God Morgon 31/10...
Måndag hela dagen o vinter tid har vi med..Den normala tiden..
Så!!Jag önskar er en fin dag där ute…

Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon!
Trodde jag skulle vara först idag, men Chik är alltid lika morgonpigg..och jag gillar då Du skriver först, Chik!
Man liksom piggnar alltid till av Dina inlägg! 
Ja..då har vi den rätta tiden igen, lite ljusare morgnar men kortare dagar och mörka kvällar. Bara att vänta på, att snön kommer och gör det svarta lite vitare.
Ha en skön måndag alla ni!

Go'morron på er chik och Sisa och alla andra så klart
Gillar normaltid, japp… chik ser till att vi vaknar
#1 Vackert med hjärtat i trädet Sisa.
Ha det gott allesammans!!
sisa, Tackar o fin dag till dig..
Toyan..Hej.. o kan bara hålla med..Vilket härligt Träd Sisa..
Lena.P är jag i verkliga livet.
God morgon Chik, Sisa, Toyan och alla som kommer in senare.
Ha en bra sista Oktober!
Go morgon (Förmiddag)!
Här är det kallt och ruggit men solen har ju hela dagen på sig att komma fram!
Ha en fin Måndag, fyll den med vad Du vill. ❤
═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════
FrökenFrisk
═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════
Godmorgon allesammans.
Idag ska jag på begravning.
Det är lite kluvet för det är både vackert och sorgligt
/Maria
God morgon!!!!
#8 Mina tankar kommer att finnas med dig idag, att gå på begravning är känslosamt. Var rädd om dig!!!!
Solen skiner idag!!!!
Idag känner jag mig pigg, kan bero på det härliga träningspasset jag var på igår. Man får energi av jumpan. Idag ska jag besöka en väninna och sen ringa till ett dagjobb jag sökt i förra veckan. Har jobbat heltid natt i 6 år, i förra veckan så jag ett jobb på en mottagning på sjukhuset. Bestämde mig snabbt för att söka, tänkte ringa dit idag och förstärka mitt intresse för stället. Men gud så pirrigt det är, vad ska jag säga?! Inte sökt jobb på flera år.
Önskar Er alla en bra och fin måndag!!!!
Kram
Gomorron!
Mulet och grått väder idag. Blir lite pyssel i trädgården idag och så måste jag iväg och köpa hundmat. Sen kanske det blir en tur till skogen också.
Ha det bra idag! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon i det vackra höstvädret! 
Det var länge sedan jag skrev här. Var medlem för många år sen på iFokus, men glömt mitt användarnamn. 
Börjar kanske bli glömsk! 
Sitter och dricker min morgondrink. Haha! Nu låter det som om jag sitter och dricker på morgonen, nä då, bara en sådan drink med en massa nyttigt man gör i mixern.
Ut på morgonpromenad med Max strax. Få se om Mim, Mia och Mio följer med. Det brukar de ju göra. Går min vanliga runda som går förbi grannen som ju faktiskt inte bor så nära så man skulle kunna kalla granne. *tss* Tar med varsit äpple till hans två hästar.
Få se om grannen har någon nymjölkad mjölk att sälja och så ska jag gå vägen om mina höns och se om de har några ägg till frukostbordet.
Ljus och värme till er! 
Hej från Stella!

God morgon
Inte allt för pigg idag! Vet ej varför. somnade sent inatt men vaknade runt 9 tiden.
Vädret är inte på topp :( Men jaja kanske får en del gjort inne?
När det är så här kallt och eländigt önskar jag att jag hade ett badkar istället för dusch xD
Glad halloween :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
# 11 Välkommen tillbaka!
Jag hoppas Du kommit för att stanna 
God dagens.
Skall snart hämta ut en hårddisk och byta ut den i bärbara datorn då jag vill ha bättre prestanda och mindre strömförbrukning. 
Dock så har jag ju en stationär dator som jag kan surfa med medans jag installerar om bärbara datorn 
Måste dock flasha hårddisken och aktivera ACHI via registret då jag installerat om bärbara, men det går nog bra 
Ha en jättefin dag alla.
Bidrar med en liten bild på Wilma & Wilda
# 14 Så söta..och vilka fina namn! 
God förmiddag!
#11 Då får jag säga välkommen tillbaka Stella
.
Vilken mysig morgonrunda med alla djur, den påminner mej om de jag gjorde där jag bodde förut.
#14 Fina katter Woozy det gäller att du tänker efter när du lägger ut namnen så det inte blir avigt…Wilda Wilma.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hej Zabelle!
Var ett tag sen sist..kul att se Dej!
Ha en härlig dag Du med! 
God Middag!
Jag har varit och kommer nog vara lite frånvarande. Min hemma dator kraschade i fredagskväll och den försöker nu göra någon fabriksåterställning. 2467 min kvar stog det i morse… Suck!
Bläää för vintertid!
Ha en fin dag!
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
God middag!
Grått men ändå +12°. Har varit i skogen och promenerat ca två timmar med Silver under förmiddagen.
Tänker ta det lugnt resten av dagen efter att varit borta hela helgen.
Ska bjuda grannen på mat senare i eftermiddag.
Ha en bra dag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Tack så hjärtligt, Sisa och Christine!
Det hoppas jag också!
Frida, vilken fin Halloweenbild! 
Vilka fina kissar, Woozy! 
Zabelle, tänk vad bra att kissen fått ett nytt bra hem. 
Jag har också bilder på mina pälsklingar i mitt Fotoalbum på min sida. Mim, svarta långhåriga husisen är en hittekatt vars ägare gått över och kissen strök i skogarna hos mig. Det var Mia som antydde sig till henne när hon var liten och så fick hon stanna.
Ja, Zabelle, klockan går rätt igen och jag vaknade en timme tidigare, så som klockan var innan den ställdes om. Trött på kvällen är jag också och igår läste jag att Miljöpartiet vill ta bort vintertiden helt så att vi har sommartid jämt då det tar nästan 1 månad innan kroppen ställt om sig till nya tiden. 
Hösten är otroligt vacker med sitt guld i träden!
Hej från Stella!

# 19 Åh..så glad jag blir, Zabelle! Tack för att du berättar! 
# 19 Härligt att allt slutade fint för det lilla livet. 
Nu har jag äntligen fått klart att jag får en ny dator med ny garanti efter att tömt ur mig all ilska och frustration mot apple under varje dag i en månad. Jag är inte lätt att tas med när jag blir arg. Det gav ju resultat till slut.
Jippie. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
# 25 Grattis Ann!
Bra att det löser sej, för jag har saknat Dej! 
Bra Ann! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#14 Vilken mysig bild!
StellaK, jag tog en titt i ditt fotoalbum. Söta katter där me'
Zabelle, skönt att höra att kissen fick ett hem att stanna i 
#19 Vilken tur att du hittade ett hem åt lilla röd. Hur bar du dig åt? Det är nog inte det lättaste att hitta någon..
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#30 Fick hjälp via Kattjouren på Facebook, de gör ett fantastiskt jobb och har över 3300 medlemmar.
När det kommer ett nödrop så delar alla vidare, så man når ut till många fler.
Zabelle
#31 så bra att det fungerade!! Det finns så många katter utan hem så det är bra när det löser sig!!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Håller med..tur att det går att hitta hem till vilsna och hemlösa katter!