Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketttävlingar-lek-och-spel
Läst 724 ggr
Maria
1

På spåret

Ikväll är det premiär för "På spåret" igen.

Brukar ni se det?

Jag tycker det är bland det bästa som finns på TV.

/Maria

Loveradio
0

Nja, kan kolla på det ibland :)

Ikväll ska jag se Idol som vanligt.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

fotokrafs
0

Skoj! Hade ingen aning att det började idag. Vi gillar det Glad

Karmatarerskanise
1

Blir idol här med.
Har hänt att jag kollat "på spåret" hemma hos päronen.

pius314
0

Gillar! Får se om jag minns att kolla bara…

• Tillräckligt bra är perfekt! -
Anders 50
0

Ett av mina favoritprogram när Oldsberg och Hellberg var programledare, men  nu är det inte lika lockande längre.

Har liite svårt för Luuk och Lindström!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

#5 Jag tycker faktiskt att de är bättreFlört

/Maria

Anders 50
0

#6 Och då har vi ju den där berömda baken….som är delad….liksom smaken!  Skrattande

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Loveradio
0

Hellberg har jag träffat. Eller jag såg honom när han satt i akademibokhandeln och signerade böcker.

Tycker också att det var bättre när de var med.

Maria
1

#7 Eller som vi säger i Göteborg "som röven, klöven"FlörtSkämsTyst

/Maria

[Sisa]
0

Har också träffat Hellberg..i en bokhandel!  Skrattande

Men..jag kollar IDOL!

Hans K.
1

#8 Hellberg satt en dag och signerade böcker på akademibokhandeln, här nere också en dag, tyckte det var lite synd om honom då det inte stod någon på kö Rynkar på näsan

#5 o #6 Mitt diplomatiska svar: Jag tycker alla är lika bra !

Laddat med choklad och vin och det är klart jag tittar på det !

Loveradio
0

#10,11 Kul att ni också träffat honom Skrattande Stackarn :( där jag var så var det iallafall några som kom fram och ville ha böckerna signerade.

chik
0

Hera!! päron""haaaaaa..

Ja vi ser det..

Men här är då ingen allmänbildad, För vi kan då inget..

Nu sitter jag o hör…

Lena.P är jag i verkliga livet.

aggeelin
0

Jag skulle kunna titta för att se Luuk och Lindström. De passar bra som programledare, Olsberg har nog mer gjort sitt - men - jag har ingen koll vad gäller geografi så det känns delvis ganska ointressant, jag vet aldrig aldrig vart tåget är på väg! Obestämd

Vi ska se Idol om en stund.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Loveradio
0

#14 Om en stund? Idol är ju på teve nu!

aggeelin
0

Vi spelar in för att kunna snabbspola förbi reklamen. Vi hinner snart ifatt er andra Glad idag blir det spännande, tror jag.

Loveradio
0

#16 Ah smart! Glad ja dom bjuder på show idag

chik
0

agge"""Förvånad

Lena.P är jag i verkliga livet.

pius314
0

Missat, tack och lov att play finns :-)

Fridaaaa
0

Nej tycker att det är trist :P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[peter54]
0

Vi tittar alltid när det är På Spåret och min fru och jag brukar tävla hemma i soffan mot lagen på TV. Jag tycker också som bumblis att det är en av de bättre produktionerna från SVT.

När det gäller programledarna tycker jag att de båda bisittarna Björn Hellberg och Fredrik Lindström är helt outstanding, kanske på lite olika områden, men ändå. Oldsberg och Luuk har jag väl inte lika stor fascination över, men de duger bra båda två.

Ikväll var det lite segt. Paret Haag är överraskande duktiga och dessutom roliga, men det andra laget var ett riktigt sömnpiller, inget engagemang, ingen humor, inget go, särskilt Peter Wahlbeck är riktigt seg tycker jag.

Kanske har han snöat in för mycket på hokus-pokusidéer, för det var väl han som hade någon programserie om en massa flummiga saker för ett par år sedan. Jag minns särskilt en tjej som påstod att hon levde på vatten och luft … !? och hon var inte ens smal.

Idol går "fetbort" hemma hos oss Glad

Maria
0

#21 Haha, här går också Idol "fetbort"Skrattande

Stackars Peter Wahlbeck och hans kompanjon (vem det nu var) Antingen var de väldigt nervösa med hjärnsläpp eller så är han ganska "snäv"

Nästan pinsamt en stund. Kändes som att Luuk och Lindström försökte att lätta upp det hela.

Men men, detta var bara första programmet och jag har varit i Florence bl.a och klarade mig riktigt braFlört

/Maria

aggeelin
0

Vi såg programmet delvis och förstår det ni säger om Peter Wahlbeck, han var trög igår. Hans kollega kände jag igen, jag skulle nästan kunna ha träffat henne känns det som men tror inte att det är så. Jag tror att hon heter Gunilla. Är det något som vet vem hon är?

Jag tycker ju att det är tråkigt att jag inte kan något om geografi, i skolan tyckte jag det var tråkigt och historia var jätteroligt istället.

Sambon är mycket för musik, vi har många som spelar i släkten och musik är något som jag också alltid tyckt mycket om. Jag lyssnar på mycket musik som ligger i tiden och har då också koll på det mesta från nu till 50-tal, tycker därför att det är roligt att se Idol. Det är roligt att se hur deltagarna utvecklas, eller inte…

fotokrafs
0

Ah.. vet inte om jag tyckte de var dåliga,
men andra laget (Haag) var ju ruskigt bra.

flisan708
0

Såg en stund igår!!!

pius314
0

#22 och 23 det var hon som var en av superpedagogerna i "klass 9A" eller vad den serien hette, som handlade om att få en klass att få bättre betyg i nian

[peter54]
0

Nja, det tog som sagt 26 minuter innan Peter Wahlbecks lag spräckte nollan och det imponerar inte på mig i alla fall. Sedan tycker jag att de var så trista i sin attityd. Jag förväntar mig uppsluppenhet i ett underhållningsprogram, inte begravningsstämning.

Hon Gunilla är en av lärarna i TV-serien om klass 9A.

aggeelin
0

#27 Tack Peter! Jag funderade på vem Gunilla var! Ja, det var som du säger lite tråkigt. Ett underhållningsprogram ska vara roligt!

pius314
0

#27/28 känns inte som Peter/Gunilla är det par som bjussar på sig själva. Hon är seriös och han är… speciell. Glad

Haag:arna är ju mer folkliga och tokroliga = passar bättre i såna här program…