Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 403 ggr
Cristine
0

Något speciellt!

Gör ni något speciellt idag?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
0

Jag har just rört ihop något som ska bli hårt bröd! Nu ska jag förbereda broccolisoppa och sen ska jag jobba en  liten stund. Ta reda på tvätt, bätta rent i sängarna och senare åka och yoga. Det blir en hel del! Ser fram emot att brödet är klart om 70 minuter!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Momiji]
0

Tonar håret för första gången på över 2 år Glad

flisan708
0

Med risk för att jag upprepar mig, skrev detta på ett annat ställe med. Ni som läst det där låtsats som ni inte läst det här.

Jag ska snart hämta en väninna och äta lunch sen hem till en annan väninna på smyckesparty. Efter det blir det julskyltning. Ska bli trevigt tycker jag. Hoppas jag hittar en fin juldekoration att sätta på dörren på julskyltningen.

[GunillaF]
0

Har haft två av barnbarnen och deras föräldrar hemma på adventsfika.

Klockan 18 ska vi till kyrkan där ett av barnbarnen ska vara med och sjunga.

KaiPon
0

Det mest speciella jag ska göra är antagligen att kanske färga håret och kanske klippa mig lite till..

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Fridaaaa
0

Adventsstädar:P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Loveradio
0

Städa……. och julpynta lite Glad

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Karmatarerskanise
0

Har tränat, och nu vankas det bastu.

Anders 50
0

Det speciella med dagen har varit att jag har hållt mig inomhus hela dagen, förutom ett snabbt besök uppe i byn hos bror min på middag.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

AnnL
1

Har varit med min dotter i Helsingborg på stora varuhuset Väla. Nu håller jag mig inomhus tills jag måste gå ut med Silver innan läggdags och hoppas att stormen bedarrat lite då.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Karmatarerskanise
0

#10 Det har blivit så stort nu.
Och en hel del affärer är sådana som jag inte ens tittar på, för bara det hade väl tömt plånboken ;)

AnnL
0

# 11 Nästan för stort. Jag vet också till vilka affärer jag vill gå. Annars får man ju ha en weekend. Flört

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Karmatarerskanise
0

#12 HAha precis ;)

Namiko
0

Jag spenderade större delen av dagen med att flyttstäda åt min syster. Ser verkligen inte fram emot min egen planerade flytt nu..

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

KaiPon
0

Färgade håret. Det var väll det mest speciella.. Well, jag började rolla med en kompis igen, det är alltid lika kul Skrattande

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

WinterPrince
0

Idag står det tvätt av alla köksluckor, kakel och bänkskivor på schemat. Sen ska jag sy lite på en julklapp också…