*God Morgon 19/10*
,Ja god dagens på er alla.
I morse så hade vi ett åskväder som man nästan studsade ur sängen. Vilken Smäll""" Var så huset skakade o fönsterna dallrade.Jag hörde bara smällen, men sambon sa att det blev alldeles blått o så smälde det..
Ja naturen rår då ingen på..Tycker åskväder är härligt. Vilket skådespel..

Lena.P är jag i verkliga livet.
Vackert men farligt!
God morgon!
Roligt att se solen igen efter gårdagens rusk och det känns i kroppen, men kallare har det blivit+3,3
önskar er en solig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Farligt
God Morgon Cristine med Katt. Fin bild..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon på er.
Ha en riktigt bra dag!
Godmorgon christine och chik Ohc till er alla andra som tittar in.
Ja nog har det varit oväder inatt. Åska vet jag inte om det har här nere. Men regnat och blåst har de. Börjar känna att det är lite kyligt här inne på morgonen och natten.
Jobbar som vanligt kväll
Ha en skön onsdag
Godmorgon. Här small o blixtra det också. Modemet har nog pajat så jag får surfa på ipaden. Det lät som skott o haglade Men det är vackert med blixtar Idag skall jag ev åka till Varberg.annars har jag ledigt. Skönt
Var rädda om varandra
Hej, mitt på dan!
En riktig höstdag när vinden viner. Glad att jag kan vara inne 
Sköt om er!
Zabelle
God förmiddag!
Ömsom regn och ömsom sol här.
Ska skifta till dubbdäck idag, kan va bra nu när det är risk för ishalka.
Ha en bra dag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Hej hej.
Det regnade i morse då jag gick till skolan.. Var dessutom ganska försenad också
Men, jag, uh, pratade med en väldigt söt japan som vill hit till sverige och plugga.
Plus att jag läste om slender man, så vågade nästan inte somna 
Nu sitter jag i skolan och har skrivit ut lite bilder jag ska klippa ut och sätta upp i skåpet efter lunchen, hehe. Många bilder på Hiroto så klart 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Hej på er..
Här blåser det stormvindar och ingen snö än.. Jag som beställt det till helgen.. Den har några dar till på sig.
I dag får vi ett lass ved till så det blir att bära ved. Annars har jag inga mer planer. Försöka ta det lugnt och inte tänka. Lättare sagt än gjort dock. Mår inte riktigt bra än men har tagit tag i en del stora oros-monster och då släpper lite av ångesten i allafall.
Kanske ska börja så smått att städa med, i morgon blir det storstädning då släkten kommer lördag-söndag och vill ha tårta.
Hoppas allt är fint med er.
Kram!
God eftermiddag på Er!!!
Nyvaken efter nattens pass, kaffesugen!!!! Vid 17 ska jag på gyminstruktion på friskis, sett framemot det länge men just nu vill jag inget. Beror på nyvakenheten. Men det blir bra för då har jag lite större friheter med när jag vill träna.
Har ingen aning om vilket väder det är och har varit idag. Ledig idag och i morgon sen hela helgen på jobbet.
Önskar er en fortsatt trevlig onsdag!!!!

God middag!
Fina bilder. Har regnat och blåst igen, höstkulet.
Önskar er en bra fortsättning på dagen