Skräckmoment
Min mage är ut och in just nu..tänk så mycket som passerar på ens huvud när något händer som man inte kan bemästra.
Min autistiska dotter skulle till sin brors 50 års fest på IP Bergeforsen, när de sade att hon skulle till Ip så skickade jag henne med taxi till det enda jag kände till som ligger i skogen bakom Eon arenan. Hon åkte ½6 och ½7 ringde sonen mej och undrade om hon inte skulle komma, det är 15 min. färdväg. Ingen hade sett henne…min bror+ släkting var där 18.45 och det var alldeles svart där, de åkte runt i området ..inget. Medans så ringde jag taxi och bad att de skulle leta upp honom så jag fick veta var han hade lämnat henne.20 över sju ringde de både från taxi och från festen att hon var på plats. Taxichauffören hade suttit med henne och väntat i över en timme. Tiden jag satt här var olidlig då jag visste att på den smala skogsstigen förbi stugan genar många från ett villaområde, jag kunde se det värsta scenariot framför mig.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
VEM?? Hänger inte med riktigt….
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Ursäkta..nerverna sitter i fortfarande så jag har ändrat lite i texten nu.
Usch.. läbbigt.
Du får tänka på att du har det det bra nu. vännen. Fast jag förstår dig. JUst nu så funderar jag påhur det är med vädret i lund och hur det är i Uppsala. Varför. Jo barnen är där

Var rädda om varandra
Ja man slutar aldrig att oroas, fast i vanliga fall brukar jag inte göra det.
Skönt att det löste sig! Undra på att du blev orolig!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Tack Andres!