God Dagens 3/12.
.God Morgon på er alla..ja då var det Lördag….
Ja här görs inget, mer än o vilar..
Hoppas att ni där ute får en trevlig lörda..

Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon Chik och alla andra.
Ha en bra dag var ni än befinner er
Cherstin..Hej""Vinkar till dig..

Gomorron!
Det blåser idag, 3 grader varmt.
Sitter och väntar på två jaktkamrater, vi ska ut och få lite nyttig skogsluft! 
Ha en fin lördag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon alla.
/Maria

God morgon på er allihopa!
Idag är det 3,5 minus här, blåser en del så det är säkert kallare där ute.
Ska åka till centrum och handla en del och hämta en bok jag beställt.
Ha en fin dag uti vårt vackra land
Toya..God dagens.Så kallt..
Glöm inte brodd på skon..

God morgon på er!
Här ska det julbakas idag. Jag ska börja i allafall.
Ha en bra dag!
Broddar???? Här gäller flytväst eller simring

/Maria
Gunilla.Mums vad gott..
Humlan en liten kanot???Vill du ha det??
varse god.

Bidde ingen kanot.Utan en så du kan frakta många..
#9 Haha, Tack, tack.
/Maria
God morgon !
Här äre torrt..tack och lov tänkte jag säga men jag ska ju inte ut, fint väder blir det bara det svarta molnet vill flytta på sig. Jag blir glad och nöjd bara solen vill in genom fönstret.
Ha en skön lördag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon! Här ser det ut att bli en mullen dag och det är skönt på vintern, tycker jag. Idag ska vi gå en sväng på stan för att köpa lite julklappar. Sen eftermiddag åkar jag på en liten träff som brukar ha, vi har gått en utblidning tillsammans. Vi ska ha lite adventsmys!
Här är en blomma som var med på förra årets mys 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon !
Kul att läsa vad alla har för sig… lite roligare hade det varit med vädret om vi hade en karta, där vi prickar in den ort vi bor i, för dem som vill, likt den med utflyktspärlor . Jag vet inte riktigt var alla bor i vårt avlånga land.
Idag, en "återhämtningsdag" efter gårdagens goda julbord, kolla lite skidor på TV så småningom, läsa bre deckare, kolla film, kanske ta en promenad.
Önskar all en riktigt härlig lördag!
Hälsn./Hans
Gomorron alla! Hoppas ni får en underbar dag! 
Ska strax iväg till mor med resten av familjen och så blir det julgodisbak och god mat! 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
God middag!
Vaknade ganska nyss. Var uppe länge i natt.
Vet inte vad som händer idag.
Känner för att hitta på något, men vet inte vad.
Ha det gott!
God mitt på dagen
här är det grått och småkallt men jag är nöjd så länge det är plusgrader. Jag är ensam hela dagen för gubben jobbar så det blir nog mest att sitta vid datorn. Tur man har vänner i burken 
ha en fin lördag alla!

Gomidda!
Hemma från skogen! Halv storm och piskande regn! Värdelöst jaktväder.
Men tänk vilka bra kläder det finns, man blir ju inte blöt, bara på den oskyddade delen mellan kragen och hatten.
Gillar inte när regnet kommer längs med marken och blåser in i nacke, hals och öron! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God eftermiddag!!!
Vaknade 12.30 efter nattpasset vilket är på tok för tidigt. Kollat in på datorn en stund innan jag ska försöka sova igen en stund.
Hoppas ni alla har en fin lördag!!!!
Kram
Gokvälls vänner
Vet ni Jag fick gå hem från jobb. Det tog mej en timme att gå med cykeln., Fick punktering på den. Så sur jag blev. Lördag och allt. Inte kunde jag åka buss. I malmö måste man ha kort för att åka. Går inte mera med pengar. Mitt kort är slut och har inte fått köpt nytt ännu,
Så det blev att fixa punkteringen. Får hoppas de håller för jag ska jobba i morgon.
Något konstigt med en del ventiler till hjulen. Är som om där inte kommer in någon luft alls. Hur man än pumpar och har sig.
Fick byta till ett annat gammalt som jag hade hemma. Då gick de fort som attans att pumpa.
Nu är jag slut 
Konbanwa!
Vaknade vid två på eftermiddagen av två av de mest konstiga drömmar jag någonsin har haft
Sen fick min dator lite frispel, så fick ladda om en youtube sida. Bara för att inse att femte delen av novembers Nico Nico låg ute nu
Så har kollat på den. Ett par gånger om. Hehe.
Hade nästan glömt bort vilket datum det var fram tills att jag såg denna tråden, och skyndade då genast att skicka iväg ett sms till min kompis som fyller år idag 
Trevlig fortsatt dag alla 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/