Hockey VM
Ska ni se finalen mellan Sverige och Finland ikväll?
Själv ska jag göra det!!!
Kanske.
Jag är totalt nollad när det gäller sport men finaler brukar vara kul
/Maria

Hockey är bäst när man kan se det live, skrika sig hes och skälla på dom som klagar på våra grabbar

Hade ingen aning om att vi är i final ens….denna gången har jag missat VM totalt!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Ishockey-VM har blivit det mest anonyma VM av alla sedan det dels togs över av TV3 och dels flyttats fram i tiden så att det nästan är sommar. Vem tittar på ishockey under sommaren.
Till och med snooker-VM får mer medial uppmärksamhet än ishockey-VM. Jag tycker att man skulle skippa proffsspelarna helt och sända VM i januari-februari istället.
Jag tror inte att jag kommer att titta, TV får liksom inte plats i min agenda när jag är ledig.
#2 Det tycker inte jag. Minns tråden när vi pratade om att demonstrera och jag sa att jag gjort det en gång och att det är en av de två gånger jag skämts allra mest.
Andra gången var på ett derby mellan AIK och Djurgården. Jag skämdes in i djupet av min själ över att jag lockats med till ett dylikt ap-berg, så jag tycker diametralt motsatt i det avseendet 

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Självklart ska jag titta!!!! Det var längesedan det var guldfinal mellan Sverige och Finland..om det någonsin varit det 
Ja jag ska se det, bara för att det är final, har följt hela VM pga en ishockey-galen kille 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
KOmmer bläddra dit ibland och titta. Är ju båda mina länder som spelar :P
jupp
jag har ..missat det mesta innan,jag råkade halka in i första semifinalen,kul match..
å andra Fin-Rus !! :- )
och vilket mål av Granlund !!!!
men,hejja Sverige ! :- )
penke
men ..? sent hockey-VM ¿
"brukar" det inte vara samtidigt som schager-EM ?
tycker jag minns löpsedlar: Carolas guldlyckönskan till 3:- …
Tycker hockeyn brukar infalla samtidigt som eurovision, har den gjort länge i alla fall.
Gick inte så bra..6-1 till Finland, eller.. 
Ja Sverige spelade bland dem sämsta matcher någonsinn! Dem gick verkligen inte in för att vinna :/
Fast Silverplats..inte dåligt det heller! 
Nej det är det inte, bättre än brons
Jag blev sk*tförbannad
Har inte TV 3, så första perioden lyssnade jag på radion. Men, de andra såg jag på webben ( sonen lyckades hitta en live till mig, och den var på Polska ;)
Uscha, jag kan bli så patetiskt arg och skrika och gorma…det är ju inte klokt när det är en sån värdslig sak.
Fattar iaf inte vad de höll på med. Man kan ju iaf kämpa tills man typ spyr/svimmar…öööh. Tyckte så synd om Fasth, när försvaret blev handlingsförlamat.
Hade finnarna inte gjort mål i andra ( 7 sec kvar ) så hade det nog blivit jämnare slutresultat. Nå väl, Finnarna var/är bra och värdiga vinnare GRATTIS till dem.
En liten tröst är att jag är halvfinne hähäh
#14 Bybo. Jag är också halvfinne, men den där "finnehalvan" har försvunnit av mig för länge sedan. 
#15 Men, Pirrko, då måste du vara riktigt smal 

En halvfinne till här och jag håller hårt fast i båda mina halvor ;)
#16 Kolla på bilden av mig på LK. Jag har endast tyska halvan kvar. 
#17 :)) Jag med, eller ja, jag är typ i smådelar. Mamma-Finland. Pappa- Holland. Plus lite Franskt, Ryskt…
#18 Just ja, fin bild och ja, om du lade till din tyskhalva så skulle du väga som jag ;))