Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 540 ggr
Maria
0

Godmorgon Långfredagen

Godmorgon alla från ett soligt Göteborg.

Hoppas ni får en skön dag Glad

/Maria

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon Bumbleboo och ni andra!

Så härligt att ni har fint väderdet har faktiskt jag också, så idag blir det mycket trädgård. Det har regnat under natten och det är inte trevligt att få en blöt katt i sängen, det kan jag då tala om. Tänk er då tre!

Ha en trevlig dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
0

Godmorgon!

Kall natt…mycket dagg i gräset…det blir finväder idag!

Långfredag till trots…mycket jobb idag!  Annat var det förr, då skulle allt vara stilla!

Ut i solen!!  Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

flisan708
0

God morgon!!!!

Solen skiner i Borlänge med. Lär nog skina över alla idag, helgen ser ut att bli toppenfin. Känns som vi alla behöver detta underbara väder efter den kalla vintern vi haft.

Önskar Er alla en härlig dag!!!

Kram

chik
0

Bublleboo o ni alla. God dagens.

Sol har även jag.

Här görs inte mer än nödvändigt….

Lena.P är jag i verkliga livet.

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon.

Solen skiner, jag ska städa undan inne och sedan ut och räfsa gräsmattorna så det är fint när Dalabesöken kommer i kväll!

Ha en bra dag!Glad

[LucyInTheSky]
0

Godmorgon på er!

Sitter på balkongen i solen med datorn just nu. Ska väl snart ta och ge mig ut på en promenad. Senare blir det grillat hos mor och far. =)

i morgon blir det släkten och påskmiddag.. Är även bjuden på fest på kvällen men alkohol och stök känns inte som jag är så pep på detta. =/ Börjar kanske bli gammal.. ;)

[MargaretaA]
0

God morgon

Det blev då ingen skön kaffestund i solen i morse för nu är gubben här och ska gräva ner rör i jorden. Till hjälp har han en jordborr eller vad det heter och den låter förfärligt illa. Men meningen är att vi ska få eget vatten så det är väl bara att stå ut.

ha en fin långfredag alla! Glad

Cristine
0

Hej igen!

Sovit en stund men det känns inte så bra att sova så här bitvis.

Går det att se något på skärmen ute?Jag har försökt men var tvungen att gå in. Nu ska jag ut och arbeta i trädgården.

[LucyInTheSky]
0

Jag höjer ljuset på skärmen så brukar det gå men datorn måste stå i skuggan och jag vill sitta i solen så det är lite jobb ;) Så ofta stannar den inne.

Cristine
0

Skrattande OK.

Jag hade tänkt ta mej några resor på 4 hjulingen, men sonen som har batteriet har glömt bort mej och stuckit till fjällen så nu får jag åka på klippmaskinen i stället. Folk undrar väl vad den tokiga kärringen håller på med då det inte finns något gräs och ännu mindre på vägarna.Men se det s….r jag i!Tungan ute

gatonegro
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God dagens. Här är det ett underbart väder idag,nu ska jag ut på en liten utflykt, njuta av solens strålarGlad

Toyan
0

God middag!

Solsken och varmt och fågelsång, underbart med vårGlad

Tittar in och önskar er alla en fortsatt fin dag.