Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 978 ggr
Cristine
0

Söndag 11 sept.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Idag fälls många tårar i Amerika, som tur är har vi blivit skonade hittills.

Nu till något roligare, visst är det härligt att man i mitten av september kan gå omkring i underkläder utan att ha någon värme på i huset.

Hoppas kylan dröjer.

Uttnyttja nu allt ni kan denna härliga söndag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

God Dagens..Söndag hela dan.

Här väntas en klass ett varning i åska o regn..Regnet har vi redan haft Då pratar vi vatten…

Så jag trodde inte att vi skulle ha något internet, Men det hade vi. Yippi""

Cristine.God morgon o alla andra fin dag till er…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0

Me Chik hur har du burit dig åt för att dra på dig dylikt väder?Förvånad

[Sisa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Godmorgon Cristine, Chik och Ni som vaknar sen!

Visst är det skönt så länge värmen dröjer sej kvar, även om det är kallt och fuktigt om kvällarna. Och fuktigt har Du det Chik..ser jag! 

Tänker också på det som hände för 10 år sedan i Amerika. Kommer Ni ihåg vad Ni gjorde den dagen ?  Säger som Du Cris..tur att vi är skonade, även om det händer otäcka saker omkring oss också.

Nu önskar jag Er

Skön Söndag!

Fridaaaa
0

God morron

Vi har kyligt, så inget spring i underkläder här inte! Då fryser jag häcken av mig Flört

10 år sedan world trade center rasade. Tiden går fort.
Men tycker det visas för mycket av det på TV, för mig som inte tycker det är direkt intressant längre, är det inte roligt. Lider såklart med alla drabbade.

Ha en trevlig söndag

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
0

Godmorgon alla. Glad

Min man och son skulle ut och fiska idag men det regnar och har åskat rejält nu under morgonen så det blir nog inget av.

11 September glömmer man inte. De flesta minns nog vad man gjorde när man fick reda på detta ungefär som de flesta minns vad man gjorde när Olof Palme blev mördad.

/Maria

chik
0

Cristine.ja vatten är ju bra"bara man inte får det isigSkrattande

Olyckor o missgärningar Kommer man ihåg..Tycker med det blir lite för mycket.

Nu önskar jag er en trevlig dag här inne..Tjing i burken på er…

Lena.P är jag i verkliga livet.

aggeelin
0

Godmorgon! Just nu är det mulet, få se om solen kommer sen. Helgen har varit fantastisk fin och vi har suttit ute, både ute på riktigt och lite senare på kvällen ute i vårt skjul! Varm kväll igår, 15 grader när klockan var 22.

För tio år sen, när vi fick reda på att "det hänt något" (för först trodde vi att det var film) var vi ett gäng hemma hos mig som åt surströmming..

Ha nu en fin dag!

På bilden katten Maxen som är ute vid stugan (han är innekatt men vet att vid stugan får han gå ut)

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[GunillaF]
0

God förmiddag.

Solen sken så fint här under morgonen men nu har det mulnat på.

Får väl se vad jag hittar på att göra.

Ha en riktigt bra dag

JereMina
0

Go morron eller kanske förmiddag som Gunilla skrivit!

Ha en mysig söndag Glad

Toyan
0

God förmiddag allihopa!

Som hos Gunilla så har vi haft solsken men molnen har tagit över, kanske blir det regn men vad gör det, jag lever och mår braGlad

Frida och aggeelin..så fina husdjur ni har, Maxen ser sömnig utGlad

Till er alla från mig.. ha en riktigt fin söndag!!

Anders 50
0

Gomorron!

Här har det åskat och regnat på förmiddagen så jag har inte vågat ha några apparater inkopplade.  Hoppas det nöjer sig med regn resten av dan.

Må väl! Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Cristine
0

Här har solen också försvunnit men varmt är det ändå(inne alltså) men jag ska ta och klä på mig..tur att inga korvgubbar åker omkring på söndagar..SkämsHeheheee häääää

WinterPrince
0

God förmiddag! Nu har jag lämnat av släpet igen, dumpade det faktiskt mitt på planen för det var så jäkla trångt.

Nu ska jag blanda ihop en deg brysselkex så den kan ligga i kylen medan jag åker till hästen sen.

[LucyInTheSky]
0

Hej på er.

Ja, 911, 11:e september.. Då gick jag på gymnasiet. Såg nyheterna på morgonen då vi, jag och en vän åt frukost på McDonalds.

Minns även var jag gjorde ett par år senare på samma dag då Anna Lindh mördades. Det är något svart med 11/9.

Idag ska jag försöka vända och vrida på varje krona (vilket inte är många) för att försöka få det sista nu i månaden att gå runt. Ser inte lovande ut. =( Men men, det måste gå.

fotokrafs
0

God middag/eftermiddag!

Skönt väder i helgen. Vi åkte och kollade på bilar igår, men först tog vi en sväng till Stockholm. Strosade runt lite. Fikade på Fåfängan (eget fika då kaféet inte öppnat än) och såg när poliser gjord nykterhetskontroll på bilisterna som kom med Finlandsbåten.

Jag är inte så förtjust i städer, men på morgonen en helgdag kan det vara helt okej.

Idag händer inte mycket här. Jag är lite frusen och vill helst krypa ner i sängen igen. Hmm kanske skall ta och göra mig lite varm choklad.

Oj, tiden går fort. Jag gick också i gymnasiet för 10 år sedan. Och jag fick reda på det när jag kom hem efter skolan, tvn var på

Bild från igår

fotokrafs
0

#4 #7 Fina bilder och husdjur Skrattande

[Sisa]
0

# 15 Fin bild!  Stockholm är en vacker stad  Kyss

fotokrafs
0

#17 Tack Sisa. Jag har inte stor koll på Stockholm, men delar av stan är vacker iaf Glad

[Sisa]
0

# 18  Lika fina bilder där!  Glad

signemo
0

Gokväll på Er.

Aha Chik. Du kanske har dansat en regndans.-

Och varmt är det inne. Gå Du i underkläder ChristineDet är rätt lättklätt här också Flört

Sköt om er o njut av kvällen allesamman

Var rädda om varandra

AnnL
0

God kväll!

Här har det varit ganska grått och kvavt idag. Lite åska o lite regn.

Har inte gjort mycket idag mer än varit på linedance ikväll o skogen med Silver.

Ha en fin söndagskväll. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

stina63
0

SkrattandeGokvälls LK¨

De var en lång arbetsdag idag,. Från morgon till kväll. Vädret har varit både regn och sol, Började med sol sen kom regn och åska. Ordentligt med åska och regn. sen kom solen fram igen. De var skönt..

Ha en skön kväll

[peter54]
0

God Afton Glad

Här har varit kusiner med familjer på besök under helgen, så jag har inte varit in på nätet alls.

11 september 2001 glömmer nog ingen. Själv satt jag i min upphissade bil på verkstan för byte av avgassystem när de plötsligt sa på radio att ett flygplan hade kört in i ett av Twin Towers.

Det gick inte att förstå magnituden av det hela. På rapporteringen lät det först som det skulle vara ett litet enmotorigt privatplan som råkat felnavigera, men efter en stund kom rapporter om ytterligare ett plan och då först framkom det att det var stora passagerarjetplan. Jag ringde hem och berättade för min fru.