God Dagens 12/11..
Godmorgon chik
Härligt väder solen skiner men det känns kallt gräset är vit ute. lite frost på morgonen.
Ha en skön lördag 
God morning
I Haninge är vädret gråmulet, gemensam städdag i området. Det är otacksamt att kratta om det sitter blad kvar på träden, för nästa dag är det lika mycket löv på marken där man hade krattat igår…
Men fördelen är ju det sociala umgänget och att man får röra på sig.
Önskar alla en riktigt härlig dag !
"Alla dessa dagar som kom och gick, inte visste jag att det var livet"
God morgon.
Idag är det mulet ute, i alla fall vad jag ser från min sköna säng, haha. Ska läsa fanfics idag tror jag, haha. Var ett tag sedan jag gjorde det. 
Önskar alla en bra dag 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Godmorgon alla.
Himmel, jag har sovit till 8.30. Så länge brukar jag inte sova och jag har sovit som en stock i 10 timmar
Känner mig helt klubbad.
/Maria
Godmiddag alla livsnjutare.
Grått och disigt utanför mitt fönster. Blåmes, domherre, talgoxe och nötskrika underhåller mig från fågelbordet. Katten sitter på fönsterbrädan och iakttar dem.
Är trött idag, sov till 8.30. Kunde inte sova igår kväll. Är för mycket tankar som snurrar runt just nu. Jag vet att det går över, det tar olika mycket tid bara men alldeles för mycket energi.
Har inget speciellt planerat för dagen men en prommis i skogen blir det, helt klart.
Ha en härlig dag

God förmiddag!
Här ligger dimman kvar, ska bara vila och kurera mig.
Önskar er alla en fin lördag!!
Godmorgon! Här sitter vi med frukosten och njuter av dagen. Nu har flera fåglar hittat hit till våra fågelmatare
.
Idag ska jag fixa lite härhemma. Det finns massor av tvätt och dammråttor här
bäst att samla ihop råttorna!
Ikväll ska vi ha kompisar på mat och spel. Måste fundera ut vad vi ska äta. Det finns röding i frysen - jag ska försöka hitta ett recept med sån i.
Ha en fin dag!
Se på bilen hur det såg ut här för ett år sen - vilken tur att det inte är så nu!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God dagens igen här i burken.
Vilka bilder!!!!O nu sitter jag här o har rena vårvädret ute..5+o sol o vindstilla..ja så det kan bli.
jag som inte skulle göra något..Skall nu ha barn med barnbarna o respektriva på Middag.. ja nu fick jag o göra…
Hoppas att Cristine får i gång sin dator…

Lena.P är jag i verkliga livet.
#10 OMG det där ser ut som Cow från Cow & Chicken!! Blev helt nostalgisk nu, haha.
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
God morgon alla goingar.
Idag så har jag mekat lite bil och skall snart åka till en kompis och hjälpa han koppla in och konfigurera en brandvägg (Whatchguard).
Nu är det ju två år sen jag senast va inne i brandväggen å skapade regler, men jag tror jag fixar det nu med 
(kompisen har en server och nån försöker hacka den).
Ha en fin fortsättning på dagen.
God eftermiddag!
Här sitter en annan med sitt "morgonkaffe", blir lite tvärt om när man jobbar natt. Två kvar sen ledig. Ska bli skönt. I morse när jag åkte hem var det kallt, vet inte hur det är nu men kanske håller det på att bli kallare. Hört en del längtar efter snö, det gör inte jag. Har det gärna som det är nu. Längtar ni efter snö?
Hoppas ni alla har en bra lördag!!!
Efter snö längtar jag INTE alls!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godkväll!
Idag har det varit älgjakt! Vi lyckades skjuta den sista av våra tilldelade vuxna älgar, en stor tjur, så nu får vi bara skjuta kalvar.
Fint väder har vi haft och fått lyssna på våra duktiga älghundar som gjort så att pulsen höjts flera gånger idag!
Tog en bild på två av dem under en paus.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
# 16 Hon är ljuvlig!