Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 953 ggr
chik
0

*God Dagens 21/9

Onsdag..Regn så man hör..Huva mig vad vi kommer o bli blöta när vi går på promenad..

Så upp med er nu..

Lena.P är jag i verkliga livet.

WinterPrince
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Godmorgon! Blä för vädret och blä för mörkret! Gillar inte att det är mörkt när man åker till jobbet. Hoppas att regnet slutat tills i eftermiddag, men det ser mörkt ut även på den fronten.

En liten liten huvudvärk dröjer sig kvar, men den kan jag leva med.

Ska träffa chefens chef idag.

Ikväll har jag planerat in tid för att sitta framför tv:n och slappa med något gott tilltugg.

chik
0

WP Hoppas att din huvudverk ger sig.Du!!Du dricker vatten o äter ordentligt??

Mys framför Tv o dator låter fint.

aggeelin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! Ja, nu sitter jag här med gröten igen! Jag har också fixat lite med blommorna, katterna och fixat med lite av varje - det är ju onödigt att fixa med på morgonen men ibland är det svårt att låta bli.

Här hänger regnet i luften så det blir regnkläder idag igen.

Ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

WinterPrince
0

#2 För en gångs skull har jag ju faktiskt ätit ordentligt. Brukar slarva lite annars. Misstänker en aning cocacola abstinens….

[peter54]
0

God Morgon Glad

Här är lite mulet, men inget regn i alla fall. Jag ska strax iväg till dialysen, men hinner skriva ut lite papper först, äljaktsmöte ikväll.

Jag var ute i skogen en sväng igår, men hittade bara fyra stora kantareller. På väg ut ur skogen fastnade jag med vänstra skon i något och stöp som en klubbad oxe.

Det visade sig vara en gammal taggtråd dold onder mossan som jag hade fastnat i. Dessutom gick den långt under mossan, så jag hamnade med vänster hand på taggtråden också. Blödde som en stucken gris och det droppade fortfarande från handen när jag kom hem en halvtimme senare.

Fy för taggtråd och ännu mer fy för taggtrådsanvändare som inte tar bort den när hagen är nerlagd. Jag rullade upp den rostiga skiten och hängde upp den på en gren så högt jag nådde.

Fridaaaa
0

Go morron

Nu ska jag göra mig i ordning och köra till mina föräldrar, sedan AF, handla och sedan hem igen. Får hålla tummarna att hunden sköter sig när inte jag är hemma Flört

Ha en bra dag!

Bilden är på Lillan sommaren 2008, när hon är ca 8-9 månader gammal ^^,

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[GunillaF]
0

God morgon på er!

En riktigt bra dag hoppas jag att ni får!Glad

AnnL
0

God morgon!

Ska ta en tur med Silver innan regnet börjar. Sen ska jag åka och lämna in datorn igen som fortfarande inte fungerar som den ska. Så nu försvinner jag igen drygt en vecka eller mer. Rynkar på näsan

Ha det gott.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

WinterPrince
0

#5 Auch! Rostig taggtråd är farligt. Borde du inte få en stelkrampsspruta?

zabelle
0

Godmorgon

#5 Taggtråd är ett skit! Hoppas du läker ihop utan infektioner.

#8 Tänk så mycket du hinner få gjort utan datorn Tyst 

Ha en bra onsdag!

Zabelle   

[Sisa]
0

Godmorgon!

Jag hoppas Ni alla får en bra dag!..och Ann,

jag kommer att sakna Dej!  Kyss

Maria
0

Godmorgon alla.

Här har det varit lite strul med anslutningen. Vi har "Com Hem" så både data, TV och telefoni är på samma.

Nu funkar det i alla fall.

Ha en go dag på er allaGlad

/Maria

Cristine
0

#3 Vilken härlig blomma Agge, här finns inga blommor kvar utomför ett par rosor.

#8 En hel vecka Ann, fy sjutton..vi väntar på dej!

#5 Stelkrampsspruta Peter..men känner jag dej rätt så har du redan tänkt på det.

#12 Vi är glada att det funkar Humlan!Skrattande

Gör något extra, det är lillördag.. köp vin och blommor och laga en fin middag till din älsling.

Ha det så bra!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

flisan708
0

God morgon!!!

Solen skiner inte men det regnar inte heller. Grått, grått grått är vad de är. Tvättstuga pågång fram till lunch. Sen sova och jobba till natten. har tre nätter denna vecka. Det har varit skönt att ha varit långledig, inte varit ledig så länge sen semestern. Nu dröjer det nog till i november då jag åker bort ,när jag blir långledig igen.

#12 Comhem avskyr jag, hade dem för något år sedan och det var helt värdelöst. Telefonen blev aldrig att funka, allt var strul med dem. Hemskt företag, anser jag med mina erfarenheter av dem. Hoppas du har bättre erfarenheter än jag.

Nu ner till tvättstugan, sen kaffe.

Önskar Er alla en bra dag!!!

Kram

Maria
0

#14 Vi har haft Com hem i 7 år och det har funkat hur bra som helst. Supporten har varit trevliga och idag varade felet cirka 1/2 timma.

De gånger det har strulat dessa åren är nog räknade på en hand.

Så jag är jättenöjdFlört

/Maria

zabelle
0

#14, 15 Vi har också Com hem till allt och det har fungerat bra tycker jag. Någon enstaka gång har vi varit utan telefon och internet, men det har handlat om 10-15 minuter.

Zabelle   

stina63
0

Godmorgon vänner

En ny dag känns skönt för nu är arbetsveckan snart slut.

Ha en skön onsdagGlad

Anders 50
0

Go förmidda!

