God Morgon 9 Maj
Idag hoppas jag på att den lovade värmen kommer så jag kan göra det jag ska i min trädgård. Nu är det 3.e dagen i rad som jag ber att de iskalla vindarna ska utebli.
Ha en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God Morgon Cristine o ni alla andra själar…
Vädret här ser ut att bli fint en sol som försöker o komma över kanten..o tempen ute Nu är 16+ det är mycket så här tidigt.
Önskar er en fin Måndag där ute i Etern…
I Morse höll jag på o få hjärtsnörp
Det krafsade På dörren så som mina gamla hundar gjorde när dom ville in. Både jag o Lille man tittade på dörren.o jag försökte kika genom rutan om-vad det var som hade krafsat..Tog mod till mig o släppte in två själar..Vist är det levand med mig när dom har gått över..
""Inte tokig..Vill bara dela med mig""
_
_
Lena.P är jag i verkliga livet.
God morgon alla. Här skiner solen och ingen nattfrost har det varit, så nu gäller det att hinna med ute. Det är så mycket som borde göras. Vill ni också ha regn nu? Det behövs. Ha en bra dag alla här.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Ja!!!!Regn.

…men utan åska.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Godmorgon från ett soligt och redan ganska varmt Göteborg.
Idag ska jag bara slappa och slipper åka till sjukhuset
Fick planterat en massa igår så jag ska bara småpilla…..
/Maria
#1 De ville trösta!
#2 Nej tack inget regn.
#3 Så skönt att du slipper allt det mer och kan ägna dig åt det du gillar.
Jag vill inte ha något regn
Det räcker med vattenslangen
(fast jag vet att naturen behöver regn nu)
/Maria
Godmorgon!
Här är det mulet, men det är sådana moln som snart försvinner!
Vill också ha regn, ska visst komma lite på torsdag här.
Ha en bra dag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon,
här är vädret fint och jag har druckit mitt morgonkaffe på altanen. Kan man börja dagen bättre..
Ha en fin måndag! 
Godmorgon! Ute är det strålande väder! I tidningen står det en artikel om malignt melanom
.. Vi har grävt en tunnel i vår trädgård för att leda ut vatten (slippa ha det framför tvättstugedörren och sjö i planteringen) och ute behöves det regn fast jag säger som Bumbleboo att jag tycker inte om att säga att det behöver regna.
Nu är det dags att åka till jobbet och ta nya tag! Ha en fin dag 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon
#1 De ville nog kolla att du har det gott 
Vilken härlig helg det varit. Vi har grillat, haft picknick och umgåtts med barn och barnbarn. Allting blir så mycket bättre när solen skiner 
Zabelle
God morgon!
Å, sola hon skiner på jola….
Ha en bra dag!
Godmorgon!
Solen skiner och det blir ytterligare en solig dag. Ska göra fin Silver nu på förmiddagen med klor o päls. Har blivit lite eftersatt nu i flytten.
Sola lite, promenad, klippning av mig själv o sen träningstävling i Rallylydnad på bruks i kväll.
Ha en fin måndag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Slänger väl in ett God midag oxo :) (morgon för mig var kl 5, när gubbe åkte på jobb)
Här e varmt i solen, men kyliga vindar.. Hon har hunnit md en massa, Tantan här ;) Skjutsat ungar till dagis o skola (tre mil bort) och ett besök hos psykolog. Än så länge ger dessa besök ingenting, men jag försöker ge det lite tid (var andra mötet). Sen åkte jag o lilleman hem, och medan han sov (sover än, snusfisen) passade jag på att träna pilates.. Det är livskvalité! för mig åtminstone.. Att få en stunds egentid med sådant som man känner man mår bra av och får energi av :)
Önskar er alla en underbar måndag!!
// TokMuLLe
"Det finns alltid ett val till"
Idag är det alldeles för varmt. Klädde på mig alldeles för mycket när jag cyklade iväg och hämtade tjejerna på dagiset. Det brukar annars blåsa så kallt vid åkrarna (kommer från viken en bit bort). Nu var jag alldeles svettig. *pust*
Hej Tokmulle!
Det var verkligen mycket du hann med.

