Är det bara mej det händer?
Igår när jag tittade i trådarna jag skrivit fanns inget av det jag skrivit där och när jag gjort klurtråden färdig och skickat den försvann frågor och svar ut i etern 3ggr
En annan sak är att medlemmar och jag själv(2ggr) har blivit utkastade från LK, jag tar upp det så ni inte tror att det är vi som stänger er ute utan händer det så PM.a på en gång.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Bra!
Cris jag har inte hört nåt om nå problem med publicerade kommentarer såsom du skriver. Det jag kan tänka mig hänt är att du när du skickat i samma veva fått 503 service unavailable längst upp på sidan.
När du skickat dina kommentarer får du då alltid popuprutan som säger att det skickas till iFokus då.
Jag brukar alltid kolla mina kommentar efteråt för att se att dom är riktiga. Har du gjrot det och sett att dom kommit in eller har du bara gått vidare till nån annan tråd.
--
När det gäller utloggningarna så precis som frida säger så är det felrapporterat på support. Det händer slumpmässigt och det gör att det är svårt att hitta vad det beror på. För det som troligen händer är att man tappar sin cookie.
< Annia ..jag läser alltid mina inlägg för att kunna rätta, ja blandar ihop med andra språk så stavningen brukar bli fel ibland eller något ord. Jag har inte lagt märket till poprutan, man blir så van mmen jag tror den poppar upp varje gång Ett par gånger har jag sett 503.
Du vet hur frustrerad man blir när man sitter med 10 Kluring frågor med ja eller nej och när man sänder och tänker äntligen klar så finns bara rutan med titeln på tråden kvar..3 gånger..då stiger temperaturen.
Cris det låter knäppt om du sett att din kommentar finns där och sen är borta. Nästa gång det händer (om det är enda kommentaren du skrivit i den tråden) kolla på din inläggslista om tråden finns där.
Kolla på två ställen för säkerhets skull då du är rätt aktiv. Både på din lista som finns på din personliga sida, men även i kategorin till vänster.
När det gäller kluringen så har jag inget bra svar. För det du skriver är att tråden kommer in men inte själva kluringen.
Tror du har "onda makter" i din dator Cris…..ofta nåt krångel! 
Sök hjälp av nåt "medium" som rensar den! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#5 Annia om du läser Kluring så ser du att Peter har också problem där …han hinner aldrig se svaren för han åker ut,
# 6
Ha ha ha..ja Anders ibland tror jag också det!
När det gäller det peter råkar ut för. I de flesta fall så händer det när man klickar på knappen (för nästa fråga eller visa resultatet) innan sidan helt laddats klart. Mest vanliga är att dom blivit utloggad efter 2:a frågan.
Är mig veterligt bara en som skrivit att den lät sidan ladda klart helt och ändå hade problem.
Jag är en av dem som blivit utkastad 3 gånger men jag har ju pm:at dig om det.
Ja det har du.
Jag har också blivit utkastad från andra sajter, det är inte så roligt,
Är det en sådan bugg tro?
Det måste det vara.
Som jag skrev i #3 så finns det redan trådar på support om utloggningarna. Men det är svårt att hitta felet då det inträffar slumpmässigt. Och det drabbar alla webbläsare.
Jeremina det är möjligt att du drabbas just när du är här med IE men cris har vad jag vet chrome. Och det finns dom med firefox som också drabbats. Och då det är slumpmässigt så har du troligen bara råkat ha IE när du råkat ut för det. För det händer i alla webbläsare.
Och ja att det bara dyker upp på iFokus är ju för att det är nåt här som gör det blir så med cookien som hör till iFokus men att det är svårt att hitta då det händer på olika ställen för alla så det går inte att tvinga fram det och på det sättet ringa in vart felet finns.
Det händer bara med IE och ofta mycket ofta och aldrig med firefox!
För ofta för att det ska vara slumpmässigt att inte kunnna skriva i ett inlägg. Jag har inte kunnat varken i går eller idag skriva i inlägg utan endast pm går att skriva.
ANNIA nu skickade jag god morgontråden med mycket text …inget finns kvar, det var bara en tom ruta när den kom in så bilden kom inte heller med!
Cris Var det här på LK, om så har du tagit bort den för det finns ju ingen tråd alls här.
Jeremina vill du inte tro mig när jag säger att det är slumpmässigt och drabbar alla webbläsare så får du anmäla det som eget fel inne på support. Visst kan det vara så att IE drabbas oftare det vet jag inte, men vet så mycket att alla webbläsare drabbas.
Jo det är slumpmässigt och har drabbat också de med firefox!
Ja det var här Annia och jag gjorde en ny.
Så bara för att vara säker. Den tråden ligger i borttaget nu då.
Enda problemet jag haft med min dator är att jag inte kan göra kluringar lite då och då. Kommer en två-tre frågor in sen loggas jag ut från iFokus..
Vet inte om det beror på min dator (som för övrigt är ganska trög) eller om det har med sidan i allmänt att göra..
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
KaiPon som jag skrev lite längre upp så kan det bli så i kluringen om sidan inte laddat färdigt helt. Nu vet jag inte hur det är med alla webbläsare men se till att knappen verkligen ser ut som den ska innan du klickar på den.
#23 That's just the thing, sidan HAR laddat klart, allt ser ut som det ska men jag loggas ut i alla fall.. Men, som sagt, min dator är trög så det kan vara därför, haha.
#22 Nej… Jag tog bort den men sedan tog jag tillbaka den eftersom rubriken och frågan var kvar och gjorde frågorna igen.
#27 Det är krångeltill och från med bilduppladdning, dock har jag inga problem alls, v´mer krångel på fb än här hehe här går det superbra=)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
ANNIA..jag har gjort en felrapport på Support!
Jag brukar alltid skriva t.ex god m. trådens text först skickar det och går till Photobucket för bild. När jag ska lägga in bilden i rutan så går det inte…känns det igen?
Jag skrev just en tråd här och skulle visa fina höstbilder och det gick att ladda upp trodde jag men då inlägget kom fram så fanns i alla fall ingen bild med!!
Vad är Photobucket, som mina bilder?
Hej
Har precis vart inne och "lärt mig" (tror jag) Photobucket och provar att lägga in en bild som en länk
Annars kan man tydligen spara ner bilderna på sin hårddisk först, genom att högerklicka och "spara bild som"
Och sen bilägga filen och bocka i "visa bild direkt i inlägget"
Provar det också
…Så får vi se…
Hälsn.
/Hans
Jag sparar dem alltid på mina bilder eftersom jag brukar ta ned flera på en gång!
Tjusigt foto!
KaiPon du kanske hör till den exklusiva skaran som får fel i alla fall. Men jag ska inte säga säkert då du själv säger att din dator är trög.
Cris om jag fattar dig rätt (#26) så menar du kluringtråden, jag menade god morgon tråden som du skrev hade gått in "tom" här inatt.
#34 Jag är 90% säker på att det är min dators fel (har en laptop, och båda hårddiskarna är i stort sett fyllda till max). 
Ok. Så du får börja rensa lite då. Och lägga över lite på usb-minnen. Eller externa hårddiskar så du snabbar upp datorn.
Och jag upprepar vad jag tipsat om tidigare: Kör ett ordentligt städprogram då och då som tar bort allt skräp som ligger på hårddisken och ställer till oreda!
Det räcker inte med att bara "rensa webbhistoriken". Särskilt inte på iFokus.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!