God Dagens 26/2.
God Morgon på sig!!
Ja då var det Lördag, Hela dagen..
Vi här skulle till Dotten i dag.Men jag har fått ett sms att det är flytat till Söndag.Hon var ute o svängde i natt.Så hon har nog ont i håret i dag.
O jag är lika glad.
För på TV kl 17,00 kommer "Medier saning eller bluff" o det är så intressant.kanal 4+.
Ja ha nu en fin dag där ute alla..

Lena.P är jag i verkliga livet.
Gomorron!
Förfärligt med ont i håret och särskilt på födelsedagen.Så bra att du får se ditt älsklingsprogram då! Jag är bjuden på middag idag inne i stan hos en moster. Det var länge sedan jag var dit. Ha en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
vad fint Cristine..Moster o Middag..Kan det bli ----- Får du fylla i själv..
Godmorgon alla från ett riktigt rått Göteborg. Det har varit något slags underkylt regn hela natten så det är nog ganska halt idag.
/Maria
Bubleboo.Här har det varnats på radion för under kylt regn.Halt..Inte roligt o köra bil eller gå…
Gomorron!
Bara -2 inatt så det närmar sig……
Ska "hjälpa" en jaktkamrat med sin Drever nu på förmiddagen. Den är 12 år och har fått cancer, lymfkörtlarna svullnar mer och mer, men än verkar hon inte ha ont.
Hon har varit en duktig jakthund som vi har haft mycket kul tillsammans med.
Men sånt är livet….
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#5 Du är naturens ängel.
Jag vet att jag för länge sedan skrev att man självklart avlivar sitt djur hos en veterinär men har insett att det är mitt storstadsarv som tänker då.
/Maria
#6 Det känns extra bra att hela hans familj vill att jag gör det.
#7 Ja, det får du verkligen ta som en komplimang.
/Maria
Godmorgon! Nu sitter vi här med frukosten och det smakar bra. På eftermiddagen kommer stora N (barnbarnet) och då ska vi gå ut och leka!
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon på er!
Idag står städning på schemat då jag kommer få gäster som sover över i kväll. Vi ska på fest med tema 80-tal. Mina kläder är självklart färgglada och skrikiga =) Vet inte hur jag ska fixa puddelfrisyren bara men det ordnar sig nog.
Ska bli kul!
God förmiddag!
Dagen ska tillbringas ute i solskenet, så mycket som möjligt för mig!
Ha det gott!
Säger som Bubleboo. Anders. Inget lätt jobb..Men en trygghet för hunden, o Familjen.
Hallo på er alla…Fin dag är det inte här.Grått o små kallt o duggregn i luften.Skitväder.-ja.

God middag!
Strax ska jag iväg på vattengympa. HAr lyckats med att få med mig exet dit också :) Ska bli kul med sällskap!
SOlen lyser och det ä hela 7 plusgrader :D
Här är det grått och temperaturen ligger på nollan. Sitter i soffan och lite lagom stel i nacken. Maken har i alla fall gett mig en ordentlig nackmassage idag.
Vet inte vad jag ska göra. Har inte några projekt på gång. Måste fixa något!!!
God middag 
Här är 3 plusgrader och ungarna är ute och leker i snön. Det gick snabbt från att ha varit minus 28 grader torsdag morgon till 0 grader ett dygn senare.
Jag håller på att tillverka pilkoger åt mina barn som plötsligt blivit väldigt intresserade av mina bågskyttegrejor. Det är Sagan Om Ringen som inspirerat dem tror jag. Frugan är i Uppsala och storhandlar basvaror, det ekar i skafferiet.

God middag
Ensamhelg för gubben jobbar, så jag blir nog sittandes vid datorn rätt mycket. Tur man har hundar som tvingar ut en. Förvisso trevligt med 1 1/2 plusgrader, men snömodden är tunggådd.
ha en fin lördag alla! 
God eftermiddag!
Ingen sol. Även om det är plusgrader pinblåser det o är inte skönt alls.
Laddar med vila inför fest på brukshundsklubben ikväll med god mat, dricka o trevliga hundvänner.
Ha en fin lördag. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

God middag!
Sol och plusgrader men blåser en del.
Vaknade tidigt med värk i axlar och nacke, åt frukost och gick och la mig igen, sov till 11:15.
#5 Inget jag avundas dig att göra Anders men skönt för vovven att få slippa bli dålig och få ont, även för familjen som slipper se sin vän lida.
Nu ska jag gå ut och få lite energi
Ha en fin lördag allihopa!

God eftermiddag!
Eftersom jag är ny här vill jag titta in o säga hej till er alla .
Ha en härlig lördag
Hej och välkommen hit gatonegro!
Kul med ett nytt "ansikte"! 
hej gatonegro (kul nick) och välkommen hit! 
#19 Välkommen gatonegro 
#19 Kul at se dig här inne också :)

Tack för välkomnandet

Margareta A….mitt favoritvin heter Gato Negro, därför mitt nicknamn
Hera…hittade hit, verkar vara en trevlig sajt
gatonegro. Hej o välkommen..
aha… ja nu när du säger det så är det ju kristallklart 
#25 Jodu…här har vi trevligt (förutom en gång vart annat år) men vi skulle behöva fler karlar för att hålla kär…damerna stången! 
Anders.Inte vara gnällig nu..
Du o Peter o Penke o i bland så är ju den lille gröne här.
O ni klarar er ju bra…
#25 Hej Gato negro och välkommen!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Tack till alla er för välkomnandet, känner att jag kommer att trivas här