Snart har vi
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
påsken här igen..om en vecka är det skärtorsdag!
Har Du påskpyntat hemma ännu ? 
Usch nej! Jag påskpyntar aldrig! Har inte förstått vitsen med påsk alls om jag ska vara ärlig. Det enda jag gillar är påskkärringarna 
Jag har katter, går inte att påskpynta med ris och fjädrar, då har jag det i hela huset. Katterna är säkra på att det är leksaker….
Gul duk, lila och gula ljus blir det till påskhelgen och möjligen målade ägg om barnbarnen kommer och "hjälper till" med det.
Zabelle
Nej det blir i helgen som påskpyntet kommer fram. Jag ska till en förskola i Uppsala och visa småbarn mellan 2,5 och 5 år mina ormar på skärtorsdagen.
Inget påskpynt här.. Försökte med påskris ett år men det är som Zabelle säger kattleksaker ;)
Det händer någon gång att katten försöker ta något i påskrisen, men det är faktiskt sällan och ändå brukar vi ha minst fem påskris i huset.
Nej, påskpyntar inte!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Det brukar bli några blommor, dukar och ljus i påskfärger. Påskris bryr jag mig inte om.
En väninna var här idag med en fin Påskgrupp så det var första pyntet
Annars så går det inte heller att har några fjädrar här på grund av katterna men visst brukar jag köpa hem påskliljor och kanske duka med någon påskduk innan katterna har smutsat ner den, ouppfostrade som de är
När sonen var liten så var det däremot en massa pyssel och pynt.
/Maria
Brukar ha någon liten kyckling som jag sätter fram och lite gula dukar. Men i år blir det nog ingenting. Vet inte vilken flytt kartong det ligger i. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Jag ska ju jobba i påsk så jag bryr mej inte om så mycket påskpynt. Men påsksakerna som barnen gjorde som små, kan jag bara inte låta bli!