Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 360 ggr
KaiPon
0

God morgon söndag

Sover ni alla? Hehe. Skrattande

Fast det brukar jag också göra, enda anledningen till att jag är uppe denna tiden är för att Akira har dragit nu Rynkar på näsan Fast vi hade skitkul vi tre igår. Men, uh, ja, blev full för första gången.. Obestämd Blev lite mer ärlig än vad jag ville, men det verkade sluta bra i alla fall, dom verkar inte bry sig så mycket om vad jag berättade. Dom behandlade mig inte annorlunda i alla fall Glad

Önskar alla LK:are en trevlig fortsatt dag Kyss

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[cherstin]
0

Godmorgon KaiPon och alla andra livsnjutare.

Jaha, lite för mycket av både det ena och det andra då. Hmmmm, kanske inte så bra men huvudsaken är att du mår bra och trivs med livet.

Vaknade redan vid 5-snåret och fick till min stora glädje se att det snöat under natten, inte mycket 5 cm ungefär men vilken skillnad det gör. Både utanför mitt fönster och i min själ. Inte ett enda fotspår i snön allt är orört, rent och fint.

Skenet utanför är blått, åppelträdens grenar är täckta av snö, min ljuslykta med ett tänt ljus i gungar sanka i vinden. De två gatubelysningarna ger ett milt rosa sken ut över snön. Grannarnas stjärnor och ljusstakar lyser fint i fönstren.

Det var en vacker dag att vakna till. Ha det så bra alla LK:are. Var försiktig i trafiken om du måste ut och glöm inte reflexerna.

chik
0

kaipon cherstin o ni alla fin söndag..

Inte bra o bli berusad,.Aj då!!Bra att det gick bra..

cherstin vist är det fint?? Här har kommit lite vitt med, o ljust blir det o Rent..

Lena.P är jag i verkliga livet.

pius314
0

Vad är det man säger "aftonsång med vin, morgonsång med hosta"? Det är ju tyvärr en del av alkoholens effekter, skönt att det känns ok ändå! HÄRLIGT med snö, jag håller med. Fast vår ser lite blöt ut, men jag kisar lite och gläder mig :-) Ha en skön söndag alla!

• Tillräckligt bra är perfekt! -
Cristine
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

KaiPon Cherstin Chik och allani andra som kommer inlullandes GOD MORGON 4 advent.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[cherstin]
0

Åh, Cristine,  jag ryser av välbehag

Maria
0

Godmorgon alla.

Min man jobbar idag så jag är ensam en stund. Han är däremot ledig imorgon.Glad

/Maria

Toyan
0

God morgon på erGlad

Här snöade igår kväll och nu med men det är nollgradigt så tyvärr kommer det bara bli slaskigareRynkar på näsan

Äldste sonen med familj kommer senare idag, ska förbereda lite matGlad

Ha en riktigt fin dag alla.

[Sisa]
0

Godmorgon!

# 4  Så fint..jag ryser med!

Regnar gör det ännu här, men snö är lovat under dagen. Hoppas bara det inte blir oväder.   Idag ska vi iväg och äta julbord..det tredje!

Tänd nu ljus fyra och ha en mysig söndag!  Glad

Fridaaaa
0

Good morning

Ska rida idag, hoppas det inte är halt bara.
Frösen är jag med, får ta på mig mycket kläder :)

Problem att ladda upp bild :(

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

lojna
0

Fin 4-Advent önskar jag er..

aggeelin
0

Sen frukost! Godmorgon till er alla!

Igår kväll toksnöade det här och ett litet litet tunt lager ligger kvar. Det var trevligt hos min bror igår och det blev sent. Idag måste jag ta tag i att städa upp här hemma.

Ha en skön söndag Glad

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

KaiPon
0

Haha jadå chik, det gick bra. Glad Nu vet jag i alla fall att jag aldrig ska göra om det igen, haha.

Det snöade tidigare, men nu har det blivit till regn Rynkar på näsan

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[GunillaF]
0

God förmiddag.

Ha en riktigt bra fjärde advent.Glad

Nu återgår jag till städningen.Obestämd

Eija
0

Go middag!

Är här inne igen, var ju ett tag sen kära vänner, man jag har varit inne i en period nu, som jag har haft låg energi…mycket med det familjära har tagit på mina krafter, och tar…men kikar in och önskar er alla en fin fjärde advent….

Ingen nämnd o ingen glömd….kram till er allihopa

Eija

[peter54]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God eftermiddag Glad

Snöglopp hela dagen, men det är såpass varmt att inte mycket ligger kvar. Det hindrar förvisso inte barnen …

flisan708
0

God eftermiddag och hoppas ni alla har en fin 4 advent!!!!!

Vaknade idag efter kl 13, kroppen är helt kalkon nu. Ibland blir det helt koko när man jobbar natt. Lyckades inte få till någon omställning alls denna helg, men det händer ibland. Tur man blir långledig från onsdag.

Haft två trevliga vin och pysselkvällar på raken. Virkat klart ett badrumskit till min väninna som hon ska få i julklapp.

Vad mycket snö det kommit!!!! Det är så vackert!!!!! Tänt en massa ljus i min lägenhet nu och det är så mysigt. Sen luktar det så gott för några ljus är doftljus.

Hoppas ni alla har en skön söndag!!!

Kram

Anders 50
0

Goeftermidda!

Lite, lite vitt på marken var det i morse, och dagen har förflutit utan mer nederbörd.

Jag har tillbringat dagen i skogen tillsammans med 4 jaktkamarater. Och nu har magen fått sitt också, så nu är det bara LK, facebook och alternativ.nu som ska kollas, sen blir det nog TV-fåtöljen och luta sig!  Flört

Glöm inte släcka ljusen!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Hans K.
0

God eftermiddag
Stockholm 18 dec, grått och regningt -se bild-
Huvudstadens mest besökta turistgata "befolkades" endast av 3 st. japaner med kamera och de hoppade ur minibussen, tog kort och sen snabbt in igen. "Vad heter gatan, nere vi staketet?"

pius314
0

#18 en gåta? Gissar på fjällgatan :-)

Hans K.
0

Grattis ! Rätt ! Inte så lätt att se i det gråmulna vädret och från en tvärgata. Bra :-)

Hans K.
0

På tal om idag… så håller jag på med den udda företeelsen att städa bland mina favoritkanaler på TV:n, så jag slipper bläddra igenom alla kanaler som jag ändå aldrig ser på.. och så lägga in HD-kanaler högst upp, det är en stor skillnad på bilden -se nedan-  ! ..på HD-kanalerna förutsatt att man har en bra HD-TV, jag är väldigt nöjd med bakgrundsbelysningen också "Ambilight", det förhöjer upplevelsen avsevärt! (Det blir samma färg på väggen bakom som bilden på TV.n fast…
"Ju mer saker man äger, desto mindre tid får man till det som är viktigt i livet"

AnnL
0

God kväll!

# 14 Kul att se dig här ibland Eija.

Idag har grannarna och jag varit ute med hundarna. Först la vi spår sen gick vi en promenad på nästan två timmar. Därefter gick vi tillbaka så dom fick spåra. Så både jag och Silver känner oss nöjda med dagen.

Ha en fortsatt skön fjärde advent. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

pius314
0

#20 fick ju lite tips om japanerna… Och staketet är ju ganska karakteristiskt (och utsikten, om än i dimma) #22 låter kul!