16/6 God Morgon.
Ja vad är detta. Ingen ANNIA som har gjort tråden
God Dagens på er där ute i etern. Ingen Måne såg jag i går..Bara o gilla läget o vänta till nästa full Måne..
Nu när jag sitter här så ser det ut o bli kanonväder, men det kan ju ändras fort…
Ja ha nu en fin dag där ute……
Lena.P är jag i verkliga livet.
Puttar kom lite långt ner.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon
#0 Härligt med sol igen Chik
#2 Inget kaffe! Oj, nu tycker jag synd om dig. Du får skynda dig hem sedan och fylla på depåerna!
Ha en bra dag alla LK:are!
Härliga bilder! Godmorgon förresten
! Här skiner solen och det är 14 grader ute, massor av regn igår. Jag tror att detta är typiskt sommarväder
. I Kohagen idag, går det förutom kor och gäss, fyra harar och betar.
Nu är det dags att lite sent, fara iväg till jobbet.. Ha en bra dag! Drick kaffe… #2 så fort du kan!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon alla!
#2 Förslaget med termosen var bra, så du inte svimmar på hemvägen.
Ljuvliga sommarbilder att vila ögat på.
Måste göra något åt håret, jag ska till tandläkaren idag tur att det är fint väder, inte ett moln på himlen.
Önskar er en varm och solig dag.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon!
Sitter här med en kopp te och försöker vakna till liv.
Inte lätt när man sov mindre bra inatt.
Vädret idag ser inte ut att bli någon höjdare, molnen börjar redan hopas på himmelen och de är halvmörka..
Sitter och inväntar svar på om jag får äran att nappa upp små kaninungar på ca 10 dagar nu.

God morgon!
Härliga bilder ni bjuder på, här är det gråmulet och kyligt, regnet hänger i luften.
Inte såg jag nån måne inte, massa moln och regn i vägen.
#2 Sist jag tog prover så tog jag med mig havregryn till jobbet och gjorde frukost där, kaffe och bröd finns alltid
Nu är det dags igen att bege sig till jobbet, ha en riktigt fin dag!!
Godmorgon!
Känns härligt att ha fått sova en natt i sängen, efter att ha jobbat två..att sova på dagen är inte riktigt samma sak.
Blåser gör det här, men solen skiner. 
Hoppas på en fin dag för oss alla!
God morgon till Er Alla!!!
Hos mig är det grått och det känns som om det blir regn idag, men det är ju som vanligt. Var uppe tidigt idag, lämnat in bilen på service. Tog men en skön promenad efter att jag lämnat den.
Nu är det dax att sätta lite fart.
Önskar Er alla en trevig dag!!
God eftermiddag 
Här är varmt, 22 grader, mulet och och fuktigt. Solen tittar fram några minuter då och då, men mest igenmulet.
Jag har sovit länge idag, ända till 10. Det fanns väl ett ackumulerat sömnbehov skulle jag tro eftersom jag inte sovit så mycket tidigare i veckan.
Nu har jag varit ute ett par timmar, hängt tvätt och slagit brännässlor och tistlar med lien. De tenderar att luta in över de klippta gångarna bakom uthusen så att man inte kommer emellan utan att bränna sig.
Jag kollar noga så att jag inte tar brännässlor med fjärilslarver på, men hittills har jag inte sett några här.
Tack för omtanken om mitt kaffebehov!
Jodå…termostricket kan jag, det blev kaffe i bilen kl 8,45. 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godeftermiddag alla.
Det har varit strålande i Göteborg.
Har varit på passpolisen. 36 nummer före i kön. Inte så farligt men efter en timmes väntande så hade 6 nummer avverkats
så då åkte jag hem.
/Maria
Gok Kväller. Här har det varit växlande molnighet idag. Varit iväg och handlat och klippt gräset och huvudvärken kom som ett brev på posten.
Att jag inte startade nån tråd imorse är för att jag blir tvungen att göra det jag skrev för nån månad sen. Att försöka hålla mig borta från iFokus. Trodde det skulle ge med sig, men icke sa nicke.
Bakvänt nog så måste ju även det positiva/bra som ger energi (LK) också stryka på foten.
Vet inte vart "vägen" tar vägen om jag i slutänden kommer sluta helt eller inte. Men till en början i alla fall bara dra ner. Kommer ju hålla koll på en del trådar som jag skrivit i. Och kommer väl försöka kika in här, men då troligen utan att logga in. Men förutom det så vet jag inte.
God kväll
jag har haft en jättestressig vecka då jag beslutat att ha hela huset tiptop städat till måndag då vi åker till torpet för sju veckors semester. Det är massor att planera att packa så huvet är fullt med allt som ska hinnas med och inte får glömmas. Det är nästan skönt att vädret är lite sisådär så man inte blir distraherad 
# 13 Skönt att Du gav upp! Jag blev orolig vart du tagit vägen
..men hur går det med passet då ?
God kväll!
Äntligen lugn o ro i huset. Efter att min väninna åkt hem kom en annan med 6 barn. Puh. Nu känns det skönt med tystnad i lägenheten.
Här har det varit blandat med sol o moln under dagen.
Ha en fin kväll.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
god kväll får jag väl säga då :)
Har jobbat hela dagen idag, och fixat lite, så har inte hunnit med så mycket vid datorn direkt :=) Trött i huvet efter allt skrikande av småbarnen, men älskar att jobba med barnen så, det får man ta hih ska jobba imorgon med, sedan är det helg!: D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.