God Dagens 26/6.
Söndag..Ja då var denna helgen till ända..Någon mer än jag som tycker det går fort??
Ja fin dag önskar jag er.
Lena,

Lena.P är jag i verkliga livet.
Gomorron Chik och ni andra.
Nää känner inte igen den.
Vilket underbart foto chik inte ett moln på himmlen.
Här titttar solen fram men moln finns.
Ha en härlig söndag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ugh, inte den minsta sömn i natt, så jag är smått död. Men ska försöka hålla mig vaken tills ikväll, så jag inte vänder på dygnet för mycket. Hade snart tänkt knalla ner till affären och köpa chips, varit sugen på det ett längre tag nu.
Tandläkaren imorrn. Ser inte fram emot det, jag gillar inte tandläkaren. Speciellt inte då det är en ny tandläkare, som nu. Min sociala fobi som ställer till det.. 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Godmorgon!
Har inte sovit så gott och länge på flera år som inatt!
Känner mig faktiskt riktigt utvilad!
Fint väder, men inte riktigt så blå himmel som hos chik.
Ha en bra söndag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God eftermiddag!
# Fina bilder Chik.
Solat lite under förmiddagen. Varmt när solen är framme o kyligt när det kommer stora mörka moln.
En lugn söndag med bara avkoppling.
Ha det så bra idag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God (sen) Eftermiddag. Här har det varit lite av växlande molnighet under dan men verkar klarna upp mer. Ska ju bli bättre väder har dom sagt och sommarvärmen komma tillbaka.
Hoppas alla får en skön söndag kväll.
Gokväll.
Här var det fint väder medans jag sov bort dagen och när jag skulle ut började det blåsa sedan regna, så jag lade mig igen.En dag som försvunnit.
God kväll!
Helgerna går på tok för fort!
Idag har det varit riktigt varmt och skönt. Marsvinen har fått vara ute en stund, har städat och fiskar lite. Fick dock bara upp en liten aborre och en liten gädda. Katten blev glad hehe :)
Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God kväll!
Idag har vi städat lite och sedan mest tagit det lugnt och varit på alerten. Sedan några få timmar tillbaka är vi hundvakt åt vår hunds bästa kompis, då matte och husse åkt in till BB.
Grabbarna ligger i skrivande stund och sover som stockar, efter att ha busat länge nu.

God kväll!
En vacker sommardag har vi haft, har hjälpt till med flytt hela dagen så nu är jag trött.
Ha en fin kväll allihopa
God sen kväll 
Här har varit fullt drag sedan i fredags. Jag åkte till dialysen halv sju och var hemma vid 16-tiden för att dra igång femkampen. Vi fick ihop fem lag att skjuta pilbåge, kasta dart, boll i hink, luftgevär och vanlig ringkastning.
De båda barnlagen var outstanding och vann delad seger 
Igår företogs inte mycket annat än att umgås, prata och äta. Idag har min fru och mina barn åkt till Göteborg. Imorgon tar de färjan över till Danmark och sedan blir det Legoland. Jag är gräsänkling hela veckan.

Oj då, får du sjunga på Ramels blues en hel vecka..det blir väl lite
väl långsamt!
#13 haha, ja det blir snabbt tomt och trist. Två - tre dagar är okej, men sedan börjar jag sakna dem och det blir svårare att ha kul.
Nu när det är semestertider kan du väl sammla ihop dina jaktkamrater och träna i trädgården.
Djuren har du ju!
#15 Det har jag försökt sedan jag sköt jaktstigen den 16 april, men det är stört omöjligt att få ihop tillräckligt många på en gång.
De är alla mellan 8 och 20 mil bort. 
Åh så tråkigt!