Godmorgon 12 mars
Godmorgon alla.
Jag har haft jättesvårt att sova. Legat och snurrat så det är lika bra att gå upp.
Ha en bra måndag alla
/Maria
Lyckades somna en stund igen men nu är jag ganska seg. Det är märkligt att man alltid sover som bäst känns det som när klockan ringer.
/Maria

Go'morron Humlan och alla andra.
Jobbig natt för dig, hoppas du kan få lite vila under em då. Kram.
Nästan 3 plus här och det ser ut att bli en solig dag
Ha en fin måndag!
God morgon!!!!
Håller med dig #1, visst tycker man att man sover som skönast när klockan ska precis ringa.
Vaknade strax efter 06, skönt för då hinner det jag ska hinna med idag. Helgen var skön och jag struntade i att städa, bara vilade, tränade och ladde för långveckan på jobbet som nu väntar. Så nu är min plan att städa, har fram till 15 på mig. Sen blir det att sova. Hoppas brorsan har tid att komma hit på en fika, det vore trevligt.
Ute är det plus 3 och det ska bli varmare, helt underbart!!! Och solen den kommer med!!!!
Träffade en kul kvinna innan jumpan igår, vi pratade om vädret såklart. Hon sa: - Nu skiter jag i allt inne och njuter av vädret ute istället. Fönstren må vara skitiga men de får bli lite skitigare innan jag tar itu med dem.
Önskar Er alla en skön måndag!!!!
Kram till Er alla!!!
God morgon.
Idag ska jag upp på Neurologen och snacka med doktorn.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Bumbleboo Inte bra…O inte få sova.
Toyan. Flisa Vinkar till er..O ni alla som kommer in..
Farwug,,Hoppas att det blir det beskedet som du vill ha som du får..Håller tummar o tår..
Ja nu får ni ha de bra där ute..

Lena.P är jag i verkliga livet.
God morgon!
Denna veckan har de lovat vårväder med uppemot 15 graders värme. Man kan ju hoppas att det stämmer, helgen var ju kanon i alla fall.
#4 Håller tummarna att besöket går bra.
Zabelle
Zabelle"""Fin dag till dig..
![]()
Hej hopp alla underbara LKare! 
Idag är en bra dag tycker jag. Jag och mitt ex har börjat få kontakt igen, och jag ska faktiskt dit på fredag och spendera helgen med henne är det planerat.
Sen plågade jag mig lite innan jag skulle gå och lägga mig genom att byta stav på piercingen, då 10mm var för litet och skar in i läppen på insidan. Är fortfarande lite öm efter det ingreppet, men det var värt det då min läpp i allmänt är mindre öm och känns bättre nu.
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Godmorgon
Jätteskön sovmorgon, var så skönt att få sova ut idag.
Idag ska jag till stugan kolla läget. Sen vet jag inte vad som bjuds under dagen, Kanske städning
Ha de så gott
Fiskmåsparet som bodde på vårt entrétak på jobbet förra sommaren, håller på att flytta in. De har inget "trevligt" ljud….
Solen skiner och det känns som vår ute 
Zabelle
Åh så trist stackars Frida! Det är jättehårt men ibland nödvändigt.
Jag förstår hur du känner.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hej igen alla härliga vänner!
Vet inte om Ni saknat mej, men jag har saknat Er jättemycket denna tid då jag varit borta härifrån!
Har läst en del av era fina trådar, men har en hel del kvar..så bäst jag sätter fart!
# 11 Frida..en varm kram från mej 
Peter
Matförgiftning???
zabelle.. kan ni inte få måsarna o bygga någon annan stans?? kanske dumt tänkt, Har ju ingen aning hur en Mås tänker….
Frida..
Det är ju det som är så jobbigt….