Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 811 ggr
chik
0

*God Dagens 23/3*

Ja då var det Onsdag…O solen håller på o ta sig upp.Himlen har vid horisonten en ljusröd färg vi har nu ca 3-……

Jag skall som vanligt inte göra så mycket mer än lulla runt ute med hundarna..Den lille blir lugnare om vi är ute så mycket det går.Då sover han hela natten.Det är som att ha en Baby..Mycket göra som han vill för att få det lugnt.

jag önskar er en fin dag,Med vad ni nu är o tänker göra denna dag.

Lena.

Lena.P är jag i verkliga livet.

aggeelin
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Godmorgon alla och godmorgon chik. Här tittar solen fram och  det är mildgrader. Jag sitter med gröten och är snart på väg till jobbet. Ute är det hundägare som promenarar förbi.

Ha en fin dag alla!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

Godmorgon chic och alla andra som droppar in.

Har dina hundar fått vårkänslor?

Idag ska jag för första gången åka buss med min rollator. Det ska bli spännande.Flört

/Maria

[MargaretaA]
0

God morgon

Strålande sol och hela 7+ redan nu ser lovande ut för resten av dagen.

Ha en fin onsdag alla! Glad

MaMaMade
0

Morrn alla!

Strålande sol…det som snöade ymnigt när jag lade mig igårkväll! Varmgrader med blåser rejält, hoppas att det mojnar av framemot dagen för då ska vi ut o gå.

Halva frukostwrapsen kvar, sedan packa lunchlåda o klä på mig för bilfärd till bussen. Hade kunnat vara ledig idag…sovit uselt o ska iväg järnet till syjunta när jag kommer hem ikväll. Gillar inte att köra bil o i synnerhet inte när jag inte är utsövd.

Önskar er en fin dag därute! Kyss

gatonegro
0

God morgon! Här snöar det idag, vill inte ha mera snö nuRynkar på näsanNu frukost, sen iväg till jobbet.

Ha en riktigt fin onsdagGlad

chik
0

God dagens så många uppe redan.Det bådar gott.

Bubleboo. jag håller tummar o tår för att du skall framföra både dig själv o även få med rullatorn på ett bra o säkert sätt.

Nu till i dag.

Önskar Lena dig.

Anders 50
0

God morgon!

kallt inatt, -3, men det ser utsom att solen ska orka upp idag också!

Enligt lok.radion så ska det bli fem ti nio grader idag!!  Puh!!  Glad

Idag blir det en tripp till grannlandskapet i väster!

Ha det bra ni också!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

chik
0

Anders!!!Väst!!!Nu blir jag snurrig,,,Är det mitt håll???

Om så är fallet så kan det gå o få en kaffe här på kullen.Om tid finnes…

Cristine
0

Godagens allihop!

Här strålar solen med all sin kraft och vi är på plussidan alla redan.

Nu har jag en hälsokälla i garaget. En stråle som sprutar rakt upp, den kommer från den steniga och sluttande marken på baksidan huset. Den kommer jag att ha tills snön har tinat alldeles.

Konstigt att jag har gult vatten inne och så fint och rent vatten i garaget. Låt dagen bli speciell!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

#6 Tack. Det är nog helt OK att åka mitt på dagen för då är det inte så många passagerare. Sedan känns det väldigt märkligt att gå ute bland folm med rollatornObestämd

/Maria

[GunillaF]
0

God morgon på er!

Ha en bra Onsdag alla och lycka till i dag BumblebooGlad

chik
0

Bubleboo.Förstår""" Men nu är det ju så.Så upp med näsan o var stolt över ditt fordon. Eller hur jag nu skall peppa dig..

Maria
0

#12 Absolut. ska tänka på dig chic. Skrattande Jag måste skaffa rosa handmuffar som på din bild.Flört

/Maria

zabelle
0

#13 små rosa raggartärningar kanske kan pigga upp tillsammans med handmuffarna? Tyst

Zabelle   

Maria
0

#14 Haha, ja det vore någotTungan ute

/Maria

AnnL
0

God förmiddag!

Lite soldis, vindstilla och ca 6 plugrader.

Skogen och lite träning p brukshundsklubben i kväll.

# 15 Har du inte sett pensionärsjävlar på tv bumbleboo. Gör som dom så flyttar sig dom flesta. Flört

Ha en bra dag.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

flisan708
0

God eftermiddag på Er!!! Säger man så?! För mig är det god morgon, rätt nyvaken då jag jobbar natt. Sovit lite kort för jag är ledig i natt och imorgon natt. Solen skiner och då blir jag glad. 10° varmt och ute på min parkering börjar snön smälta kring bilen. Det gör mig glad för iår har väl alla fått skotta för mycket snö. Hoppas alla har en bra dag!!! Lisa

Anders 50
0

#8 Inte riktigt åt ditt håll, lite längre norrut, Dalstorp--Torsbo!

Lunch i Hestra på hemvägen..raggmunk och stekt fläsk! Grejer det!!Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Toyan
0

God kväll!

Otroligt så mycket snö och is som försvunnit på bara ett dygn, härligt.

Solen har strålat hela dagen men nu är det mulet och halv storm, undrar om det blir oväderObestämd

Hoppas allt gått bra idag Bumbleboo.

Ha en fin kväll allihopa!Glad

zabelle
0

Idag har jag varit hos optikern för att kolla om jag kunde ha linser istället för läsglasögon. Jag fick EN lins i ena ögat….. Nu ser jag bra på lånt håll med ena ögat, och ser bra på nära håll med det andra ögat. Helt underbart att kunna läsa utan att fumla efter glasögonen. Skrattande

Zabelle   

[peter54]
0

När jag hade rollator efter förlamningen i början av 90-talet, körde jag sönder två stycken. När jag skulle få min tredje sa verkstadskillen på HS, -"nu är inte det här nån j***a offroad-maskin".

Jag ville så gärna komma igång med bågskyttet efter att ha varit totalförlamad i över 1 år, så jag körde ju i skogen med rollatorn och det tålde den inte.

Glad

Maria
0

#21 Riktigt så våldsam är jag inte med min, hahaSkrattande

/Maria

chik
0

Peter!!!Du är en riktig kämpe. O i all ledsamheter så sprider du stor glädje o humor…

[peter54]
0

#23 Ja du skulle se alla orange spår i plastmattan på Huddinge sjukhus avd K86. Jag hade fått en rullstol modell "racer" med tunna speedhjul på.

Jag hade långtråkigt och körde fort som en tok i korridorerna och varje gång det dök upp någon i vägen blev det en stoppsladd med snygga orange bromsspår i mattan.

Skrattande