God morgon 29 mars
'Om några dagar lämnar tigern plats åt draken enligt den kinesiska kalendern.
April månad…äntligen är du på intåg!
Nu vet jag att många söderut redan kan gräva i sina rabatter, men vi är inte så långt efter trots snöhögarna. Efter väggarna sticker bladen upp från tulpaner och påskliljor och snödropparna har redan visat sina huvuden. Ha en underbar dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
GodMorgon Cristine och alla andra som tittar in
Ha en underbar dag.
Godmorgon alla! Nu är det bråttom till jobbet 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon allesammans.
Ha en riktigt bra dag!
Godmorgon!
Snöat nu på morgonen! Marken vit igen!
Ha det bra ändå idag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon
Här blommar snart påskliljorna i rabatten. Gräsmattan är vertikalskuren och ska få toppdress i kväll. Härligt är det även om det blåser halv storm idag.
Jag har längtat efter ljuset, mina "livsandar" återvänder efter den långa tunga vintern 
Ha en härlig dag allihop!
Zabelle
Godmorron!
Här har marken vitnat under natten!
Suck!
Ha det gott alla!
Här regnade det i morse.
Min bror och svägerska njuter av frukosten på Teneriffa i 22 grader varmt. Inte utan att jag avundas dem.
Själv åker jag som en skottspole till strålningen men det fungerar bra. Har fått tidiga morgontider så min man kan köra mig och vänta i bilen.
Imorgon blir det däremot kl 11 för då är det läkarbesök också.
/Maria
God Morgon 
Hos oss vräker snön ner just nu och eftersom det är strax under nollan så lägger det sig. Nu har vi fullt av småfåglar på fågelbordet igen, men det har blivit lite andra som kommer, många bofinkar och koltrastar bland annat.
Några snödroppar har vi i den varmaste husvinkeln, men annars finns inget grönt ännu.
Bosse bofink får klara sig på solrosfrön ett tag till innan det finns några småkryp att äta.
Här i vår lilla "gång" mellan husen blommar Krokus nu blandat med Snödropp och Vintergäck. Ganska små och späda men ändå…
/Maria
Trevlig dag önskar jag er.
Lena.P är jag i verkliga livet.
God morgon alla!
Fåglarna sjunger :)
Snart kan man nog dricka sitt morgonkaffe på balkongen :)
Ska strax iväg på spinning. Sen ikväll blir det ett pass Core och ett pass Latin Jam.
Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag!
Godmiddag,
säger jag som kommer sent! Också här har det snöat lite idag, men inget att bry sej om. Våren är ändå på väg..den kan inget stoppa!
Känns bra att vara tillbaka..att se era välbekanta ansikten igen!!!!
Ha en fortsatt bra dag..och Kramelikram! 
Godkväll!
säger jag som kommer ännu senare på kvällskvisten.
Här är ca 5 plusgrader men som vanligt båser det som bara den.
Ha en skön kväll. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

God kväll!
Aprilväder idag, ena stunden snö nästa regn, smutsiga drivor här och var och isgata på en del ställen där solen inte kommit åt riktigt men vååår är det
Tar en genväg till jobbet, den plogas och sandas inte så där gäller det att ta det försiktigt, när jag kommer ut på stora vägen går jag på solsidan där det är bart.
Ha det gott!
God kväll!!! Solen gått ner och det börjar bli mörkt. Det är härligt att dagarna blir längre. Idag har jag sovit till kl 13 då jag jobbat natten. Nu på kvällen var jag till minneslunden och tände ett ljus för mamma. Det är så lugnt och fridfullt där. Hoppas alla haft en bra dag!!! Kram