Roliga räkningar ..
nåja,jag håller väl mig för skratt för det mesta när jag skicka räkningar
,det roliga med några det senaste var att fylla i betalningsdatum,jag hade några jag skickar iväg några dagar tidigare
bara för nöjet att skriva betaldag:11 12 13
som infaller imorgon
det är många digitala o "lustiga" datumserier .."nu" :- )
. penke
. lättroad :- )
Haha.. roliga räkningar, nja, jag vet inte. Men kul datum 
ja visst är det kul!!!
betala idag kl 14.15 så kan ni notera
11 12 13 14:15 i loggen!
Sen är det tyvärr långt till nästa gång det blir lika roligt…
det är väl 12 12 12 då… (inte lika kul som 11 11 11) sen är det ju kört på (nästan) 100 år
- Tillräckligt bra är perfekt! -
Dottern brukade säga när hon var liten att: "Jag tycker inte om räkningar", fast det var när jag stod och skalade räkor
Har inte tänkt på att det är 11 12 13 idag, det var lite kul faktiskt !
eller fachinerande… får mig till eftertanke…Man kanske inte ska fråga sig, "vad är meningen med livet" utan "vad är meningen med tiden" ? Nånting som man har uppfunnit för att få in räkningarna i tid, eller..nåt
hade vi inte haft tid så kanske vi inte hade haft räkningar, och vi kunde skala räkor när som helst, nä nu snurrar det för mycket i huvudet, jag lägger mig ner en stund…
131313 vågar inte jag gå ut i alla fall.. visst ja det finns bara 12 månader…"proppen gick " hmm
Hehe de har jag inte tänkt på alls att det är de idag 11 12 13
Inte jag heller, lustigt detta med tid ..tänk att 2000 talet hade så mycket gemensamt med datum och tid :))
vistja..
minuterna hade jag glömt
en vecka efter 12 12 12 lär det vara riktigt kört
enl. Mayakalendern ..
(oki 1½ vecka)
tiden är en illusion
räkningar likaså
men,oskalade räkningar blir 1000;an så verkliga 
13:e månadslönen får ju vissa..
:- ) det är småkul ner ..vissa nummerserier
, penke
Skrev några flaggremisser på jobbet idag och det kändes så konstigt att skriva 111213. Fick tänka till där om det var rätt
/Maria
Jag reagerade igår när jag skulle fylla i ett papper och fick skriva 111111, det kändes bara konstigt. Det blir inte så mycket sånt sen men man kan ju vända lite på det så kommer vi fortfarande att ha 121110 och 131211. 200220, 211221 och liknande datum känns ju också lite mysko att skriva, så det är långt ifrån slut än :P
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.