God morgon 21/2
Svårt att sova igen!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon, tidigt uppe´, för tidigt för mig, och på väg till jobbet, Katten Charlie som ligger hos mig kunde inte tänka sig att jag gick upp så tidigt så han låg kvar.
Ha en fin dag, här blir det snö idag
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon alla
/Maria
Godmorron!
Mina hundar har levt rövare hela natten!
Jag har svårt att sova ändå!
Idag blir det ett möte med min jobbcoach.
Lite shopping också.
Småsnöar, men är inte så kallt idag, bara - 7 eller så!
Ha en bra dag alla!
God Morgon 
Här är minus 14 och snöfall. jag ska iväg till dialysen nu. Barnen har sportlov den här veckan, så min fru är ledig och ska åka skridskor med dem i inomhushallen.
#4 Alla har väl hjälm hoppas jag. Jag har så tråkiga erfarenheter från en skridskobana och en släkting
/Maria
God morgon. Kallt här också. Sovit dåligt och hade helst stannat hemma idag.
Jag behöver lite ledighet. Jag funderar på att ta en vecka framöver och göra ingenting. Jag har lite sparade semesterdagar. Frågan är bara om det hjälper. Om det inte hjälper så är det ju bortkastade dagar.
God morgon.
Det snöar hos mig. Det räcker nu tycker jag!
Jag hoppas ni får en sådan dag ni vill ha!
#6 Asta känner man att man behöver så ska man ta ut ledigheten på en gång.Lyssna på din kropp!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon alla!!
Uppe med tuppen känns det som men det är härligt att se ljuset på morgonen så slippa gå och lägga sig denhär tiden. Gör så annars, jobbar natt men är ledig ett par dagar nu. Njuter nästan därför att vara uppe tidigt med morgonkaffet.
Här i Borlänge snöar det och är -8 grader. Vad händer hos Er idag?
#8 - det är inte så lätt att ta ledigt dock. Det är saker inbokade nästan jämt. Det är så i mitt jobb. Men jag ska leta lite. Och fundera.
Godmorgon,
Jag skulle få min dator migrerad nu på morgonen, men IT-konsulten har inte dykt upp än!
Man har gjort ett stort omflyttningsjobb av servrar alltså. Nu är det min tur att få installationen färdiggjord på min lokala PC.
Morgonens möte blev inställt.
Nu vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra ha ha 
Jag och särbon var iväg i tid för en gångs skull. Skolan han vikarierar på, ringde och skulle ha in honom för idrottslektioner. Han blev lite stressad… det tar ju 1,5 timme med buss till Norrtälje.
Har sovit mycket i helgen, det har varit välbehövligt. Funderar liksom Asta på att plocka ut lite ledighet men vet inte när … får tänka ett varv till.
Ha en bra måndag!
Godmorgon
Liksom Asta och Puman är jag så otroligt trött. Jag plockar ut några semesterdagar denna veckan för att få lite sammanhängande ledigt. Har också svårt att få ledigheten att passa allt som är inbokat, mina chefer vill inte så gärna bevilja mer än 2-3 dagar i stöten. Jobbar mån o tisd sen är jag ledig till måndag. Alltid nåt.
Ska passa på att vara ute så mycket det går och hämta ny energi. Helgen bjöd på en hel del sol även om det fortfarande är bra kallt. Hunden hade fullt bry med alla pinnar han hittade, helst vill han bära hem alla.
Zabelle
Godmorogn!
-7° och ingen sol än idag.
Den här kylan tar nog mycket på oss alla. Fast jag går hemma o inte jobbar är jag också trött.
Idag ska jag hämta min kompis två grabbar 10 och 12 år som ska vara hos mig till i morgon. Ska åka till Halmstad i eftermiddag med dom på busfabriken. Så i morgon kväll lär man väl stupa i säng av trötthet. 
Ha en fin dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God dagens alla..
O Flisan Hej""
En som har sovit sitter här o skriver.
Ingen snö här men en sol som försöker o komma fram.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Goförmiddag!
Ber om ursäkt för att jag inte varit så aktiv här under helgen! 
Men hur otroligt det än låter
så finns det faktiskt trevligare saker att ägna sig åt än att vara här inne på LK! (åtminstone en) 
Men nu ska det bli ordning igen.
Här var det - 16 i morse, helgen har varit superfin med sol och någon minusgrad, och utan det isande kalla östanvinden som härskat här så länge, så det har varit perfekt väder att vistas ute i.
Ha det bra resten av dagen!
(hej flisan 708) 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

God lunch på er alla och ha en fin dag! 
#15 Man får grattulera till "nya intresset"!