Doftoljor och rökelser
Köper "klossar" som doftar citron som jag placerar strategiskt i lägeneheten. Älskar när det doftar gott 
Rökelse har jag svårt för, tycker de gör ont i näsan.
Oljor går bra, men äger ingen aromalampa.
Jag använder väldigt mycket rökelser och köper ibland på en liten indisk butik i Härnösand som har allt man kan tänka sig. Annars här
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag har svårt för konstgjorda dofter. Ofta brukar jag dessutom börja nysa eller snörvla av konstgjorda dofter. Har också en aromlampa, men jag har kryddor och vatten i den. Har testat olja också, men det blev nästäppa direkt.
Har dock lyckats ha något doftljus med juldofter i som jag klarade utan snuva.
Är nog ganska lik Asta på detta området. Jag nöjer mig med de naturliga dofterna, har en som är gratis och den heter "Irish wolf dog".
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Jag har aromalampor på flera ställen. Min favorit är solmogen persika och äpple. Både icke-eteriska, men jag älskar dem!
"There is nothing more despicable than respect based on fear."
Nej jag har på senare år blivit överkänslig mot dofter. jag är tvungen att hålla för näsan när jag går förbi hyllorna med tvättmedel och sånt på affären och julgran och hyacinter är inte längre möjligt till jul.
Det enda som näsan fortfarande tål är riktigt fin och dyr parfym 
Inte aromalampor, men doftljus - gärna! Tål dem utan problem.
Däremot har jag lite svårare för rökelse, lätt brända dofter retar min näsa för mycket.
Min fru har diverse doftljus av olika slag. Hon har uppenbarligen aldrig känt hur det luktar där folk röker brass och opium, men det har jag, så jag tycker att hela huset luktar knarkarkvart när hon tänder de där ljusen.
Här istan finns en butik med riktigt trevliga inredningsdetaljer. Dessvärre har de alltid doftljus tända därinne och jag kan bara vara därinne någon minut innan jag börjar få problem. Men det är förmodligen tur för jag hinner oftast inte handla något.
#8 Hahahaha, ursäkta att jag skrattar med det ser roligt ut :P Hon tycker dt fortar gott, och du tycker det luktar knarkarkvart 
Här är en till som har svårt för rökelse, sticker i näsan bara av tanken.
Doftljus är okej ibland, en liten stund. Är rätt känslig mot dofter.
Aromlampa har jag med o jag vill ha vanilj…Rökelser klarar jag inte sticker o är så tunga..
Det är kanske som parfym.Doften måste passa vår familj…
Men det känns så bra när jag har städat ordentligt o tända lampan o det blir en svag doft..
Jag städar med pytte lite diskmedel, så det luktar inget när jag har dammat eller tagit golven..
Lena.P är jag i verkliga livet.