Regnar och regnar….gjort så nu sedan igår eftermiddag, vissa stunder som spöregn! Men det finns ju bra kläder, så det går att vara ute ändå.

Har tagit upp en massa älg-grytbitar från frysen så det ska bli en rejäl omgång tillagat, fint att frysa ner sen i lagom portioner!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

#18 Jag gjorde också en älggryta för ett tag sedan och passade på att göra mycket.

Gud så gott det blev.

/Maria

Cristine
0

Tungan ute Snålvattnet rinner! Sedan sonen sålde gården har jag inte ätit älgkött

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
0

#19   Och det blir godare ju mer man gör ju!

#20  Det går säkert att få tag i…charma nån älgjägare Flört

Nu ska bara grytan puttra en timme till, snart dags för morötternas iläggning (blir lyxvarianten idag) sen blir det middag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

chik
0

God dagens igen..

Mitt internet svajar..Så himla jobbigt..

WPBra med mat.

Fina blommor o

Peter denna taggtråd som ligger överallt i markerna..Djur fastnar med i den..

hur svårt kan det vara o ta bort den-jätte svårt tydligen…

Ja nu har vi varit ute o gått o plockat lite kantareller som jag har stekt o ätit upp-gott.

ja tjing på er nu där ute..

KaiPon
0

God dagens.

Sitter i skolan just nu. 4 timmars håltimme, kul.. Eller inte.. Aja, ska nog äta mer choklad Pocky och Squares saker nu (min lunch idag) sen ut och röka sen försöka få tag på kuratorn, har ganska mycket jag skulle behöva prata med henne om.. Hoppas bara jag kan lyckas få upp mitt psykiska mående, det verkar ganska kört i botten just nu.. Rynkar på näsan

Men nu ska jag nog dra och äta nåt, kanske drar ner till affären och köper nåt där, fast är inte speciellt hungrig (som vanligt) Obestämd Plus att jag har inte så mycket pengar just nu..

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Toyan
0

God middag!

#5 Fy för markägare som inte tar bort taggtråden, säger som chik, en fara för både människor och djur.Skrikandes

Här växlar det mellan ös och duggregn, hoppas det klarnar upp senare.

Ha en riktigt fin dag oavsett väderGlad

fotokrafs
0

God middag, idag händer inte mycket.. Hoppas ni får bra dag!
Inge mer taggtråd, huvudvärk och datorstrul eller vad det nu kan vara..
#23 Fy tusan. 4 timmars håltimme. Är det bara i dag eller händer det varje vecka? Förvånad

Igår tog vi promenad efter jobbet. Man blev snabbt varm i kläderna, kanske eftersom vi första biten "genade" över ett berg istället för att följa stigen.

Det är så skönt att gå flera km och inte se en människa (förutom maken). Först i slutet av promenaden mötte vi en häst med ryttare. Jag erkänner jag tycker hästar är lite läbbiga, de är ju så stora. Hästen verkade tycka jag (och maken) vara minst lika läbbig som gick mitt i skogen på en ridväg.Tungan ute

Bild från prommisen, massa björk. Maken konstaterade att här vill han inte gå när det är pollensäsong

JILE
0

Godförmiddag kära vänner! Härlig bild Chik…denna bergodalbana kanske många skulle behöva åka idag så de piggnar till :-)

Fina bilder på blommor, björkalle och hund…

Ja fy för taggtrådar..ser att många ligger kvar här på landet..behöver nog tvätta såret ordentligt Peter.´

Hoppas du får träffa kuratorn Kaipon, många som mår dåligt och behöver prata, ännu viktigare att äta ordentligt annars kan man bli knepig också.

Själv är jag ledig idag, varit förkyld..ska snart iväg i regnet och utretta lite allt möjligt.

Ha en härlig dag, skickar med en bild på ett riktigt konsthantverk från skogen :)

Jile

chik
0

kaiPon. frukt inte chokelad.NO.No.

Toyan.Hejj.

Fotokrafs.Wow vilken härlig bild…

JILE.Inte ofta man ser dig. Många hej till dig. O vilken fin bild med det fina nätverket som spindeln har gjort. Dessa djur gör sådana konstverk…

Ja regn här med..

JILE
0

Tack Chik..glad att höra av dig medGlad. Ja det blir mkt facebook nuförtiden pga av alla sajter med healing och grejer som de startat upp där. Sedan jobbar jag och det är nog därför. Ska försöka hinna med hr med emellanåt.

Kram

KaiPon
0

#25 bara idag.. I vanliga fall har jag bara 3 timmars hål på onsdagar.. Vilket är lika tradigt det.. Men har sammanlagt 5 timmars hål i veckan, 2 timmar på måndagar och 3 som sagt på onsdagar.. Nackdelen med att bara läsa vissa ämnen antar jag.. Obestämd Fördelen är dock att jag har inga lektioner på torsdagar i alla fall! Skrattande

#27 köpte faktiskt en Danio, jordgubbsyogurt med müsli som jag åt. Så det blev inte bara godis Flört

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[peter54]
0

Hej och god kväll Glad

Jag kom hem för bara en knapp timme sedan och nu ska jag iväg igen. Det är älgjaktsmöte inför årets älgjakt som för oss startar den 15 oktober.

Taggtråden jag, den är för jäklig, men jag har stelkrampsskydd.

[Sisa]
0

# 26 Hej Jile!  Ser att Du har lika mycket att stå i som jag..du vet nog vad jag tänker på!  Flört

Har saknat Dej!  Kyss

JILE
1

#31 Tack gummanKyss..saknat dig med. Ska svara dig snart på ditt mail. Är in här och stökar runt lite har ju facebook också, är med på lite healingsidor….men jag ska försöka hinna in här med. Saknar alla här…

kram Jile