Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettegna-upplevelser-egna-önskningar
Läst 649 ggr
Fridaaaa
0

Ledsen och besviken

Fick reda på antagningsbeskeden till högskola idag, första antagningsbeskeden, reservplats på alla 3 utbildningarna! Lär ju inte komma in nu Rynkar på näsan Så är grymt ledsen och besviken. Såg verkligen framemot att plugga till hösten Rynkar på näsan Nu kommer det nog bli så att jag går hemma till våren och får söka ny utbildning nu i höst om jag inte kommer in och då kan jag inte söka den jag vill GråterRynkar på näsan

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[LucyInTheSky]
0

Men inte räkna bort dig än.. Många som hoppar av första veckorna. Kanske kan du få din plats endå.

Men förstår besvikelsen. =(

Massa kramar!

Fridaaaa
0

#1 Får hoppas det! Har tackat ja till reservplatserna så hoppas verkligen jag kommer in, för annars dröjer det ett helt år till innan jag kan söka den utbildningen jag vill igen, och det vill jag inte vänta plus att det är svårare ju längre tiden går Rynkar på näsan

Tack kramar

Karmatarerskanise
0

Håller tummarna på att du kommer in på en reservplats! Inte ska man behöva gå hemma när man vill plugga!

Fridaaaa
0

#3 Nej det är så trist, gått hemma 2 år nu, jobbat lite vikarie timmar då och då men inte så mycket, känns tråkigt nu :(

Cristine
0

Frida ..jag håller tummar och tår ska du veta!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

Det lät ju inte bra.

Men!!Du skall inte vara så säker än. Reservplats..Du är med fortfarande..

Hoppas att det går bra..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Fridaaaa
0

#6 Ja det är jag ju :) Får antagningsbesked 2 i mitten på augusti. Så hoppet är inte helt ute! Men man känner sig ändå besviken när man har väntat sedan 15 april på svar.