Tassar in och önskar er en fortsatt bra dag, hinner nästan aldrig in hit på morgonen, så mycket att göra innan man ska på jobbet.
Underbart väder här i dag 23 grader, synd att man måste sitta inne på kontoret men var iallafall ute o njöt av solen på lunchen
#16 Tja, en vanlig dag "på torpet" 
// TokMuLLe
"Det finns alltid ett val till"

God middag!
Solsken och 22 plus idag, häggen blommar
#1 Åh chik.. så underbart att dom kommer på besök
Hoppas ni får en fortsatt fin dag allihopa.
God Kväll här i burken….Fin bild Agge..
Tackar för heja ropen
Anders så regnet kommer när jag har slutat med mitt penicillin, så som det är nu, får jag inte vara i solen. "Synd om mig""
AnnL Blir så tröt..Hela du är rally…..
Tokmulle. Säger som cristine. du har också rally fart…ta hand om dig…
Vi har haft en så fin dag. Inte ett moln på himlen o vindstilla..ja en fin dag.
Önskar er en fin kväll.
#20 Japp! Kollar du inte norrbaggarnas väderprognoser??
Stackare som inte får vara i solen…men lite går bra att fuska, det har jag gjort när jag åt liknande! 
Idag har det varit en bra dag! Jisses vad mycket jag har fått gjort idag!!
Nu är det avkoppling med pilsner! 
#21 Njut av din öl! 
Zabelle
#22 Tack! Det gör jag! 
Zabelle..Hej…
Anders…tack..O du vill att jag skall få klåda o se ut som om jag har fått böldpest..En tackar för omtanken….
jag gamla människa sitter här med o dricker öl. ""På en Måndag""Förtappad är man det??
Fin kväll där ute i etern.
#24 Man måste chansa lite Lena!!
Och klia sig är väl skönt?? (lite varstans)
Och öl är nyttigt varje dag….men i måttliga mängder! 
Japp.Men jag glider runt i skuggansland som den ljus skygga jag är..
Slål på sig..
Jag vill också bli förtappad.Hur bär jag mig åt när jag aldrig har något hemma.
#27 Har man inget hemma så är det kört Cristine, då får man hoppas att din korvgubbe kommer istället och förgyller dagen! 
Så är det Cristine…Som Anders här säger…Men jag tycker ju att det är bra..Någon som ser allt klart..
natti på er alla.
Påminn mej inte om korvgubben..jag avskyr korv.
Natti natti på dej Chik.
#30 Oj då! 

Vill inte förstöra den tråd som kommer skapas ny för denna dag så "sabbar" denna istället. Och blir lite bakvänt av flera anledningar. Visste inte om jag skulle skriva nåt överhuvudtaget. Men då jag har haft kontakt via pm av och till med några som läser/skriver här inne så skriver här och talar om.
Att jag slutat som Medarbetare. Ja tekniskt/praktiskt så blir det ju när en av killarna loggar in och ser det. Så nu kommer jag ta semester från iFokus. Har för tillfället ingen aning när jag loggar in härnäst så om nån skriver pm så kan ni få vänta på svar. Och gör även bakvänt att skriva när jag inte kommer svara. Så jag gör så att jag förutser vad några av er kommer tänka och ev "säga" och tackar i förskott och jag uppskattar det det kan ni nog räkna ut.
Fördelen med öppna sajter är ju att man kan läsa utan att logga in, men framöver ska jag lägga tid på att få tillbaka energi. Kommer bli första gången på länge som jag inte kommer kolla av iFokus det första jag gör efter jag slagit igång datorn vilket i sig kommer vara ovant i början.
Hade vissa funderingar på om jag ev ska skaffa nytt nick, men nää vill inte börja på ny kula. Så när jag loggar in så blir det med mitt vanliga.
Här har det varit varmt hela dan och ska ju fortsätta så så det är ju bästa årstiden att ta semester på mer än ett sätt.
Ni får alla ha det bra så hörs vi så småningom. Ska försöka få med en bild på en av mina favoritblommor så här års.
Då blir det via telepati Annia som jag talar om hur mycket jag kommer att sakna dej, du underbara och hjälpsamma själ. Jag hoppas att efter din semester kommer du tillbaka igen med nya och possitiva energier. Ha en härlig sommar min vän!
ANNIA….
Självklart kommer jag också att sakna dig, du är alltid lika hjälpsam och vänlig så jag hoppas att du snart är tillbaka
Sköt om dig och ta hand om dig själv! 
Zabelle
#32 Även om du inte läser det här ANNIA, så vet du att du kommer att vara saknad.
Du får gärna maila mig om du vill. Jag finns även på FaceBook!
Ha en skön semester där du samlar på nya fina intryck och god energi!
Kramen 
Ha en skön sommar, Annia..och en väl behövd semester!
Jag hoppas våra vägar på något sätt möts igen!