God morgon 16/3
Nu har mer än halva mars gått!!! Jag längtar till lövsprickningen… Ha en fabulös fredag!
- Tillräckligt bra är perfekt! -
God morgon på Er!!!
Gårdagen var fullspäckad och allt gick i ett men det var helt ok. Det enda som kändes helt förödande var att min enda långledighet denna vår ligger i farozon. Bröt ihop igår kväll för jag känner att jag behöver min ledighet annars går jag under. Ska prata med min chef på måndag och berätta hur jag känner.
Har långhelg framför mig nu på jobbet, ser inte fram det. Känner mig för sliten. Ska bara ta det lugnt idag och släppa alla måsten fram tills jag ska sova igen vid 15.
Önskar Er alla en trevlig helg!!!!
Kram
Bra flisan, ta ett snack med chefen. Det låter ju helt ohållbart för er!!!
Pius o Flisan o ni alla fin Fredag. Men vad tiden går fort…
Flisa vad jobbigt o ha ett jobb som kanske är säsongsbetonat!! Bra prata med chefen Håller tummarna för dig..
Ja vad denna vecka gick fort tycker inte det är längesedan det var Fredag..
.Grå väder ute helt okej så länge det är värde,, Så det inte är GråBen som traskar utan för..Skoja..
Fin dag till er..

Lena.P är jag i verkliga livet.
godmorgon… snacka om att de är lättare at tgå upp på morgonen nu när de är ljust.. måste gå upp lite tidigare annars blir de at tjag sover för länge så sakta men säkert går jag upp tidigare å tidigare.. idag blev e vid kl 0745 klockan ringde…:P grejen är att gå rjag upp förtidigt så har jag inget att göra hela dagen å de har varit därför jag sovit så länge som jag gjort..
God morgon alla härliga människor :)
Vart uppe sedan sju, läst lite bok, tränat lite och nyss ätit frukost. Undrar vad denna dag har på lut.. Känner mig mer positiv än jag gjort på länge nu, men hade feber igår så skall ändå försöka ta det hyfsat lugnt idag.
Härlig fredag till er alla!

God morgon.
Här är det mulet och blåsigt idag, 4 plus nu.
#1 Hoppas det löser sig med din ledighet flisan.
#3 Rolig bild chik, har läst boken och fick många skratt
#6 Vilken sötnos Frida
Måste vara härligt med alla djur du har runt om dig.
#7 Krya på dig Eeia.
En fin fredag hoppas jag att ni alla får.
#8 Ja det är härligt. Det är svärmor & hennes man som har får :)
Dem har även fått 1 kalv, väntas fler :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
En God Sen Morgon!
Hoppas Ni alla har en bra fredag..och att helgen blir ännu bättre!
Trevlig Helg! 
#8 tack så mycket :)
Hej hopp!
Idag ska man till Stockholm. Kommer spendera helgen med en kompis/mitt ex. Ska bli kul.
Men nu ska jag gå och käka sedan får vi se vad som hönder. Tåget går inte förrens 13.20.
sakna mig inte för mycket bara 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Hej på er..
Sovit stenhårt i natt och hela morgonen. Slog bort väckarklockan och vaknade inte förens 11.00.. Är lite seg nu.
Men solen skiner så hoppas jag ska vakna till liv snart. Fortfarande en jäkla massa ved att stapla och bära. Så det är väl bara att sätta lite fart.
Blev jätte lycklig över vågen i dag med ;) Ved är bra saker tydligen. Gått ner 3kg på dessa veckor med vedbärande. Jag borde typ börja motionera.. Jag är aldelles för lat dock.
Ha en underbar dag!
Kram
Hävvö naajs däjj evribaadi :))
Hejsan allihopa idag har jag fått sovit ut hela 8 timmar och ändå efter att ha städat och gjort sådant soker som behövde göras, så somnade jag vid tangentbordet när jsg skulle skriva här i tråden till er. Dottern har varit ute och fotat.
Ha en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Nämen Anders. Har ni kvicksand hos dig :-O
#18 Tjälen höll inte! Men den är uppe nu! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Halloj! Vilka fina bilder i tråden..