Stegar och annat!
Jag har en gavel på huset som är omålad och det beror på att när jag kommer till 5.e steget så får jag svindel
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Då är vi två…
Allt som är högre än en meter och jag måste stå på det, är för högt. Men att sitta i ett flygplan går bra!
Lite längre upp vågar jag mig, men inte mycket. Har mycket jobb som behövs göras från höga stegar!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Ja vad kan det bero på att i flygplan eller helikopter går det bra!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Kliver inte heller upp på stegar. Jag låter mannen som jag bor ihop med hissa upp mej i skopan på vår lastmaskin..
Jag funkar omvänt. Det brukar ju rekommenderas att man inte ska titta ner när man är högt uppe på en stege, men för mig är det tvärtom - att om jag tittar uppåt får jag svindel och ramlar ner, så jag måste alltid titta neråt.
Jag satte upp 5 fågelholkar i söndags och var som högst 5 meter upp, men det är inga problem så länge jag inte tittar upp mot himlen.

#4 Haha, det var ju också en variant Sisa. Den skulle t.om jag kanske våga mig på
/Maria
#4 & #5 Det var en jägare som dog på det sättet i vintras. Han halkade ur skopan och föll så illa att han dog när föraren var på väg att sänka för att släppa av dem. De var fyra i skopan och han som föll ville hoppa ur först.
Hu så hemskt, då vet du Sisa att du ska vara väldigt försiktig.
#7 Usch, vilken hemsk olycka. Stackars kamrater också
/Maria