte ens de som bor här förstår nummerordningen) .
Typiskt för mej, håret på ända för jag inte hunnit kamma mej och så kläderna då på avigan.
Trevlig dag till er alla!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon på Er!!!
Igår hade jag en jättehärlig dag!!!! En väninna överaskade mig med "må bra" bukett, hon tyckte jag behövde lite uppmuntran då jobbet är drygt. Gud så glad jag blev!!!! Vänner är guld värda!!!!! Väninnan och jag käkade lunch med min bror vid travet, visste inte ens det fanns en restaurang där på stallbacken. Träffade även min systerson som blir 18 i sommar, kan inte fatta han blivit så stor. Nu måste jag sluta kalla han för lillkillen, han betydligt längre än vad jag är. Avslutade dagen med ett spinning pass. Kände mig så glad och nöjd igår kväll.
Idag och rätt snart ska jag iväg och tvätta bilen och hjälpa brorsan vaxa en husvagn. En dag i garaget med andra ord, det var längesen. Solen ser ut att komma fram den med idag!!!
Runt 13 grader ska det mä bli. 
Önskar Er alla en härlig onsdag!!!!
Hallå i stugan :)
Sitter här med min katt i knät och är alldeles kaffe-speedad. Undviker kaffe vanligtvis för min panikångest men då och då får jag för mig att fuska med en kopp på morgonen men det slår fel varje gång. Att man aldrig lär sig ;) Är dock väldigt positiv idag så kan härda ut.
Hade en helt underbar upplevelse igår; lyckades gå på bio (hugo cabrét) med min far och bror och sitta kvar hela filmen och tom hänga med i handlingen :D Sist jag gick på bio var över två år sedan och då satt jag och grät och våndades genom hela filmen tills jag till slut var tvungen att gå ut för att inte svimma pga min sociala fobi och panikångest. Så sjukt stolt över mig själv!
#10 Åh, sicken fin vän du verkar ha :)
#9 Tror nog han tyckte att du var grann ändå. Man tänker ju mest på sådant där själv. Väntar paket idag och går det inte ner i lådan så vet jag att dem ringer på, kanske borde ta mig in i duschen ;)
Oj, vad långt det blev, jag skyller på kaffet ;) Fin dag till er alla!
Hej hej!
Redan fm.. har haft mycket på jobbet och då rusar tiden iväg.
Mulet ute men det kanske kan bli lite sol här också.
Anders - Hur har det gått med lilla katten?
Ha det gott alllihop!
Zabelle
Godmorgon!
Tack för fina bilder! 
Ha en fin dag!
Godmorgon
Väcktes av att några från Bostaden plingade på dörren och skulle in och byta brandvarnare. Ingen idé att somna om igen nu.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
God middag!
Har haft fullt upp så jag har inte varit inne på några dagar.
Blåsigt och lite solsken. Har varit ute en promenad på förmiddagen.
Nu ska jag åka och köpa mig en ny snabeldrake, då min gamla har sugit färdigt. 
Ha en bra dag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Gokväll!
#12 I går morse, dagen efter sprutan, var hon pigg som en mört igen, fick en spruta igen av mig då, och hon är pigg idag också.
Var nere hos veterinären igår och lämnade rapport och fick med en spruta till att ge om hon inte fortsätter att vara pigg!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
# 16 Skönt att höra, att kissen mår bättre! 
#16 Härligt att hon repat sig!! 
Zabelle
#11 Jag har tur att ha en så god vän. Vi har umgåtts och varit bästa vänner sin lekis, det är bara 31 år nu.