Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 793 ggr
Maria
0

Godmorgon söndag

Det verkar som jag är först.

Gormorgon på er alla från ett Göteborg som hällregnar.

/Maria

Toyan
0

En god morgon till dig Bumbleboo och alla som tittar in senareGlad

Här är det gråmulet och 14,4 grader.

Inga bestämda planer på vad dagen ska innehålla, spännande.

[LucyInTheSky]
0

God morgon, regn och rusk här med.. Tråk, vet inte vad man ska hitta på då. Har inga planer för idag alls, så får se vad man ska hitta på.

[GunillaF]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon på er!

Mulet och 20 grader Skrattande

Ha en riktigt bra dag alla!

Fridaaaa
0

God morgon

Trist och mulet är det. Får se om det klarnar upp framåt eftermiddagen.

Full ös mån-tis, ska hjälpa min kusin på ridläger.

Ha en bra söndag!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flisan708
0

God morgon till Er alla!!!

Solen skiner just nu, trevligt!!!! Till natten ska jag jobba men jag hinner med lite annat innan jag ska sova. Igår var jag på släktträff, det var jättekul och intressant. En sak som var intressant, min granne sedan många år är släkt på långt håll. Hade ingen aning om det.

Önskar Er alla en trevlig dag!!!!

AnnL
0

God middag!

Ömsom sol o rengnskurar.

Ännu en dag med ingenting. Så skönt att äntligen kunna koppla av o känna att jag inte har fler måsten.

Precis varit ute en tur med Silver.

Ha en god söndag.Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[Sisa]
0

Godmiddag!

Visst märks det att det är sommar, trots att vädret inte är det bästa. Tiden räcker liksom inte till, att göra allt man vill! Cool

Nu vill jag i allafall önska er en fin söndag! Glad

[LucyInTheSky]
0

Håll alla tummar, tassar och tår för oss idag okej?

Vi har chans att få flytta från denna lägenheten och det hade varit helt underbart..

AnnL
0

# 8 Håller alla tummar GladLucy

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[Sisa]
0

# 8  Jag med..håller alla tummar! Glad

Cristine
0

Hej på er mitt på dan!

Idag klev jag upp sent (9.30) så dagen känns lite avig.  Strålande sol så jag längtar ut, ska prova den nya klipparen.

Ha en härlig söndag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

Bumbleboo o ni alla fin söndag önskar jag er.

Lucy. Håller tummar o tår här borta för er.

Vi har mulet men varmt..Gör inte många knopp. Men har varit en promenad i byn med Rocky o så vilat en timme. O nu sitter jag här o funderar på om jag skall gå ut o se om jag kan dra lite ogräs…Det ser för bedrövligt ut……

ja ha det nu fint där ute alla…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Anders 50
0

Gomidda!

Här slutade regnet vid nio-tiden och nu är det mulet men nån solstråle tittar fram genom molnen.

Jobbade några timmar i morse, sen har jag fräst upp alla grusgångarna med jordfräsen.

Nu går det inte att vara utomhus längre för de förb****de knotten! Skrikandes

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

aggeelin
0

Godmididag. Jag har fått i mig mitt-på-dagen-maten, grillad kyckling och sallad. Jag har varit hos kompisar i Västerås och igår var vi till Enköping och såg oss om. Igår var vädret fint men idag tycks det vara regn och risk för regn i större delen av landet.

Nu håller jag tummarna #8!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[peter54]
0

God eftermiddag.

Här är mulet och det har precis börjat regna, 21 grader ute och 18 grader inne.

Jag var i Nykvarn hela dagen igår, det var kalas för barnens yngsta kusin som fyllde 4. Jag hade tillverkat ett svärd liknande de som jag gjort åt mina barn och som han blev överförtjust i när han var hit sist. Det blev succé.

Gårdagen var ju spådd till att vara lika grå och blöt som idag, men det blev fantastiskt fint väder, soligt och varmt. Jag var till bågskyttebanan i Nykvarn med min svåger och sköt lite pilbåge och sen grillade vi på kvällen.

Jag åkte hem igen igår kväll lagom till att barnen skulle gå till sängs, de är kvar där med frugan till i morgon måndag. På väg 272 två mil från Uppsala stod en älg mitt på vägen och filosoferade.

Det var i en svacka på vägen som man inte ser ner i från något håll, så det var tur för älgen att jag inte var en av fartdårarna som trafikerar sträckan dagligen.

Hyfsad 30-metersserie, tre nior

[peter54]
0

God eftermiddag. Glad

Här är mulet och det har precis börjat regna, 21 grader ute och 18 grader inne.

Jag var i Nykvarn hela dagen igår, det var kalas för barnens yngsta kusin som fyllde 4. Jag hade tillverkat ett svärd liknande de som jag gjort åt mina barn och som han blev överförtjust i när han var hit sist. Det blev succé.

Gårdagen var ju spådd till att vara lika grå och blöt som idag, men det blev fantastiskt fint väder, soligt och varmt. Jag var till bågskyttebanan i Nykvarn med min svåger och sköt lite pilbåge och sen grillade vi på kvällen.

Jag åkte hem igen igår kväll lagom till att barnen skulle gå till sängs, de är kvar där med frugan till i morgon måndag. På väg 272 två mil från Uppsala stod en älg mitt på vägen och filosoferade.

Det var i en svacka på vägen som man inte ser ner i från något håll, så det var tur för älgen att jag inte var en av fartdårarna som trafikerar sträckan dagligen.

Hyfsad 30-metersserie, tre nior

Cristine
0

Wow det var inte dåligt. 3 nior.

Får jag skryta lite grand.

Min särbo hade varit militär men fortsatte träna med polisen. Det var liksom bås inomhus men tavlorna stog utomhus a 30 m.Särbon och poliserna sköt och jag såg intresserat på En polis lade märke till det och frågade om jag ville pröva medans de andra skakade på huvudet.Jag låssades inte se det utan svarade ja och han visade hur jag skulle hålla revolvern. Nu hade jag läst någonstans att man inte skulle peka direkt på 10 utan i överkanten eftersom revolvern rör sig vid avtrycket( Tror att det var så) iaf. så gjorde jag en fullträff och de trodde inte sina ögon, inte jag heller. Lycklig kvinna åkte hem även om hylsan landat på tummen som blev stor som en gurka.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

cristine!!!Det är så dom skall tas. Männen. Man bara trycker ner dom… Bra jobbat…

Lena.P är jag i verkliga livet.