God Dagens 14/11.
God dag där i burken…
Sovit gott??
Ja då får du ha en bra dag..Med vad du nu är o gör..

Lena.P är jag i verkliga livet.
God Morgon Anders..O lycka till med Ryggen..En fin bild..
Ryggen!
!!Är en sena som håller upp baken***
God morgon Chik, Anders och alla andra.
Ha en bra dag, vad ni än tar er för med!
Fina bilder!
Godmorgon! Här skiner solen lite försiktigt och det är dags för en ny arbetsdag. Det ser ut att vara ganska nära noll ute. Jag har hört olika rykten om kallare väder - eller inte - få se vad det blir. Så som på blden för ett år sen vill jag inte ha ännu.
Ha en bra dag vad ni än tar er för med!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

God morgon till er allihopa!
Här har vi solsken,nollgradigt och blåser.
Vilken härlig bild chik
#1 Hoppas allt är bra med ryggen Anders.
#4 Kan bara hålla med agge, snön kan vänta.
Ha en fin början på veckan!
Go morgon och tack för era fina bilder!
Jag har sovit gott, hoppas ni också har fått sova gott.
Måndag = Ledig! Promenad, mys och återhämtning står på agendan.
#1 All lycka med ryggen! Jobbar i den branschen själv, vet vilken elende det kan bli när det sätter sig i ryggkotorna.
Ha en kanon dag! 
═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════
FrökenFrisk
═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════
Gunilla* agge* Toya* Fröke*Fin dag till er..
Fast jag vill ha snö.vacker bild.
fröken: njut av din ledighet..
Fin dag till er som kommer in..Nu stänger jag ner o gör lite nytta…
Vi!!!Håller tummarna för att vår lilla Sajtvärd Cristine kommer in på sin dator i dag…….

Hemma igen! Allt var ok i ryggen, precis som jag tycker också! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#9 Härligt!
Hej hopp hallå!
I morse fick jag lite panik, för jag kunde inte hitta min iPod innan jag var tvungen att gå. Jag kan verkligen inte koncentrera mig utan musik, på historian skulle vi läsa några sidor och det gick verkligen inte för mig. Som tur var så hade jag tre timmars hål mellan första och andra lektionen så jag gick hem och fortsatte leta efter min iPod. Hittade den precis då jag började ge upp ch nu sitter jag i skolan och väntar på att religionen ska börja. 
Önskar alla här på LK en trevlig dag 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
God eftermiddag!!!!
Vaknade kvart i ett idag efter en helg på jobbet, redan har en del hänt. Min väninna på Gran Carnaria ville jag skulle ringa henne, nu vill de hem och det är nu. De har bestämt att göra klart och åka hem den 23. Jag tog ingen ombokningsbar biljett så jag åker ner ändå, men jag har precis bokat hotell för mitt flyg går hem den 24. Hittade ett billigt hotell i närheten av flygplatsen för ca 500 kr inkl frukost. Sen har brorsan messat och säger att pappa inte mår bra, troligtvis en urinvägsinfektion, har feber 39,5 grader. Tror inte det är någon större fara i alla fall. Har tyvärr inte så bra kontakt med han pga hans dumma sätt att vara mot mig. Vad mer ska hända idag?!
Resa ska jag göra för det vill jag och jag kan samtidigt komma ner till min väninna och sprida lite kraft och energi till dem med. Tur jag hittat ett hotell nu med för sista natten så mig går det ingen nöd på precis.
Får fortsätta dricka mitt kaffe och drömma om bättre tider och vakna till. Hoppas ni har haft en bättre dag, min har inte ens börjat och redan händer grejer.
Kram
God eftermiddag :)
Idag har jag sovit ut, och sen haft möte med skolan. Har också hunnit städa lite, ska ta tag i disken sen också. Världens berg med disk. 
Tråkigt att det blir mörkt ute så tidigt, man blir så deppig och trött. Här uppe mörknar det redan vid 14.30.
Ska nu äta första gången idag och ta mig en kopp kaffe så man piggnar till
och sen blir det nog nån film.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
God eftermiddag!
En solig eftermiddag har vi här. Varit ute på två långa promenader. En i morse och en för en stund sedan.
# 8 Dom kan stanna hela vintern om dom trivs.
Ha en fortsatt fin måndag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Hej på eftermiddagen!
Verkar lugnt härinne..och jag undrar; Vart är Cristine ? Någon som vet ? Jag saknar henne..
Mörkt ute har det hunnit bli, bara kvällen kvar nu. Tänd några ljus och ha en fin sådan! 
Gokvälls i stugan
Underbara bilder, Men jag är glad att det var i fjor bilderna visar. Inte nu som det är snö.
Sisa Cristine har lite svårt att komma in på nätet som jag har förstått,, Hon har försökt sen i går,
Idag ska jag hämta en brandfiilt från föreningen där jag bor. Tycker jag är väldigt bra att det finns hemma. Har själv en brandsläckare också,.
Ha en´skön måndagskväll
# 17 Hej Stina!
Hoppas hon kommer snart då! 
#16 Sisa. Cristine ringde mig igår och berättade att alla tre datorerna är "knäppa". Hon kommer inte ut på nätet. Hon hoppades på att få hjälp idag.
# 19 Tack Gunilla! Nu kan jag känna mej lugn. Hälsa Cristine om hon ringer igen! 
Hälsa tillbaks Gunilla,,
#20 #21 Sisa o Stina, det ska jag göra.
Ni som är Medarbetare, har inte ni telefonnumret till varandra? Många sajters värdar o medisar ger varandra tel.nr för att kuna komma i kontakt med varandra om det skulle inträffa något och man inge kan skriva till varandra på sajten.
# 22 Nej..jag har inget! Ska ta upp det med mina "arbetskamrater" ! Att vi inte tänkt på det…