God Dagens 17/3
God Dagens på sig där borta någon stans i värden.
Ja, Här sitter jag o där sitter du.
O jag vill önska dig en trevlig dag där borta…

Lena.P är jag i verkliga livet.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon! Detsamma till dig chik o allahopa som tittar in! Ska snart iväg till jobbet, inga större åthävor idag; morgonsysslorna, VIP-lunch i kyrkan o sedan hem för dusch. Tänkte storstäda badrummet om jag hinner för imorgon ska vi åka o handla på en stormarknad o sedan ska min brukare få skjuts hem till sin mamma. Ett skönt avslut på veckan, dubbelt så härligt då mina armar fortfarande inte hänger med riktigt efter förkylningen. Ha en fin dag!
Godmorgon!
Du verkar då inte sitta still idag MamaMade! 
Här är det -3 och en kall vind, men solen visar sig.
Ha det bra idag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon!
Solen skiner som den gjort nu i tre dagar. Men det pinblåser så det är inte så skönt att vara ute ändå.
Lite pyssel här hemma sen skogen närmare kväll.
Ha en bra dag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God morgon 
Idag är det soligt och 5 minusgrader här hos oss. Jag ska strax till sjukhuset, handkirurgen den här gången. Tre fingrar på vänster hand "försvinner" för mig hela tiden och de ska försöka utröna orsaken.
Därefter kör jag vidare en sväng till Sthlm för att träffa en kompis och hämta upp en pilbåge som jag sålde för ett antal år sen, men nu har fått tillfälle att köpa tillbaka.

Godmorgon, solen skiner på oss här i Tänndalsskogen. Nu är det dags för frukost och sen ut i spåret.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
goddagens
här är det grått och småkallt även om det är 2+
Dagen kommer att ägnas åt småfix i det nymålade rummet. En del grejer ska upp på väggarna och en ny lampa i taket. Den gamla flera kg tunga kristallampan åkte ner med en krasch för kroken var för svag. Vi är mycket glada att ingen befann sig under den just då 
ha en bra dag alla! 

God kväll!
Här har vi haft solen på besök men inte hela dagen, kallare än igår och vi har utlovats snö, den ska väl inte bli så långvarig hoppas jag.
Fina blommor chik, hoppas din dag varit bra.
Verkligen tur att ingen hamnade under kristallkronan Maggan, måste vara kul att fixa nu när det är fräscht
Ha det gott allihopa
God afton 
Idag skulle jag till min kompis som driver bågskytteföretag sedan mååånga år och hämta hem två pilbågar.
Den ena var "min egen" som jag sålde iväg för ett antal år sen pga akut pengabrist. Som genom ett under hamnade den hos min kompis igen efter att han köpt upp en hög pilbågar från ett dödsbo, så nu har jag den tillbaka.
Det är inte vilken båge som helst, den är custombyggd åt mig av en professionell bågbyggare i USA.
Den andra pilbågen är en liten 120 cm lång barnbåge med vita lämmar som min dotter ska ha.
Nåväl, jag kom hem med fyra pilbågar. Ytterligare en juniorbåge i form av en långbåge och sedan en riktig raritet åt mig själv, en långbåge av idegran med sju laminat. En av de dyraste på marknaden dessutom, men den är perfekt för mig som har så ont i axlarna, för den var rätt lätt att dra, bara runt 15 kg dragvikt.
Godkväll!
Blev rengöring både invändigt o utvändigt på bilen idag, trots pinblåsten. Det har inte kommit något vått från ovan på över två veckor men nu när jag gjort ordning bilen snöar det. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#8 Nyfiken som jag är så undrar jag vad "Lämmar" på en pilbåge är för något??
Lämmar förknippar jag med något som inte passar på en pilbåge! 
#10 Det finns "lemmar" och "lämmar". Lemmar brukar för det mesta användas när man pratar om benen eller möjligen Petter-Niklas.
Lämmar är exempelvis flaksidor på ett lastbilsflak eller pilbågens böjbara delar (man delar in en pilbåge i greppsektion och lämmar, den övre och den undre.

#11 Man lär sig nåt nytt varje dag…..