God morgon 5 Juli
Här är det för varmt för att kunna sova så jag ömskar alla en go morgon istället:)
Mvh Amanda
Är även medarbetare på Dokumentärer :)
Jag ska strax lägga mig, hinner önska samma tillbaka till dig Haschy och till alla andra LK:are
Ha en bra tisdag
jo städinspirationen kommer på omöjliga tider:P
Mvh Amanda
Är även medarbetare på Dokumentärer :)
God morgon på er flickor och hela LK.
Nja städa den här tiden har jag ingen lust med.
Sitter och läser lite på nätet, det finns mycket intressant.
Ha en härlig sommardag
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon.
Idag är min första jobbdag och jag är faktiskt ganska nervös
/Maria
God morgon på Er Alla!!!
#5 Lycka till på första dagen med jobbet, vad jobbar du med? Ha det så kul det kommer att gå bra. Du får berätta för oss hur din dag har varit.
Igår blev det ingen städning för mig, en väninna och jag hade halvdag ute på stan med god lunch, fika och shopping. Det var inte direkt svårt att ändra sina planer precis. Då får jag göra det idag istället innan det är sovdags inför jobbet. Tänk nu har jag sju nätter kvar till semester, å vad jag längtar till 15 juli för då går jag av. Ska gör en natt nu, sen har jag hela helgen på jobbet. På torsdag är jag ledig och så ska jag till IKEA med en väninna, de har rea nu så….. Men det jag ska ha finns inte på rea men kanske gör jag något fynd. Men mest längtar jag efter semester nu.
Ha nu alla en bra dag!!!
Kram till ER alla.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#5 Lycka till bumbleboo!
God morgon!
# 5 Hoppas allt går bra på jobbet idag bumbleboo.
Här är det varmt o skönt. Tur jag köpt en golvfläkt så jag kan sova. 25° i sovrummet o 24° ute kl. åtta i morse.
En dag som jag bara ska njuta av.
Ha en skön tisdag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Godmorgon!
och Lycka Till, Bumbleboo..kommer säkert att gå bra!
Idag kommer min syrra och hälsar på. Blir kvar några dagar, så det blir nog inte mycket tid att sitta här.
Ha några fina dagar..säger Sisa! 
Godmorgon. HÄr sitter jag och undrar vart sommaren tog vägen? Det är 14 grader ute så det blir ingen frukost ute idag heller.
LyCKA till idag Bumbleboo!! Härrligt att få gå till jobbet!
Nu måste jag stänga av datorn för den laddar inte upp sig 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God förmiddag 
Här är mulet, men inte tungt väder, klar luft som luktar gott av jasmin, lätt att andas och precis lagom temperatur, 18-20 grader.
Som motvikt till bilden i #4 så vill jag säga att detta är baksidan med att ha katt.
Vår katta dödar varje dag, en eller flera gånger. Oftast är det möss och sorkar och då är vi förstås glada, men en på tio gånger är det en fågel och då blir man inte lika glad.
Mössen äter hon ju upp, åtminstone till hälften, men småfåglarna hon tar rör hon inte efter att de dödats.
God förmiddag!
Råkade sova till halv 11 idag, inte likt mig. Kan vara värmen eller så en annan "tjejsak" haha :=) Men jaja.
Ska få träffa min pojkväns faster för första gången, vi har varit tillsammans i snart 4 år men har ännu inte träffat henne pga att hon bor en bit bort. Ska bli roligt :=)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#11 Sån är våran ena katt, min då, han tar minst 1 mus/natt tror jag och även ibland fåglar, medans gammelkattan tror jag är lite för lat hihi
Humöret sjönk då jag nyss stötte på ett 'troll' i Japan forumet.
Varör måste människan vara så pass korkad och ställa till det för andra med flit? Varför måste människor förstöra och trycka ner andra för? >.<
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Min första arbetsdag är avklarad. Jag är helt slut
men det var jätteroligt att vara tillbaka.
/Maria
#15 Finns ett "troll" på bloggande.ifokus med :(
Effing troll! Dom förstör bara. >.< undra om d e samma troll.. ://
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
#18 Inte omöjligt..
# 16 Måste kännas skönt bumbleboo att du är så frisk så du kan gå tillbaka på jobbet. Roligt att det gick bra. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#11 Varje gång någon av katterna tagit en fågel i Ljustorp så skrek jag det gällaste jag kunde, medans jag berömmer dem med med varm röst när de kommer med gnagare. Har inte sett dem ta en fågel på flera år och jag kan se dem ligga på gräsmattan utan att bry sig i fåglarna.
Vi har haft två matbord under vinter och inga kattspår har funnits där.
#16 Härligt Bumbleboo att du haft en trevlig arbetsdag, man blir så glad av att läsa ditt inlägg.
#15 & #17 Fy för troll..här åker de genast ut. vi har bara haft två på hela tiden och det var ingen som märkte av dem.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

God kväll!
Tittar bara in och säger hej på er
Ha det gott och sov sött sen!