Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 1410 ggr
ANNIA
0

God Morgon 24 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kikar in mitt i natten och önskar alla LK:are en god morgon. Får se vilket väder det blir här idag om riksväderprognos eller lokal stämmer. Hoppas på lokala för då ska jag åtminstone slippa åska. Bara vänta och se antar jag.

Hoppas ni får en skön Tisdag vad ni än hittar på.

Cristine
0

Skrattande Morron morron Annia och alla LKare.

Härnösand nästa för mej..röntgen. mulet är det,.

ingen sol i sikte.

Det blev för mycket igår, jag ville göra allt på en gång, så idag har jag träningsvärk!Obestämd

Önskar er en härlig dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

ANNIA o Cristine o ni alla.. En Fin Tisdag önskar jag er……

Regn här.-Bra.

I går när vi var i skogen, så vad var inte där!1Jo En ORMFörvånad.

Såg Rocky stå o titta på något, så jag ropade till på han, o rom tur var så lyssnade han på mig..O Den FrästeFörvånad Ve o fasa!!! Jag galopperade några meter o där tog det stop…O vilken andnöd jag fickOskyldig

Ja det gick ju bra..Här sitter jag o hunden ligger under bordet…Trodde att Orm låg o mös.-Var ju lite kyligt i går…

Så jag önskar er en mysig o givande dag där ute…

Lena.P är jag i verkliga livet.

aggeelin
0

Godmorgon! Här är en grå och mulen dag med lite regnstänk.

Idag har vi en massa hantverkare i huset igen. Efter att de tagit isolering ut och sen isolering ut, har de trampat ner en massa takplattor. Nu försöker de skruva fast dem nerifrån (det blir en massa skruvar synligt i taket) och sen ska hela taket målas. Huvva.

Jag stannar hemma och vaktar huset ett tag sen får sambon ta över. Sen till jobbet, idag blir jag klar med  min inlämningsuppgift!!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

chik
0

aggeFörvånad Vilket jobb ni har.. Beundrar er..Sicken röra.

Fin bild o trevlig dag..Till dig,

zabelle
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon

#0 Hoppas du får sol!

#1 Lycka till idag och ta det lite lugnare!

#2 Chik, tur att inte ormen anföll dig och vovven! Förvånad

#3 Agge, det kommer att bli sååå bra när det blir färdigt även om det känns rörigt just nu.

Zabelle   

[GunillaF]
0

God morgon

Ha en riktigt bra dag vad ni än tar er för med!Skrattande

chik
0

Zabelle..Ja men vist var det. Glad att den lille tycker att dom var äckliga. För sen så hoppade han till lite här o där. Eller så blev han rädd för att jag skrek..

Cristine!!!!!! jag hoppas röntgen ger de svaren som är bäst……….

Fridaaaa
0

God morgon

Förkylning på g igen känns det som, trött på det nu :( Var inte många veckor sedan jag var förkyld.
Ska ialla fall in till stan idag, göra lite ärenden, sedan städa huset, då det verkar bli regn igen, var fint 1-2 dagar sedan är det regnmoln och kallt igen :(

Ha en bra dag!

P.s Känner mig lite som min katt gjorde herromdagen hehe :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Toyan
0

God morgon allihopa!

Här blåser som sjutton och regnar, ska jobba em och det får allt bli att åka buss dit idag.

#1 "Små solar i gräset" som Carl-Anton sjöng Cristine.

#2 Chik..vilken tur att ingen blev ormbitenGlad

#3 Vackert aggeelin

[peter54]
0

God Morgon Glad

Här är mulet och grått, 14 grader och det blåser halv storm.

Maria
0

Godmorgon.

Här blåser också enormt. Alla säger att det kan väl inte blåsa hos er men det blir en slags turbulens i vår lilla inhägnade trädgård.

Regnskurar kommer också med jämna mellanrum.

Jag har hällt upp en masssa vatten för det ska vara avstängt till kl. 15.00 idag.

Vad bortskämd man är med vatten i kranen.

/Maria

Anders 50
0

Godmorgon!

Regn….seegt i varenda led i kroppen! Min kropp har inte vant sig vid de här lågtrycken än! Brukar bli bättre efter ett tag.

#8  Känner som du!  Glad man blir avundsjuk på hur gott katterna kan må!  Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

I mitt nästa liv ska jag nog bli en katt som bor hos en snäll människaGlad

/Maria

Anders 50
0

#13 Funderar så jag också..hos en snäll gammal tant,

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

AnnL
0

Godmorgon!

Här regnar det.

Sovit länge idag också, skönt Nu känns det hur trött jag är efter flytten när jag äntligen börjar slappna av.

