Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 1084 ggr
Cristine
0

God morgon 4 Mars

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag gillar mars först och främst för att fåglarna hör av sig, det gröna gräset tittar fram, solen visar sig mer, vårkänslorna kryper försiktigt fram, förväntningarna också, mars är behändig att skriva,får mej att tänka på både jorden och rymden,kärlekens månad, och den gör folk glada, vänliga och tillmötesgående. Plus att jag snart kan plocka fram min 4 hjuling om jag nu tar mej ut till den.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

Godmorgon Cristine och alla alndra som droppar in.

Mars är en lurig månad vädermässigt. Ena dagen kan man få riktiga vårkänslor för att i nästa stund vara vinter igen.Obestämd

Vår ena katt är helt galen denna tiden. "Marskatt" kallas det väl?

/Maria

Cristine
0

Jo mycket kan hända med både väder och marskatter!Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
0

Godmorgon!

Idag är det Vasaloppet som gäller!

Ha det bra!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

KaiPon
0

God morgon~

Sitter och käkar frukost just nu. Inte mycket planerat idag dock.

Önskar alla en trevlig dag. Kyss

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Hans K.
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Dimma med rimfrost på träden som solen försöker tränga igenom.

Vasaloppet från soffan för mig också, "hemtrevligt", och man kan följa skidåkarna på Internet med tider.
Ha en skön söndag önskar /Hans

Maria
0

Sitter och tittar på alla duktiga Vasaloppsåkare.

Jag har en arbetskamrat som åkte öppna loppet i veckan på  7 timmar och något. Det tyckte jag var jättebraFörvånad

/Maria

Fridaaaa
0

God morgon.

Slappedag idag, laddar för jobbevecka ;)
Lite kallare idag än igår, ingen sol heller, men bättre än snöväder i alla fall hehe

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

chik
0

God dagens på er alla.."Vasaloppet""Ja 9milFörvånad Det är inte så lätt som man tror…

Jag red 6mil o jag trodde inte jag skulle bil människa efter det…

Så jag beundrar dessa människor som lägger ner sin tid på sin kropp så de kan precisera detta..

Ja fin dag till er alla där ute.

Lena.P är jag i verkliga livet.

pius314
0

God morgon, Har haft vaknatt med sjuk hund :-( fick avlösning kl 06 men svårt att sova. Diarre och elände. Blir nog veterinären igen. Det är i det här lägena jag påminns om hur mycket hälsan är värd som livskvalitet. Hoppas ni alla får en bra dag!

• Tillräckligt bra är perfekt! -
stina63
0

Godmorgon vänner

Härligt dag idag också Men inte så mycket sol idag ännu. Men det är mars nu. Ja de är vasaloppet idag..

Pius Stackare Inte roligt med sjuk hund,

aggeelin
0

Godmorgon! Sitter här med frukosten och upptäcker att jag glömt att skriva i godmorgontråden!

Vi har dimma ute och det rejält också! Få se om den lättar.

Jag ska sätta mig med jobb när frukosten är klar. Jag jobbar undan en del för v 11 ska vi åka till Tänndalen och åka skidor. Vi brukar åka dit varje år vecka 11, vi lånar en liten stuga "ute i skogen".

Ha en fin-söndag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anders 50
0

#8 Tycker det räcker med att åka bil i 9 mil för att bli slut i kroppen!  Tungan ute

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

#12 HahahaSkrattande då är vi ungefär på samma nivå.

/Maria

[peter54]
0

God förmiddag Glad

Här är också minusgrader med dimma och rimfrost på träden. Vi kollar på vasaloppet och jag har inga planer för dagen ännu.

#12, #13 Jag körde tur och retur till Kristinsstad ensam en lördag för några år sedan, 148 mil. Jag sov 15 timmar efter det.

Glad

zabelle
0

God förmiddag

#9 Hoppas din hund kryar på sig!!!

Min vovve är också dålig idag, men det är ett bakben som krånglar. Hoppas det går över annars blir det veterinären i morgon.

Zabelle   

pius314
0

#10&15 tack goa ni. Han äter lite nu iaf (överkokt ris med liiite kött för smaks skull… Hoppas din hund kryar på sig med, Zabelle! Jag har åkt öppet spår, en underbar upplevelse!!! Vi brukar kolla, men i år finns inte ork ens till att titta. :-S

• Tillräckligt bra är perfekt! -
AnnL
0

God eftermiddag!

Efter två dagar med underbart vårväder är det lite disigt idag. Minugrader på nätterna.

Kollat vasaloppet och varit på promenad. Linedance ikväll.

# 15. Stackars Hebbe. Hoppas det går över.

Ha en fin söndag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.