Hur ser vi varandra?
Man gör sig en bild av medlemmarna man har kontakt med nästan varje dag, men det brukar inte stämma, till mej har de sagt "jag trodde du var längre" eller "jag trodde du hade annan färg på ögonen".
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Bilderna jag har haft har nästan aldrig stämt med verkligheten. Om nu inte personen haft en bra och tydlig Avatar förståss ;)
De jag har träffat från Fokus har min "bild" stämt bra.
För visst bildar man sig en uppfattning om varandra… både utseende och personlighet, även om det kan vara svårt i ett öppet forum där man inte vet vem som läser.
Zabelle
Jag har träffat några ifrån marsvin.ifokus. Och jag hade en helt annan bild av dem när jag träffade dem, positiv bild såklart! :D
Det är roligt att träffa folk man bara har pratat med på nätet, för det kan skilja sig en del :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag har ju aldrig träffat någon härifrån..så jag har bara mina egna föreställningar om vilka Ni är..
Svårt att göra mig en bild tycker jag. Jag har faktiskt träffat en på riktigt. Det är trollhassel som tittade in här ikväll. Och jag tror aldrig att jag skulle få rätt bild, det är "på riktigt" som gäller i så fall.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
har ju träffat o har ju kontakt med några..
O jag har nog haft en bild av hur människan har sett ut o den har nog inte stämt.
Men hur människan är Det Har stämt…..Eller hur jag nu menar…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jag tycker att verkligheten oftast inte alls stämmer med den bild jag gjort mig. Jag tycker till och med att jag kan bli överraskad fast personen har en bild på sig själv som Avatar.
Jag försöker att låta bli att skapa bilden överhuvudtaget, men det sker av sig självt ändå.
Jag har ju träffat ett par stycken från andra iFokussidor i verkligheten och jag kan ärligt säga att jag aldrig skulle ha känt igen dem trots att de har bild på sig själva som Avatar.
Det är ju det som är det intressnta och spännande med internet/
ifokus,att göra sig *bilder* av andra mäniskor
lära känna andra invärtes..
med några blir det en djupare o mer nyanserad bild .. *ler*
nu menar jag inte bara längd&vikt&NYtaget foto&senast deklarerad inkomst
..det..är väl mer för jäktade dejting sajer
avtaren/"fotot" ser jag mer som en ..symbolisk del av mäniskan bakom
(att den berättar oxå vad inte alla ord säger)
av de på nätet jag ..skrivit mer med,har jag fått en ganska bra bild
även den rent fysiska
även om vi inte ..bytt bilder och likn.
menar,det GÅR nästan att ana sig till ..frisyr,bara genom att skriva ord.. ! *ler*
jag har oxå varit på några större allmäna träffar
bla. restauranger o ..liseberg !
då blev jag nästan positivt överaskad,
att de såg så normala ut..
*asg* menar ,man vet aldrig vilka sidor mäniskor man möter har *ler*
penke
Jo man har en bild i huvudet men det stämmer inte alltid; Men om man har sett ett foto så bruklar det bli lite lättare ändå