# 1 Lycka till på röntgen Cristine.

# 2 Orm, Fy bubblan Chik.  SkrikandesJag är livrädd för ormar. Tur han inte blev biten i nosen.

Ha en bra dag. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

aggeelin
0

#4.5 jo det blir bra sen. Just nu har jag en målare som spacklar ovanför mitt huvud. Hela taket ska målas om ser det ut som

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

KaiPon
0

Idag var en något bättre morgon än igår. Har iaf tagit min medicin och har bälte med mig idag XD Och jag slapp springa till bussen också, vilket alltid är skönt att slippa.
Min mamma kommenterade att jag borde träna löpning, då jag var så pass snabb som jag var igår, haha. Tror inte jag kommer göra det dock, jag gillar inte att springa x3

Japanska idag igen, yäy! :3

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[peter54]
0

#2 och #15

Det enda som är riktigt farligt med ormar är rädslan för dem. Själva ormen är inte mycket att vara rädd för.

Man kan ju fundera så här - hur mycket väger ormen? Jo mellan 70 gram och 200 gram ungefär. Hur mycket väger jag. Jo ungefär 400 gånger mer. Hur stora tänder har en, säg huggorm? Jo tre-fyra millimeter ungefär. Hur stora tänder har jag? Ja de är väl 20 gånger bredare, 5 gånger längre och fem gånger tjockare.

Vem är mest rädd för vem? Flört

[MargaretaA]
0

God morgon

Vädret kunde ha varit roligare men nu är jag mest orolig för askmolnet från Island. Det är tänkt att min dotter ska komma med flyget från Holland i morgon och jag ska få se mitt nya barnbarn för första gången. Hjälp mig hålla tummarna så att de kommer iväg!

chik
0

Toyan.tack.

AnnL.Tack.

ja pussi skall man vara.Fast hos en snäller människa.Katter kan konsten o gosa till det o bara vara..

Ja nu lämnar jag iFokus några dagar..Skall Läggas in på Sjukhus så håll tunnar o tår, för mig…Dom ringde här för en stund sedan o ville attt jag skulle komma in i Dag vid 14tiden Phu vad jag är Rädd.

Rädd för att bli liggande som ett kolli o inte ha någon som helst kontroll…Har set båda min Fastrar bli kvar som kolli..Ja. Nu skall jag inte måla fan på Väggen. Utan jag är snart till baka o terrar er alla…Ville bara skriva av lite.

Inte ens de mina vet-Ja nu vet ju min sambo smsade så han vet vad jag är..Vet!!!Inte snällt..Men det man inte vet har man ju inte ont av..

Så tjing i Burken på er. Ni som läser.

kaipon..Duktig tös som både kom upp o har byxorna på…Så är det bara det där med maten."""Ät____________________________

Lena den förvirrade.

KaiPon
0

#20 Jag änskar dig all lycka i världen och hoppas att allt går bra för dig. Glad

Och ja, idag ska jag försöka äta.. jag äter ju normalt, för mig i alla fall, det är bara det att jag äter som mest och blir som hungrigast på kvällen/mitt i natten.. Vilket inte är bra.. Skrikandes

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[GunillaF]
0

#20 Men Chik gumman. Ska du läggas in på sjukhus?!

Jag håller tummar och tår för att det ska gå bra. Jag skickar helande och goda energier. Ta emot dem om du vill, annar får kosmos tillbaka dem!

Kramen <3

zabelle
0

#20 Nä Chik, inte måla på väggarna! Förvånad

Håller alla tummar och tår och tänker på dig! Hoppas du snart mår lite bättre Kyss

Zabelle   

Maria
0

Chic, håller tummarna jag med. Det kommer att bli så braGlad Hoppas också snart att du blir bättre.

/Maria

[MargaretaA]
0

Jag håller allt jag har chik!

Fridaaaa
0

#12 Precis hehe Glad Underbara härliga djur Glad
Man kanske skulle bli katt i senare liv som nu säger? hehe

Chik: Hoppas det går bra för dej! Och att vi ser dej här snart igen.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

ANNIA
0

Här är fortfarande en del sol. Fast tar i och blåser emellanåt. Får väl se längre fram på eftermiddan.

Chik du hinner väl inte läsa det här, men håller tummarna. Hoppas tiden går fort för dig sen så är du snart är hemma igen.

AnnL
0

Håller alla tummar och tår för dig Chik, o hoppas du mår bättre när du kommer tillbaka o terrar oss. Flört

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Cristine
0

#9  Ja visst är de så Toyan, jag gillar int att klippa bort dem,

en maskrosäng är väldigt vacker.

#20 Chik du är i mina tankar sedan igår!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.